Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emme

Emme Niet meer actief

Ja, dat is misschien wel een goede, dank je. Dan hoef ik namelijk niet eens te liegen ;).

2. Emme

Emme Niet meer actief

En beterschap!

3. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Dankje :) en succes ermee ;)

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    knuffel! en idd de moed niet opgeven! en misschien je vk ff bellen?

natjes: ik duim hoor!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    voor die meiden die altijd wel een borrel luste je hebt gewoon blaasontsteking en dus ab kuurtje

gelukkig drink ik nooit daar zou ik geen last van hebben
    en hier weten er ook alwel een aantal dat ik zwanger ben maar goed dat is ook omdat we in het zh lopen etc en meer dan 3,5 jaar bezig zijn geweest ( maar zijn er ook veel die nog niks weten)

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ natjes: Super dat het weer goed gaat! houden zo.
    @mamavanalex: Ik duim voor je!
    @ marb: Je mag al bijna :D Veel succes straks met de echo. Ik hoop dat je een mooi plaatje van je baby te zien krijgt.

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen allemaal!

Meiden die vandaag een echo hebben (ik geloof Marb en Aichaa) heel veel plezier.

Wij hebben nog geen idee welke kinderwagen we willen, maar we hebben dan ook nog wel even tijd.

Ik weet ook nog niet of het een jongen of meisje wordt.
    Maar de chinese kalender zegt meisje en manlief heeft volgens mij ook een lichte voorkeur voor een meisje.

8. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen,

ik ben weer terug van de echo en heb het hartje zien en horen kloppen,YES!

Ik loop wel 5 dagen achter volgens de echo maar ze laten het gewoon op 8 weken,4 dagen staan.

Zo,ik moet weer weg...

Fijne dag allemaal

p.s. ik heb nog niets gelezen,doe ik vanmiddag even.

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Gefeliciteerd met de goede echo Aichaaaa

10. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Fijn dat de echo zo goed gegaan is en je een kloppend hartje hebt gezien :D:D
    en nu lekker genieten van de zwangerschap zou ik zo zeggen ;)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Aichaaa gefeliciteerd meid nu idd lekker genieten

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Het ledikantje staat op internet voor verschillende prijzen te koop...duurste is tie 650 euro en de goedkoopste is 399 euro ;)

oow enne voor jongetje/meisje lijst....ik mag op jongetje ( ha dik al verteld haha) en manlief denkt ook Jongetje...lekker eensgezind zijn wij he :D

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

feli!

14. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    :D jaaaaa! Proficiat en lekker genieten he!

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    aichaa gefelicicteerd meid!

nou over een week heb ik nu me eerste echo gehad, merk al aan mezelf dat ik nog niet te veel aan die echo moet denken want dan word ik helemaal gestrestttttt.

iedereen fijne dag

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zijn er hier eigenlijk meer meiden die hiervoor een keer een mk hebben gehad maar die er nu een 'beter gevoel'bij hebben?

ik had vorige keer echt een heel slecht gevoel erbij, was er echt continu mee bezig dat het mis kon gaan.. en helaas het is ook mis gegaan..
    Ik was heelbang dat ik bij een volgende zwangerschap nog veel banger zou zijn, maar dat valt dus mee.
    op de een of andere manier heb ik er nu een beter gevoel bij, ben wel bang dat het mis gaat hoor, maar ben er veel minder mee bezig als toen, en besef nu ook een stuk beter dat het ook best goed kan gaan...
    vroeg me af of meer dat hebben?

x

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Anoniempjuh,

Ik heb hiervoor ook een miskraam gehad. En nu heb ik er ook een veel beter gevoel bij. De vorige keer had ik ook niet het gevoel dat het goed zou blijven gaan. Maar nu is dat heel anders, ik kan niet precies uitleggen wat het verschil is, maar het voelt beter.

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wel fijn dat jullie er nu zo'n goed gevoel bij hebben :D

Ik heb niet zo zeer een slecht gevoel nu, maar ben wel ontzettend bang dat het fout zal gaan..... lees ook overal vervelende verhalen en dat speelt denk ik ook wel mee.... Ook meiden om me heen die het mee gemaakt hebben, je staat er toch eerder bij stil denk ik.

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik ben ook nog steeds wel bang dat het misgaat, maar ik heb nu veel meer rust in mijn hoofd. Ik durf het nu meer te geloven.

20. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Heb ik ook anoniempjuh! Ik kom net uit een miskraam gerold en heb er nu ook een veel beter gevoel bij.

Zeker nu ik het testje van de mevrouw van MvM heb gehad! Wauwie wat een knaltest! :D :D :D
    Het was een van de meest positieve testen die ze ooit had gehad zei ze 8)
    Heb er een foto van gemaakt, ga hem zo in mijn album zetten! En mag meteen beginnen met flessen :)
    Dus ik heb nu al een stukje bevestiging en hang niet meer zo aan de echo gelukkig, al kan ik nog steeds niet wachten om ons kleintje te zien ;)

Blij blij blij :)

Deel Deze Pagina