Goeiemorgen allemaal, Echt vreemd hoe alles toch zo verschilt. Ik ben 2 weken terug bij gyn geweest, ik zou toen 7 weken zijn volgens berekening. Maar op echo was beebje nog heel klein en toen zei ze iets over 5-6 weken?Terwijl het hartje heel goed klopte.Hele goede hartactiviteit. Dus of ik ben toch verder en is het beebje nu heel goed bijgegroeit of het hartje is heel vroeg gaan kloppen! Di en woe heb ik gelukkig weer echo's voor termijnbepaling.Ben echt benieuwd want volgens berekening zit ik nu op 9 weken! Vandaag brengt schoonzusje me de angelsound ga gewoon proberen, want het klopt dat sommige het heel vroeg kunnen horen. Ben eens benieuwd! Liefs Deb
Gaat goed ja, bijna nergens last van. Alleen wat zeurend gevoel in onderbuik/liezen en zere (.)(.) en moe maar verder (even afkloppen) nergens last van!
Ik heb alleen maar last van pijnlijke (.)(.) en ontzettend moe steeds. Voor de rest mag ik niet klagen
@SylviaM, mam85, Anna83, Inger1979, Minnie22, Dootje, Merel, Sunshine, Nrg50, Heide: Voor jullie allemaal morgen een spannende dag! En wat zijn jullie met vele! Ik duim voor jullie. En voor de meiden met een echo, dat het maar een hele mooie mag zijn! @Lovewinnie, welkom meid! Gefeliciteerd! Ga er maar lekker van genieten!
Inderdaad dan mag je niet klagen. En die moeheid zal ook niet zo lang meer duren...dat is ook wel fijn!
Ja idd....want die moeheid vind ik zo irri...wordt af en toe gek van mezelf haha heb nergens meer zin in en ook geen puf voor! Ben benieuwd! Hoe voel jij je dan?
Ik heb nog niet zoveel klachtjes. Af en toe een wat trekkerig gevoel in mijn onderbuik en ik slaap heel slecht, een beetje een gespannen gevoel in mijn (.)(.). Ik maak me er niet zoveel zorgen om, dat ik niet zoveel klachtjes heb. Bij mijn vorige zwangerschap begon het pas vanaf de 8 weken en heb er vervolgens nog 30 weken mee rond gelopen.....Ik was zo ziek ale: ! Hopenlijk krijg ik daar minder last van! [-o<
Ow dat is minder zeg...maar gelukkig kan dat heel erg verschillen per zwangerschap! Hopen dat het deze keer niet zo is! Ik slaap ook slecht ben steeds op 7 uur klaar wakker en door de dag val ik dan is slaap haha!
Ook al slechte slaapsters ik wordt telkens snachts een keer wakker heel irri en dit keer was ik vroeg wakker
Ow ja maar dan ben ik ook al 3 keer wakker geweest maar probeer altijd nog ff te blijven liggen en beetje dutten!hihi
hahaha Ja dat heb ik ook! Ook dat gaat wel weer voorbij....tenminste dat hoop ik....anders verander ik nog in een zombie.....
haha ja anders ik wel Als ik vrij heb probeer ik smiddags nog altijd wat te slapen anders trek ik het echt niet hihi
ook al slechte slapers hier nog 1 word wel 3 a 4 keer wakker op een nacht om te plassen ,en sochtends om 7 a 8 uur klaar wakker (was vorige week nog 6 uur) en smiddags slapen begin ik niet aan vanaf maandag weer werken (vakantie voorbij) dus kan ik ook niet slapen