Ja vervelend he, maar ja moeten we moeten er iets voor over hebben!hihi Berenbotje: Veel plezier en tot straks
Das waar en ach beter als constant spugen etc toch wij gaan straks lekker met vrienden na rotterdam zwemmen (tropicana) mn dinnetje is ook zwanger een weekje verder.
Ja idd Heerlijk zwemmen! Leuk zeg! Wij gaan even naar mijn ouders en vanmiddag komen schoonbroer en schoonzus langs met mijn peetkindje Verder moet ik nog wat poetsen...zelf schuld had t gisteren ook moeten doen hihi Veel plezier vandaag!
goedemorgen trouwens, hier waren we al vroeg wakker, door het uurtje verschil, nu lekker ontbijten! xxx
Goeiemorgen, zooo weer flink gekletst hier..Wordt wat pagina's teruglezen,haha.Ik ben nu erg onzeker..Heb sinds eergisteravond bruin slijm bij het afvegen.Nou kan dit wel vaker voorkomen en zolang het niet doorzet is er niks aan de hand maar maak me toch zorgen.Heb hier zo lang op gewacht en ik wil dit kindje niet kwijt!Sorry,moest het ff kwijt. Liefs Yvette
ik verschuif ook echt alles en dat terwijl ik normaal een poetsmiep ben Heb nu gisteren gelukkig wel alles gedaan jij ook veel plezier
Ow wat vervelend zeg kan me voorstellen dat je je onzeker voelt. Maar hoeft niets ze zijn hoor, komt veel voor!
@yvetje, ik had het bij 6 weken ook. Alleen bruin slijm bij afvegen. Ze zeiden dat ik me geen zorgen hoefde te maken (ja alsof je dat dan nog lukt ) Inmiddels bij mij alweer gestopt alleen nog wat 'restjes'. Alles zit er nog in dus vals alarm! Zolang er niets roods is no worries. En oh ja...ga niet net als ik de tampontest doen...daardoor kreeg ik juist wel vers bloed op tampon..
Goede morgen Juni mama's, hoe gaat het hier allemaal? hier alles goed, ik ben alleen zoooo moe, echt niet normaal meer... en morgen krijgen we onze eerste echo, ik vind het zoooo spannend. ik moet eigenlijk nog terug lezen maarja onze pup zit ook bij de deur dus ga ik maar ff met der naar buiten. Ik hou jullie op de hoogte! x Inger
Goedemorgen Dames, Heerlijk he zo'n extra uurtje. Wij zijn vannacht naar een feest geweest, maar we zijn niet zo lang gebleven. We waren om kwart voor 3 oude tijd thuis. Je bent toch wel voorzichtiger, dus stond daar ook met een ander gevoel. Zou het niet snel weer doen als ik zwanger ben. Zag dat er ook weer nieuwe bij zijn gekomen. GEFELICITEERD! allemaal. Morgen ook weer een aantal die een echo krijgen spannend hoor, veel succes in ieder geval
goeie morgen ! alles goed hier? zie dat het met natjes ook weer beter gaat nog een paar daagjes meid, dan zie jij een hartje!
Goeiemorgen allemaal! Ik was echt heeeel vroeg wakker (zelfs met oude tijd ) en nu ben ik moe... Oh, en misselijk. Heb ik nog niet zo vaak gehad en van mij mag t wel wegblijven hoor... Maar goed, alles voor t goede doel he?
ze is een border collie van 6 mnd en 2 weken, lekker actief dus maar ook hartstikke lief. Heb jij ook een hond?
ja wij hebben ook een hond een golden retriever die is net 2 jaar geworden. maar pups blijven leuk! xxx
arrghhh heb een verslaving sinds ik zwanger ben... broodje bapao... Moet me echt inhouden om het niet elke dag te eten... hoezo bizar..