Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Mogguh dames, lekker slecht geslapen allemaal?

Ik slaap al helemaal slecht. Ondanks de knaltest vrijdag van MvM toch nog roze slijmverlies, en zaterdagochtend ineens helder rood, en wat stolseltjes erbij :cry:
    En daarna weer roze slijmverlies.. Maar geen gekke krampen ofzo, niet anders dan anders.
    En ik krijg het meeste verlies als ik een volle blaas heb, snappen jullie het nog?

Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken in ieder geval..

Wie o wie weet wat dit kan zijn? Ben zo onzeker nu :(

2. natjes

natjes Niet meer actief

Mamavanbrittje: Ik zou als ik jou was morgen even de vk bellen en vragen of je eerder voor echo mag!

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    <Inbraak>

Hee Natjes, ik zie dat je ook hier bent! weet nog goed dat jij zo met je cyclus zat begin dit jaar. Gaaf dat het raak is meid. gefeliciteerd!

<uitbraak>

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

zolang je geen krampen hebt, is het goed.
    Heb je lang gestaan of gelopen? Veel gesport of gevreeen?
    Het kan zijn dat er een adertje gesprongen is... Ik zou voor de zekerheid morgen de vk ff bellen. Hou je rustig! Probeer je niet te druk te maken.
    X Inger

6. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Mama van Brittje.... als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch even bellen. Helder bloed met stolsels maakt ontzettend onzeker denk ik zo. Al is het alleen maar voor de geruststelling! Heel veel succes!

Voor iedereen die morgen een echo heeft (IK OOK! eindelijk) heel veel succes en ik hoop op allemaal goed kloppende hartjes!

Heerlijk hoor dat uurtje extra vannacht. Merel heeft dat uur ook meegenomen gelukkig en werd gewoon om 8 uur nieuwe tijd wakker. We hebben een superkind!

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mama van britje, veel sterkte, en ik zou gewoon vk bellen

@pup, nee weet nog niet hoe het gaat met hond en baby nog niet in verdiept

er is nu bevallingsverhalen op tv rtl 4!

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi!

Toevallig gister ook bevallingsverhalen gekeken. Dan kan ik me dus echt niet voorstellen dat ik zelf ook zo lig te puffen over 8 maanden! :confused:

Liep net op de dijk met de hondjes, komt er een nieuwe buurtbewoner aan. Een frans bulldogpupje! Oh zo schattig! :D

Zo even een lekkere brunch maken voor als vriendje thuis komt van sporten. Daarna naar nicht van vriend. Die is hoogzwanger. Ben benieuwd hoe goed we onze mond kunnen houden! :(

Meiden in onzekerheid *dikke knuffel*!
    En beter een keer teveel bellen dan een keer te weinig zou ik zeggen!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

hebben jullie ook dat je te weinig drinkt?
    ik krijg het niet voor elkaar om genoeg te drinken, wordt er misselijk van.

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Geen last van. Drink volgens mij meer dan genoeg zelfs. Moet er 's nachts ineens 3 keer uit om te plassen. :S

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik zit nu aan de paprikachips en een glas cola, haha
    dat lust ik graag als ik misselijk ben!
    erg he.
    zo maar weer een bakje thee

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    mensen met echo. veel plezier morgen! ik ga voor de intake. :)

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

iedereen veel succes met echo en intake!
    we horen het morgen wel

xxx

14. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hallo dames !

ik kom me ook melden als juni 2009 mama :D

ik zal me even kort voorstellen:

ik heet Frederike en ben 28 jaar...ik ben nu als het goed is bijna 7 weken zwanger van ons 2e kindje :D...mijn zoontje is nu ruim 10 maanden oud (zie foto baby van de maand ;) (Rubin) (stemmen mag altijd ;)) als jullie meer willen weten...vraag maar raak :)

ik weet niet hoeveel ik mee zal kletsen in het begin (ik kan de dames bij de december 2007 mama's ook altijd maar moeilijk bijhouden :)) maar ik zal mijn best doen :D

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    welkom frederike en gefeliciteerd!

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    oja vergeten te zeggen ik heb komende woensdag al de eerste echo \:D/ ...ik krijg m zo vroeg omdat ik na Rubin nog niet echt een duidelijke cyclus heb gehad...maar ik vind het natuurlijk geen straf ;) :)

17. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Natjes, spannend hoor nog een paar daagjes en dan zie jij gewoon het hartje kloppen!

@Danjo, wat gaaf dat je samen met je vriendinnetje zwanger bent en dat er maar een week verschil tussen zit. Dat lijkt me echt super gaaf. Hoop dat jullie het naar je zin gaan hebben in Tropicana.

@MammaVanBrittje, Zoals je het omschrijft is het heel kort geweest en zonder buikrampen. Misschien zat er in je baarmoeder een verdikkingje en is deze door je volle blaas gaan bloeden. Bel morgen anders even VK, dan weet je het zeker en probeer je voor nu niet te druk te maken ook al lijkt dit bijna onmogelijk. Kom op meid je kan het!

@Mac, vindt het ook moeilijk om genoeg te drinken (was er al geen ster in), maar nu wordt ik er inderdaad misselijk van en krijg dan een beetje een waterbuik ;)

@nieuwe mama's, welkom en gefeliciteerd. Wel leuk dat er nog steeds juni mama's bijkomen en knap dames, want dit betekent ook dat jullie heel laat hebben getest!

@SylviaM, Inger1979, Minnie22, Dootje, Merel en Sunshine morgen een spannende dag, want dan krijgen we eindelijk ons kleintje te zien (Dootje voor de 2e keer, maar dan nog is het leuk/spannend).

@Nrg50, krijg jij morgen bij de gyn ook gelijk een echo? Ik hoop het wel, want dat zou super zijn.

@Heide en Mam85 jullie morgen ook veel plezier met MvM en intake VK.

Liefs Anna

18. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hey dames,

ben net even naar het ziekenhuis geflitst! Had mijn VK gebeld en die heeft meteen een echo voor me geregeld op de verloskamer :)

En ik heb een vruchtje gezien gelukkig! Het is wel minder oud dan mijn banner aangeeft, ergens rond 5 weken nu, maar het zit er!

Mijn afspraak van 5 november blijft gewoon staan, dan kijken ze nog een keer, en als het dan gewoon gegroeid is was er niets aan de hand en hoort het erbij :D

Ik ben weer een beetje gerustgesteld, gelukkig, en ga zometeen ff lekker naar bed. Even de stress eruit slapen...

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed van je dat je meteen gebeld hebt, en super van de vk dat ze meteen een echo regelde...

hoever dacht je zelf te zijn? op je banner zie ik 5 dagen en 1 dag...

20. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @MamaVanBrittje, dat is fijn dat je dit geregeld heb gekregen. Ga maar lekker slapen, want je zal het wel ff nodig hebben!

@Honden eigenaren, bij deze een link met wat info over straks als je een baby en hond hebt: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

Zelf hebben wij een schat van een rottweiler en maak me absoluut geen zorgen. Hoogstens moeten we hem wat afremmen omdat hij zo enthousiast is met kinderen en baby's.

Liefs Anna

Deel Deze Pagina