wanneer gaan jullie -al die cadeau dozen aanvragen? - voor kinderopvang(als jullie dat ga doen) inschrijven? -het aan anderen vertelen.. familie / vrienden / werk ikke- -na mijn eerste echo -zsm. wou vandaag doen maar bedacht me om toch misschien gastouder te doen.. moet nog met vriend bespreken maar hij had migraine vandaag dus kwam niet echt uit. donderdag even over hebben dan en eventueel bellen enz -aan familie heb ik al verteld behalwe ooms en tantes, die vertel ik na mijn 1e echo denk ik / vrienden al verteld aan 3 dichtbijzijnde vrienden, rest even nog paar weekjes geven / een collega weet het al, de rest vertel ik denk ik zodra mijn buik aanweizig is haha of na mijn echo
Hallo allemaal! Alle nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd! Ik heb vandaag de vk gebeld. 23 oktober een afspraak (op mn verjaardag haha) - zou iemand de vk afspraak op de lijst kunnen zetten? Vandaag ook aan de vader, moeder en zusje van mn vriend verteld. Lekker optijd he
cadeaudozen: uit ervaring haha... vraag ik nu alleen de doos van prenatal aan. Niet van kruidvat: stelt niks voor. niet die van etos/felicitas... heb geen zin in die vrouw in huis en inhoud viel ook gewoon tegen... c1000 doos is echt super, maar is pas na de geboorte. maar... die van Wij/prenatal heb ik van het weekend aangevraagd. vertellen:... nog geen idee eigenlijk.. zal niet zo lang duren denk ik. kinderopvang: hier geen wachtlijst... dus handig, maar ik denk zo rond de 12 weken.
Wanneer ga ik de cadeau dozen opvragen: - Na de eerste echo. Voor kinderopvang inschrijven: - Weet nog niet, met Sil pas met 1 maand gedaan. Hij kon ook meteen terecht. Vertellen: - Mijn vriend weet het al, en een vriendin. - Ouders met 2 maanden denk ik - Vrienden etc. 3+ maanden xx C.
waarom viel de dozen tegen dan? spullen die je toch niet gebruik en alleen stof verzamelt? ik heb je afspraak toegevoegd oekoek maar is dat dan je intake?
Vier kindjes. Nu twee redelijk snel achter elkaar en dan over een jaar of zes nog twee snel achter elkaar. Of telkens 3 jaar ertussen. We hebben tenslotte nog een aantal jaar voor de boeg he! Mijn vriend heeft drie broers. Een broer is 1,5 jaar ouder dan hem en dan nog 2 tweelingbroertjes van 16. Is erg leuk moet ik zeggen. Ook schoonmams heeft het goed voor elkaar zo. Toen de twee oudste al redelijk voor zichzelf konden zorgen en op de basisschool zaten,had zij nog 2 beebjes waarmee ze lekker kon freubelen. Nu zijn de oudste twee het huis uit en heeft ze nog twee heerlijk pubers rondlopen, haha! Worden leuke ooms straks O ja, ik heb ff wat foto's in mijn album gezet! Vind het wel leuk om te zien met wie je aan het beppen bent! Zo, eten is klaar, mijn mannetje heeft lekker snitzel met champignonne-roomsaus gemaakt, heerlijk! Eet me helemaal vol de afgelopen week. Fijne avond
tussen mijn zusje en mij zit 3 jaar en 9 maanden. Mijn vriend is 26, broer 25 (11 maanden ertussen) en de jongste bijna 24 (komende maand) en zn halfbroertjes zijn bijna 4 (januari) en 2,5
goeie avond allemaal jeetje weer een hoop erbij wat leuk gefeliciteerd. Bij mij weten de ouders en zussen het al en mijn baas en zijn vrouw Zijn hele goede vrienden en bene en soort dochter voor hun. Ik kon echt mijn mond niet houden.
er zitten vooral heeeeeel veel folders in... oude tijdschriften enzo. die van prenatal vond ik wel leuk, zit een pak luiers in en een handig bewaarbakje voor stukje fruit etc...
Uit wat voor gezinnen komen jullie zelf? Ik uit een gezin van 5, best wel druk maar wel gezellig. 1 oudere zus, 1 oudere broer, Ik, jonger broertje(op 2jarige leeftijd overleden), jonger zusje. Zelf wil ik niet zo veel, 3 vind ik druk genoeg denk ik. xx C.
Hoi meiden... ik kom alvast voorzichtig meekletsen ( zie album) maar omdat het nog voor mijn NOD is én het streepje wel heel dun is, kom ik nog niet officieel.... woe ochtend ga ik nog een keer testen en als het dan nog zo ( of nog duidelijker) is dan kom ik er officieel bij...
ik heb een ouder broer en 3 stiefzussen(waar ik eignelijk niets mee heb..jaren niet meer gezien) vriend heeft een ouder zus
Demi: gefeliciteerd! Pixie: ja, dat is mn intake! -al die cadeau dozen aanvragen: ook alleen die van prenatal - voor kinderopvang: niet van toepassing -het aan anderen vertelen: zo snel mogelijk
hihi... ja ik zie hem zelf ook wel... maar ik moet van mezelf nog even officieel tot woe wachten..dan is echt mijn langste cyclus voorbij...