Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooooooh bij Life and Cooking allemaal gerechten met biefstuk....

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Sorry, heb weer niet terug gelezen. Op de een of andere manier gaat dat door de week beter dan in t weekend...

Had een nogal frustrerend gesprek met m'n beste vriendin. Ik zei dat ik het zo'n vreemd gevoel vind dat ik zwanger ben, maar dat niemand dat aan me ziet. Toen ging ze me uitleggen waarom mensen dat nog neit aan me zien... :rolleyes:

Ja, duh! Ik vind het gewoon raar en ik snap ook wel dat mensen niet in m'n buik kunnen kijken ofzo...

Maar goed, dit was even m'n hart luchten ;)

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zozo veel echo's morgen!

mmm mijn zelfgemaakte pizza staat lekker in de oven aan de ene kant heerlijkkkk aan de andere kant beetje weeeig pfffffff vervelend zeg

4. Oliviamama

21 okt 2008
    24
    0
    0
    Marb: Ja frustrerend kunnen dat soort gesprekken zijn he? Vooral als je hormonen toch al alle kanten op vliegen!

Meiden met een echo morgen: Veel geluk en plezier!

5. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hallo meiden, hier ook weer een berichtje van mij.
    vandaag voor het eerst goed misselijk en ik kan wel de hele dag janken, voel me een beetje depri, hebben jullie dat ook? en zonder specifieke reden..
    mijn vriend begrijpt me ook niet, hebben al een paar keer ruzie gehad om onbegrip..
    elke dag dat ik langer zwanger ben zie ik wel als een overwinning, erg he! ik ben soms zo bang dat het mis gaat, terwijl ik helemaal geen buikpijn heb of bloedverlies.
    voor de meiden met de echo morgen,veel succes en plezier!
    liefs

6. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    He meiden!

Hoe gaat het hier!

Jaaaa ik heb morgen ook m'n echo!
    Wel pas om 19:30, dus eerst nog even de dag werken...

Dankjulliewel voor de felicitaties voor m'n dochter, we hebben een ontzettende leuke dag gehad. Ze is onwijs verwend en heeft natuurlijk taart gegeten. Ik had er 1 helemaal voor haar gekocht...nou graaien hoor hahaha erg leuk :D

Verder ben ik erg misselijk en super moe..maar ja wie niet haha :)

Nou...ik ga zo even op de bank hangen...nog maar 1 nachtje slapen \:D/

xxx minnie

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh meid wat wens ik jullie heel veel goeds toe de komende tijd... Wat een sterke vrouw ben je zeg! Ik zit hier met tranen in mijn ogen.. Misschien is het mogelijk om straks 2 banners onder je berichtje te hebben? Volgens mij hebben meerdere dat.

Ik wens jullie alle goeds toe, op een hele mooie zwangerschap!

Liefs Meris

8. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Mammie Patricia: Leuk he dat we samen op dezelfde dag uitgeteld zijn? Voor mij helaas wel een zhbevalling. Luuk is met de ksnee in het CWZ geboren ivm onvolkomen stuitligging. Heb voor zijn geboorte ook bijna 5 weken in het CWZ gelegen omdat hij een ernstige groeiachterstand had. Ben nu dus gedoemd om naar de gyn te gaan. Is wel wat onpersoonlijker maar dit kindje zal ook met de ksnee geboren worden (of mijn baarmoedervorm moet veranderd zijn maar ik denk het niet). In juli heb ik een miskraam van een drieling! gehad en ook op die echo zagen ze dat ik een hart heb. Kindjes kunnen dan alleen in stuit goed liggen dus vandaar zijn ligging. Ben benieuwd hoe het nu allemaal zal gaan!

Onze kindjes schelen trouwens ook maar 1 maand...Luuk is van 31-01-07!

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    he meiden,

ben een lekker weekend weggeweest met een groep vrienden dus ik weet helemaal niet wat er allemaal gebeurt is.

maar wil in iig alle nieuwe feliciteren en degene die het moeilijk hebben geef ik een knuffel en degene die morgen een echo hebben veel geluk, succes en plezier.

xxx joyce

10. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    marionz: wat hebben jullie wat meegemaakt zeg! Ik wens jullie heel veel succes en geluk de komende tijd. En gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap!

Mama van brittje: gelukkig kon je meteen komen! En je hebt iets gezien! Gelukkig stelt het je gerust.

11. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Dank jullie voor de lieve berichtjes!

Ik heb mijn banner na het berichtje meteen aangepast, dacht zelf van tevoren eigenlijk al dat ik nog geen 7,5 week was maar inderdaad iets van 5 weken, waarom weet ik eigenlijk niet :(
    Dus eigenlijk heb ik daar een beetje bevestiging in gehad.

En ben nog extra gerustgesteld omdat het vruchtje er nog zat, want had gistermorgen dus dat helderrood met stolsels, en als het een miskraam was geweest had daar het vruchtje toch bij moeten zitten of niet? Alhoewel, het kan ook zijn dat het een tweeling was, maar dat er 1tje is gestorven.. Ach, ik moet maar gewoon afwachten tot 5 november, kijken of het vruchtje inderdaad gewoon is gegroeid en het hartje klopt, en dan ben ik helemaal gerust.

Nu ga ik gauw weer terug naar bed, want ik ben echt compleet uitgeput!

Fijne zondagavond allemaal, en spreek jullie van de week wel weer.

Oh en nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd!
    En dames met afspraken morgen, succes!

12. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @Bab28 ja dat klopt uit voorzorg maatregelen moet je dan van de 2e ook in het ziekenhuis bevallen wat ik gelezen heb
    als je een eerdere ksnee heb gehad

Leuk trouwens dat we veel overeenkomsten hebben zoals de uitrekendatum 29-06-2009
    en dat onze kindjes niet veel van leeftijd schelen

Verders zou er inderdaad een last van ons af gaan als we de echo hebben gezien wetend dat het goed gaat met onze kleintjes :baby:

13. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Zo weer ff een beetje bijgelezen zeg! ;)
    Wat een rot zondag is het eigenlijk! Sorry dat ik het zeg maar bahbahbah! :(
    Ik voel me vandaag gewoon niet zo lekker! (zal allemaal ook wel te maken hebben met de drukte die ik gehad hebt de laatste weken en de bruiloft van vrijdag!).

Ben erg moe, wat buikpijn, misselijk en hoofd- en rugpijn! Kan huilen om alles gewoon... Ben vanmiddag lekker een poosje mn bedje ingekropen maar heeft niet echt geholpen! :(
    Vanavond maar weer vroeg mn bedje in en hopenlijk morgen wat beter in mn vel te zitten!

Mn dochtertje ligt ook met 40 grd koorts nu op bedje! Die arme meid is vrijdag bruidsmeisje geweest en hele de dag in de wind en regen gelopen! Met gevolg dat ze nu verkouden is, bijna geen stem meer over heeft en ook nog koorts!
    Hoop dat ze een beetje slaapt en morgen weer wat beter is! In ieder geval niet naar school toe!

Fijne avond allemaal meiden!

xxx

14. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Yep heb ik ook, en ook eerst alleen links, maar vrijdag ook inens rechts.
    Is dat nou bandenpijn, of voelt dat weer heel anders?

15. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi meiden,

Laatst had iemand hier een middeltje tegen misselijkheid.
    Iets van VSM geloof ik. Weet iemand nog wat dat was?

Ik ben de hele dag door misselijk. Daardoor ben ik mezelf ook niet. Eigenlijk kan ik het niet echt benoemen wat en hoe ik voel, maar ik weet me met mijzelf niet raad. Vervelend is het wel.
    Op het werk wil het daardoor ook niet zo vlotten. Krijg geen werk uit mijn vingers, omdat ik me gewoon zo raar voel.
    Naast misselijkheid ben ik ook nog moe. Maar dit eigenlijk met vlagen. Ik kan zoeens eens ontzettend moe zijn.

Deze zwangerschap is tot nu toe zo anders dan mijn eerste. Misselijkheid, kende ik toen niet.

Groeten
    Friezin

16. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Veel plezier voor de mama's die morgen 'n echo hebben!

Liefs aicha

17. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Marjonz, heftig verhaal en wat zijn jullie sterk geweest zeg. Kan me goed voorstellen dat de schrik er nog goed inzet. Ondertussen zie ik dat je ook je banner al hebt aangepast en vindt hem zo prachtig. Zo is Tessa er ook nog altijd bij!

@Zeana, weet je het zeker dat je liever een hond zou hebben gehad? Mijn tip: kijk nu eens naar buiten ;) (p.s. bij ons regent het namelijk al de hele dag). Grapje, kan me je gevoel goed voorstellen hoor.

@Marb, sommige mensen .... ](*,)

@Friezin, hier is de link van het middeltje van VSM : http://www.purelijfkracht.nl/puur_mama_ ... psgranules

Liefs Anna

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik ben weer terug en een leuke dag gehad maar ben wel moe.

Meiden die een echo hebben morgen suc6 mijn duimpjes draaien voor jullie allen.

Ik hoorde iets over honden ik heb ook een hond een bernersennen

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    hey ladies!

ik ben al vanaf donderdag haast niet misselijk meer! \:D/ nog een beetje raar gevoel, maar niets ergs meer! GELUKKIG! werd daar zo moe van! ook echt lichamelijk, voel me gelijk een stuk beter!

Vandaag 8 weekjes! ook wel weer een mijlpaalt(tje)! Nog een week voor de echo! Bijna!

iedereen die morgen mag: Heel veel succes!

Kusje Sarah

20. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    suc6 met echo morgen!

Deel Deze Pagina