hey mamavanbritt blij dat je geustesteld bent, ennuh nu weet je dus ook zeker dat het vorige keer toc een mk was, want je twijfelde toch over het feit dat het nu misschien toch was doorgegroeid?// nou nog ff wachten en dan bij de 2e echo zul je alles beter weten hey danjo leuke dag gehad?veel mensen met honden hier, leuk. friezin vervelend zeg dat je je zo rot voeld, maar ja tis voor een goed doel he haha.maar hoop dat je je binnekort weer wat beter en fitter voeld. nou alle meiden morgen met een echo heeel veel plezier, hoop dat we morgen allemaal goeie berichten krijgen! xxxx
jeeejjj weer een dag verder... Misselijk en zo walgelijke pijn in mijn tepels... wordt er knettergek van! Afdrogen is een crime omdat de handdoek er steeds langs komt, bh doet pijn, slapen op (.)(.) doet pijn aaargghhh... Oh ja en vanacht is de pukkelinvasie begonnen? Zo ineens allemaal kleine pukkeltjes op mijn huid... beetje jammer vond zo'n gaaf huidje wel wat! Meiden die voor de echo gaan vandaag, veel succes!
Alle dames die vandaag een echo of andere afspraak hebben, veel succes en veel plezier! @Sarah: Wat fijn dat je niet meer misselijk bent, kun je er wat meer van genieten! @Natjes: Ja, die pukkelinvasie is hier ook begonnen, mijn gave huid is ook weg Maar het is voor een goed doel Vandaag is bij mij de ochtendmisselijkheid begonnen, bah. Lig nu dus in bed te wachten tot het wat gezakt is en dan ga ik maar werken.
Goedemorgen! Hier ook een juni-mama. Voor de 2e keer... We hebben al een zoontje, Marciano, geboren op 13 juni 2007. Nu dus weer in verwachting en uitgerekend voor de maand juni. Zoals jullie begrijpen heb ik het momenteel dus druk met mijn gezinnetje. Dus ik zal niet altijd up-to-date blijven hier. Maar toch leek het me leuk om af en toe eens mee te kletsen.
Heb even iets teruggelezen. @alle dames die morgen een afspraak/echo hebben: succes en veel plezier! @Madelon, ik ken het. Geen buikpijn, geen bloedverlies en toch angstig zijn. Ik heb nog nooit een mk gehad bij mijn weten, maar ik denk dat ik nu beter besef wat er gebeurt van binnen en dat ik daardoor er meer mee bezig ben.
Goedemorgen allemaal! Alle meiden die vandaag een afspraak/echo hebben heel veel plezier. Ik heb een heel druk weekend achter de rug dus eigenlijk niks meegekregen. Ik voel me trouwens helemaal niet zwanger, dus dat maakt me wel onzeker. Ik heb alleen wel zere boobs en last van constipatie dat is het enige. En ik heb soms ook hele erge krampen in mijn buik, ik hoef mijn spieren maar aan te spannen en ik lig helemaal dubbel van de pijn. Heeft iemand van jullie een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik zal vanaf nu weer proberen om een het een beetje bij te houden.
Zo effe de verloskundige bellen ik heb gezonde zenuwen vindt het allemaal ook zo leuk weer om het allemaal weer mee te mogen maken!
Hallo allemaal, @Nrg50 ja, die steken benoemden ze bij mij beide keren bandenpijn, na 2 zwangerschappen is dat wel iets minder gelukkig. ik had dan ook als ik even had gezeten en dan opstond een heel trekkerig gevoelLi of Re..... @anna83 ja hoor ik weet het zeker, opgegroeid met een hond! Maar omdat mijn man en ik beide fulltime werkten vonden we het zielig voor een hond en hebben we voor de katten gekozen had idd met uitlaten te maken maar niet met regen Voor iedereen die last heeft van haar hormonen (en echt waar je reageert onredelijk, zeker naar diegene die je liefhebt). Geef je vent het volgende boek kado met sinterklaas of eerder: Een baby op komst! Wat de toekomstige vaders kunnen verwachten.(ISBN;90-243-7224-0) Hierin staat op een humoristische wijze beschreven hoe erg wij vrouwen kunnen worden en hoe zij het beste kunnen reageren/handelen..... Knuffels Jacqueline
Ook ik ben trouwens een honden liefhebster heb 3 cavalier king charles spaniels Verders nog een poes en een aquarium Dus dieren in het algemeen vindt ik wel leuk me man trouwens ook Ons dochtertje heeft het dus letterlijk van ons ze is namelijk ook heel dol op dieren voornamelijk vis paardje zegt ze!
Goedemorgen allemaal! Bedankt voor de tip Zeana, miss dat dat helpt want op het moment snapt hij er niks van dat ik zo chaggie ben haha. Ow en de pukkelinvasie Ik heb echt van die vieze grote pukkels, nu 3 echt niet om aan te zien. Camoufleren helpt niet en al de speciale middeltjes die ik bij de parfumerie heb gekocht ook niet... Hoop dat ze binnenkort verdwijnen. Verder ben ik erg moe, 's ochtends vooral met het tanden poetsen erg misselijk maar verder oke hoor Ik heb ook echt een opgeblazen buik, maar gelukkig passen mn kleren nog wel. @ meiden met echo's vandaag: heel veel succes/plezier!
Goeiemorgen allemaal, Alle dames die voor een echo gaan: Heel veel succes en geniet ervan! Ik moet morgen weer...spannend! Gelukkig mag ik heel vroeg hoef ik me niet de hele dag gek te maken! Verder voel ik me vandaag redelijk...beetje buikpijn en misselijk.(.)(.) zijn ook nog steeds erg aanwezig haha! Pukkels zijn wat minder aan t worden...meteen zorgen maken haha wat erg zeg! Om 12 uur werken...bah echt geen zin in maar dan is het wel sneller morgen! Pfff...
Duurt nog wel een poosje maar ik kan 1 December naar de verloskundige tevens dan ook voor de echo! O'ja en moeders voor moeders zou contact met me opnemen
Ja lang he! ( hihi ik zei net voor de gein tegen me man dan kan ik onderhand bevallen) In iedergeval ze vondt zelfs dat ik er vlot bij was
Ja idd haha. Ik heb ook meteen gebeld naar VK dus vroeg...haha och ja is natuurlijk overal anders! Maar bij 12 weken heb je dan wel een mooi beeld van de beebie