Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    yeh ik ben vandaag 8 weken. feestjuh hihi.

xxx joyce nog geen nieuws van de meiden die een echo hebben. ik ben benieuwd.

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hallo meiden!

Wilde alleen even laten weten dat hier alles goed is! En dat ik super zenuwachtig ben voor morgen (10.30 uur, echo!)
    Ben sinds vrijdag ochtend wat misselijk en ik slaap slecht!
    Hebben jullie dat ook dat slechte slapen, ik weet niet hoe 't komt want ik ben best moe...

Groetjes Niki

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hey meiden!
    hoe is het hier?
    heb ik nog dingen gemist dit weekend?

oor de Echo meiden veel plezier vandaag!

4. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Mogguh..

Had vanmorgen alweer een klein beetje helderrood met 1 stolseltje erin.. :(
    Snap er nu helemaal niks meer van! En het is alleen als mijn blaas/darmen vol is/zijn! :( :rolleyes:

En ik heb gisteren het vruchtje nog zien zitten, dat wel, maar mijn lijf stelt me wel erg op de proef zo :cry:

Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken, jullie een idee?
    Heb mijn vraag ook al bij de verloskundige hier op de site gepost, maar nog geen antwoord helaas.

*Einde ego berichtje*

5. MamaVanBrittje

Niemand meer hier?

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid ik heb zelf 2 mks gehad
    de eerste verloor ik met 9,5 week een beetje bruin en met 10,5 had ik de echo en was dus niet goed

de 2e keer had ik een vroegere echo en daar was wel de vrucht maar geen hartje

ik wil niemand onzeker praten
    met bloed etc het kan alle kanten op

n jou geval zou ik gewoon lekker genieten en afwachten wat de echo zegt
    ( zo doe ik hetnu ook maar al is het soms verrekte moeilijk)

7. MamaVanBrittje

Ja ik heb vorige ronde nog een mk gehad, en in februari, en voor ik mijn dochter kreeg. Maar die gingen er een stuk anders aan toe dan wat ik nu heb, en daarbij had ik ook echt krampen en die heb ik nu niet.

Vandaar dat ik er niets van snap.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid geen 1 zwangerschap is hetzelfde zo ook niet de wijze van een mk
    Ik hoop dat er gewoon niks aan de hand is meid en dat sit resten zijn oud bloed ( kan natuurlijk ook) of een adertje noem het maar op

wanneer heb je je volgende echo

9. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik zou willen dat ik je gerust kon stellen, maar ik heb hier zelf geen ervaringen mee. Wel ga ik hard voor je duimen dat het allemaal gewoon goed zit. Knuf.

10. MamaVanBrittje

Ja daar heb je ook gelijk in Danjo, en ik denk (en hoop) zelf dat het geen miskraam is, daarvoor verlies ik trouwens ook veel te weinig bloed (het zijn elke keer maar een paar drupjes). Alleen die stolseltjes, daar kan ik niet wijs uit worden. Maar goed, maar gewoon afwachten (alsof dat zo gemakkelijk is).

5 november, volgende week woensdag dus, heb ik mijn volgende echo, die stond al en hebben ze gister in het ziekenhuis ook gewoon laten staan. Voor controle.

Misschien een teken van bovenaf: gisteren in het ziekenhuis kreeg ik de echo bij de verloskundige die ook mijn dochtertje ter wereld heeft gebracht toen, een superaardige vent. Wie weet moest dat zo zijn, om mij erop te wijzen van het zit goed, straks haalt ie de volgende kleine ook wel. Ben helemaal niet bijgelovig ofzo, maar vond het wel supertoevallig.

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Kwam even 'snel' kijken of er al nieuws was van alle echo's, maar helaas.
    Dat even teruglezen duurt trouwens wel minstens 10 minuten hier hahaha.

mamavanbrittje, ik heb er geen verstand van dus kan alleen maar zeggen, doe het kalm aan en een knuf van hier!

Ga nu even bij mams een boterham eten.

Tot snel.
    Liefs

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

MVM was blijkbaar niet heel subtiel met de kratjes ophalen, hij heeft voorom de huizen geteld zodat ie achterom de kratjes kon ophalen,
    onze buurvrouw kwam gelijk vragen of ik zwanger was, haha betrapt, nu niet zo heel erg hoor, maar kan me voorstellen dan andere die het echt geheim willen houden het niet zo leuk vinden, MVM maar ff gebeld dat het niet ging zoals we afsgesproken hadden. haha.
    dus maar ff op de thee geweest bij de buuf en gezelli gekletst

13. MamaVanBrittje

En zo kwam er toch nog iets goeds uit dat "ongelukje" :D
    Bij mij komen ze morgen de eerste krat halen, ben benieuwd of dat hier ook zoveel bekijks trekt.. 8)

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    idd mama van britje gwoon lekker genieten en afwachten na de volgende echo
    en ik weet het lijkt soms eeuwen te duren pfff

Mac das idd niet slim wat zei mvm

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

ze zou het terugkoppelen met de chauffeur.

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ben net terug van de echo.... en helaas geen hartje te zien :(
    Volgens de echoscopiste was ik al in week 9 en is het vruchtje in week 7 overleden.
    Donderdag heb ik een curretage (omdat het niet vanzelf is afgestoten)
    Heel verdrietig!

17. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Heel veel sterkte, weet dat het maar woorden zijn.......

xxx

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden ik kom mij waarschijnlijk ook hier melden, het is alleen nog niet zeker hoe ver ik ben. ik heb vorige week een echo gehad helaas was die niet zo leuk! er was wel een vruchtzakje te zien maar geen kindje. ik dacht 10 weken zwanger te zijn maar de vk zei dat ik 5 of 6 weken zou zijn. ik moet volgende week terug voor een nieuwe echo en dan kunnen we precies zien hoever ik ben. is er nog geen vruchtje te zien dan is het waarschijnlijk misgegaan bij mij.
    ik heb niet alle 312 pagina's gelezen sorrie :) ik zie vanzelf wel wie er hier allemaal mee kletsen!

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @silviam dat is dus waar ik ook voor vrees! heel veel sterkte!

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Dank jullie wel!
    Ik had dit ook helemaal niet zien aankomen, geen druppel bloed verloren en voelde me heel zwanger (misselijk, moe, gevoelige borsten). Ik ben echt nog helemaal shocked!

Deel Deze Pagina