Goedemiddag dames, Mamavanbrittje wat een onzekerheid zeg. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt Ik hoop voor je dat alles goed gaat. @ SylviaM:Jeetje wat erg Heel veel sterkte **KNUFFEL** Vanmiddag komt er iemand van moeders voor moeders langs. Ze gaat ook een test doen, dus dan weet ik het nog zekerder dat het nog zo is.
oh sylvia wat erg, ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven. sterkte. mandy dat is toch ook zenuwslopend, hoop dat de volgende echo wel goed is. xxx joyce
SylviaM: sterkte! Wat ontzettend verdrietig ik leef met je mee meid! Mandy1: welkom! Hopelijk krijg jij goed nieuws bij de volgende echo!
Kan ik me heel goed voorstellen, tjeetje meid... wat verdrietig dit... Ik wordt hier nog zenuwachtiger van! Heb morgen namelijk ook m'n eerste echo.... Sterkte!
nou meiden vanmorgen voor de echo weggeweest en het was helemaal goed, YES wat ben ik blij we hebben 1 kloppend hartje gezien de baby bewoog zelfs al Nu volgende echo 24/11. ** einde echo bericht ** en nu snel weer aan het werk Hoe ist hier veder allemaal? x Inger
Hoihoi, Nou alles was goed met de echo. Er is naturrlijk nog niet zo veel over te zeggen na 6 weken, maar het zag er goed uit. Hebben heel vaag een ienieminie hartje zien kloppen. Volgende week, 11.30 mag ik weer terug. Maar liep dus samen met nrg-man het ziekenhuis uit, kom ik mijn collega tegen!
Ben blij dat er ook nog goed ECHO-nieuws is! Inger & Nrg50: Super! Geniet ervan... Nrg50: Wat heb je tegen je collega gezegd? Hier weet gelukkig iedereen 't al, dus we hoeven niet meer geheimzinnig te doen! Dat geeft de burger weer moed! X Niki
Balen zeg . K*t gewoon! :x Sorry voor mijn taalgebruik... Maar dit zie je toch helemaal niet aankomen... Ik wens je heel veel sterkte....probeer het een plaatsje te geven....al zal het niet meevallen. Knuffel voor jou! Hier ben ik nou ook zo bang voor...
Heb maar gewoon "Hoi!" gezegd tegen haar en door gelopen. Maar de roddels zullen nu wel de wereld in gaan vrees ik.... @Sylvia: Wat erg zeg, heel veel sterkte meis....