SylviaM heel veel sterkte, dit gun je niemand! Nrg50 en Inger gelukkig wel een goede echo, gefeliciteerd!
Sylvia heel veel sterkte meid als je wat meer wilt weten over curretage etc maar je me pben meid hele dikke knuf voor jou Mandy1 meid wat een onzekerheid ook dikke knuf meiden met een goeie echo geniet dr van
@sylviaM; Shit zeg heel veel sterkte! Knuffel van mij. @Nrg50 en Inger fijn dat bij jullie alles goed eruit ziet @mamavanBrittje; hopelijk heb je volgende week meer zekerheid en het zou idd kunnen wat jij al aangaf dat het er 2 zijn geweest (collegaatje had dat ook zo). @Mandy1; klets gezellig mee en dan beval je toch in juni Goh, ik ben wat nerveus voor de echo morgen Liefs Jacqueline
Hoop dat je gelijk hebt hoor! Wordt een lange week wachten voor mij.. Jij heel veel succes met de echo morgen! Wel wat laten weten he?
Werkse Mac! ben best nerveus voor die Echo over twee dagen..pff wat kan er toch een hoop mis gaan zeg
Dat is wel vreselijk balen zeg, kan me voorstellen dat je schocked bent, omdat je het totaal niet verwacht. Ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel. Liefs Anna
Ik ben echt geschrokken van het verhaal van SylviaM ! Ik wordt er zelfs een beetje angstig van.... Het viel me trouwens ook op dat er deze maand al veel is mis gegaan. Sorry dames, ik wordt er gewoon verdrietig van.... Hebben jullie dat ook?
GOED BERICHT: We hebben een beebje gezien met een kloppend hartje! Wat geweldig na al die miskramen.... We zijn zoooooo blij! Stiekem had ik verwacht dat het er 2 zouden zijn, het is er eentje! Een dag verder volgens de metingen (8 weken 4 dagen). 26 november hebben we de vlokkentest en een week later weten we dus nog veeeeeel meer. En zo'n duidelijke foto! Misschien krijg ik m nog hier vandaag of morgen in mijn album?!
Ja, ik zit hier op het werk ook met waterogen naar de computer te kijken. Het is gewoon zo verschrikkelijk moeilijk en dan stel ik me ook voor hoe ik me zou voelen... Ik zou ook echt willen dat je er iets aan kunt doen, maar het is de natuur he.
Wat naar al die berichten van bloedingen en geen kloppend hartje! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte!
Heb ik ook berenbotje.. Je wordt er ook nog eens ontzettend onzeker van en gaat nog meer op je eigen kwaaltjes en pijntjes letten! Eigenlijk niet gezond, maar oke.
Geweldig meid! Weer goed nieuws op dit forum is altijd welkom! Ga er maar lekker van genieten. Ik wil die mooie echo foto natuurlijk wel zien!
Nee inderdaad, het is niet gezond. Maar hoe komen we ervan af! Ik denk dat we maar gewoon positief moeten blijven denken! Al valt het soms niet mee....
Gelukkig ook nog goed nieuws vandaag Gefeliiteerd Merel! wordt toch idd ook weer behoorlijk onzeker van het bericht van Silvia....weet nu al dat ik enig sinds nerveus naar de vk ga .a.s woensdag. is het nou zo dat als het hartje klopt enzo dat de kans op een mk dan vermindert is ?