Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik zit ff terug te lezen maar wat een slecht nieuws zeg :(

Sylvia, heel veel sterkte meid! Echt heel erg kl*te voor je!

MamaVanBrittje, wat balen zeg die onzekerheid, ik hoop echt dat het allemaal goed is! Ik duim voor je!

Liefs Inger

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik ben weer een beetje gerustgesteld hoor!

Heb net antwoord terug gekregen van de verloskundige op de site, dit is wat ze zei:

Hoihoi,

Je baarmoeder is heel kwetsbaar door de goede doorbloeding en de groei hier door kan er soms een haarvatje knappen wat het bloedverlies geeft.
    Op het moment dat jeblaas vol is,word jebaarmoeder omhoog geduwt en dit triggerd het misschien bij jou. Dit bloedverlies geeft niet aan dat het mis gaat maar ik kan wel heel goed begrijpen dat het nhierdoor wel extra spannend is. Nog even volhouden tot de echo!

Imke

:)

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Pfffjiew das een fijne geruststelling zeg :D en nu weer genieten he?

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo, even een berichtje om te laten weten dat ik nog wel leef. Ik heb de laatste dagen echt geen puf om terug te lezen :( Heb ook een heeeeel drukke week dus de komende dagen wordt t niet veel beter ben ik bang. Heb wel vandaag gebeld voor de termijnecho, jeeeeej!

Maar goed, ik heb waarschijnlijk enorm veel gemist... Ik hoop dat t met iedereen goed gaat, en binnenkort ga ik ECHT weer lezen, ik beloof t... :oops:

5. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ja mam ;)

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    He Silvia, wat een ontzettend erg nieuws...heel erg veel sterkte! Knuf!

Voor de meiden met een goed echo: Gefeliciteerd!

Ik mag morgen weer...bah ben op van de zenuwen!

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ben trouwens benieuwd of ik een inwendige of uitwendige ga krijgen?

8. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hoi meiden,

We zijn de afgelopen periode zo enorm gegroeid dat een ingrijpende aanpassing aan Zwangerschapspagina onvermijdelijk is geworden.
    We gaan in november over naar een nieuwe server en we krijgen een geheel nieuwe website. De zoekfunctie komt weer terug (zoals het hoort) en veel van jullie verzoeken om Zwangerschapspagina gebruiksvriendelijker te maken zullen op de nieuwe website aanwezig zijn.

Door de enorme omvang van de site is het helaas niet mogelijk alles in 1 keer te verhuizen. Hou er rekening mee dat bepaalde onderdelen (tijdelijk) komen te vervallen. Maak een backup van je onderschrift, print belangrijke privé berichten even uit en maak een backup van de foto's uit je fotoalbum.

We zullen de periode, dat Zwangerschapspagina niet bereikbaar is door de verhuizing, zo kort mogelijk proberen te houden maar we zullen eventjes niet bereikbaar zijn.

Vanaf nu zullen we jullie in dit forum op de hoogte houden. Mocht je vragen, opmerkingen en/of suggesties hebben? We horen ze graag!

Omdat het draaiend houden van Zwangerschapspagina veel kosten met zich meebrengt hebben we een pagina gemaakt met onze gegevens die je kunt gebruiken om een kleine donatie te doen. Het geld wordt gebruikt voor de aanpasingen en uitbreidingen aan Zwangerschapspagina. De diensten van Zwangerschapspagina zullen altijd gratis en voor iedereen toegankelijk blijven en het doneren is vrijwillig.

http://www.zwangerschapspagina.nl/doneren.php

Bedankt voor jullie steun en we houden jullie op de hoogte!

Beheerders Zwangerschapspagina
    Lotte & Jan

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Krijg nu al afkickverschijnselen:p

10. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0

Heel veel sterkte Sylvia. :cry:

11. Emme

Emme Niet meer actief

Mooie buik Debsje!

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sylvia wat een kloote nieuws zeg ik wens je heel veel sterkte...zou willen dat ik meer voor je kon doen....

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    iedereen met ene goeie echo gefelicicteerden geniet ervan!

maaruh ben benieuwd hoe lang ze niet bereikbaar zullen zijn...ga ik ceker wel missen zeg jeetje tegen wie moet ik dan al me verhalen kwijt.......

nou nog 4 nachjes slapen....

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ach meid... ontzettend veel sterkte en een hele dikke knuffel!

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Pff, ja verschrikkelijk als ze eraf gaan!
    Wat zullen onze mannen opkijken dat we ineens weer tijd voor hun hebben ;)

Trouwens, Debsje hoe kom je al zo gauw aan zo'n buik? Heb je er niet toevallig een stuk of 3 inzitten? ;)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    alle andere meiden met een mooie echo: gefeliciteerd en geniet er maar van!

17. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Iedereen met een positieve echo, gefeliciteerd. en de meiden met slecht nieuws heel veel sterkte.

Meiden ik ben echt zo moe, niet normaal. Ik ben zelf te moe om te lezen :(
    Ik ga ook een andere functie doen vanaf volgende week. Wegens reorganisatie wordt alles opnieuw ingedeeld. Krijg wel een leuke functie maar gaat me wel nog meer energie kosten die ik nu echt niet heb :(

Mijn vriend zit boven het boek te lezen ''help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'' ben erg nieuwsgierig wat hij er van vind, ik vond het een geweldig boek. Hij slaat echt de spijker op zijn kop :D
    Vrijdag naar de verloskundige, yes ik hoop dat ze me kan vertellen of ik 6 of 8 weken ben. spannend.

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoi meiden,

SilviaM als eerste wil ik jou en je man heel veel sterkte wensen. Ik weet helaas hoe je je nu voelt.. Wij gingen in juli voor onze eerste (12 weken) echo en bleek de kleine gestopt te zijn met groeien in week 8. Het kan lang duren want bij mij is het bijna 5 weken blijven zitten. Ook zonder bloed, krampen wat dan ook.
    Uiteindelijk hebben we gekozen om het op te wekken met cytotec misoprostol. Ik zou dit nooit meer doen, het is me erg tegengevallen.

Ik zag dat iemand het al aangaf, maar ook bij mij kun je altijd terecht voor informatie of om je verhaal te delen met iemand die hetzelfde mee heeft gemaakt. Ik had daar indertijd erg veel behoefte aan, maar dat is voor iedereen weer anders. In ieder geval een hele dikke knuffel!

Ik wil nu niet te belerend overkomen, maar het moet me toch even van het hart: zwangerschapsverschijnselen zeggen helemaal niks over wat er daarbinnen gebeurt. Hcg wordt aangemaakt door de vruchtzak, en zolang deze in je zit groeit die door en blijf je je misselijk, moe, kortom gewoon zwanger voelen.
    Ook test je dan gewoon positief. Ik snap dat veel meiden uitkijken naar een positieve MvM test, is natuurlijk ook super om te zien. Maar ik testte met 10 weken ook positief terwijl de kleine al niet meer leefde.

Nu klinkt ik wel erg schooljuf-achtig, maar het voorkomt misschien dat je straks heel hard van je roze wolk afvalt...
    We hebben het nou eenmaal niet in de hand, helaas :cry: .

Alle meiden met een mooie echo, jippie! :whistle:

Nu hou ik echt op hoor met mijn gepreek :D

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh :( sterkte meid, he wat een rotnieuws!

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    inger , merel en nrg, super , dat jullie echo goed was!

Deel Deze Pagina