pffff las al wat rotnieuws...bah meiden... Sterkte! Hier zo walgelijk moe dat ik er misselijk van wordt.. En heb het koud dus electrische dekentje staat aan en kruip er zo in om te gaan slapen..
Hier een snel berichtje...Ben ook doodmoe na een hele dag werken, kleine ophalen bij opa en oma, eten, naar bed etc. Ten eerste heel veel sterkte voor diegene met een slechte echo. Ik weet wat jullie meemaken en kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen. Heb echt met jullie te doen! Voor diegene met een mooie echo: gefeliciteerd! Genieten kan gaan beginnen.... Ben vanmorgen bij de HA geweest, 12 nov krijgen we eerste echo bij gyn. Spannend hoor. HA bevestigde vanmorgen nog eens dat wij in juli 3! kleintjes verloren zijn! Bijzonder om nogmaals te horen. Ben benieuwd hoeveel kindjes het er nu zijn. Ik vermoed gewoon 1.... Fijne avond allemaal!
Wij zijn helemaal happy 8) want we hebben een mooi kloppend hartje gezien Ik was op van de zenuwen en had teveel gedronken en moest daardoor heel nodig plassen. Toen ik vroeg aan de echoscopiste of ik mocht plassen vroeg ze eerst hoeveel weken ik zwanger was en toen ik zei 8 mocht ik gelijk naar de wc Het hartje klopte volgens haar heel regelmatig en snel wat een goed teken schijnt te zijn. Mijn ventje begon helemaal te glunderen toen hij het zag en begon lichtjes in mijn arm te knijpen van blijdschap. Het was zo bijzonder...we zijn nu nog lekker aan het nagenieten. Morgen zal ik de echo erop zetten. @Dootje, Minnie en Sunshine, hoe is het bij jullie gegaan? Liefs Anna
jeetje meiden wat veel weer getypt hier zeg anna gefeliciteerd Meris ik sluit me helemaal bij je verhaal aan over het stukje mk en klachten etc ( helaas is het mij ook 2 x overkomen) verder geen puf net thuis van het werk en ben moe
Nou meiden, Om jullie wat positiever nieuws te geven: Wij hebben een goede echo gehad Ik ben precies 6 weken 3 dagen zoals ik zelf ook al dacht. Ze zei tegen mij, we gaan waarschijnlijk alleen maar een vruchtzakje zien, en waarschijnlijk geen vruchtje en hartje, omdat ik nog zo vroeg ben. Nou echt wel! Vruchtje met kloppend hartje..! Over 3 weken mogen we nog een keertje, omdat er nu nog niet zoveel te zien was.. Nou ik was me toch zenuwachtig, begon beetje te hyperventileren in de wachtkamer...zat niemand gelukkig...was zo bang..maar gelukkig is alles goed! Hopelijk geeft dit jullie moed! xx
je krijgt altijd met 6 weken een inwendige echo want dan kunnen ze het beter zien dan van buiteaf. ik weet niet precies wanneer ze het van de buitenkant beginnen met echo's maken. xxx joyce super anna en minnie van harte met jullie goede echo.
Jaaaaaaaaaaaaaaa, hier ook een superecho gehad! WAUW! En we hebben extra lang kunnen genieten, we hadden namelijk een stagiair en het duurde wel ff voordat ze de foto's had genomen (wel wat gewroet met dat ding, maar dat kon me echt niks boeien). Toen ze klaar was, vergat ze op Print te drukken, haha, moest het weer overnieuw! Vonden wij niet erg Maar goed, op de beste foto's werd gewoon 9 weken 0 dagen gemeten! Super! Ze vulden het in op de groeicurve en daar zit onze frummel dus boven! Ik probeer morgen op het werk de foto in te scannen en in mijn album te zetten! De foto is echt superduidelijk en zoooooooooooooooo mooi, je ziet echt een poppetje! Eindelijk na alle ellende.......pfffffffff, we zijn helemaal gelukkig! Dikke knuffel
Ik heb eigenlijk niet gevraagd waarom ik mocht/moest plassen. Het was gewoon een uitwendige echo. Heb de foto's van de echo in mijn album gezet! Liefs Anna
@Dootje en Minnie, wat super dat jullie ook zo'n mooie en goede echo hebben gehad. Dootje voor jou heerlijk om te zien dat het nu goed gaat, dat hebben jullie wel verdiend. En Minnie, fijn he dat de kleine het al zo goed doet! Liefs Anna
Hi Meiden, Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, doet me heel erg goed! Ik kan woensdag bellen om te horen hoe laat ik donderdag de curretage heb. Zie er wel een beetje tegenop, heb nog nooit narcose gehad en vind het gewoon niet zo'n fijn idee... Nogmaals dank jullie wel!
oh meid. ik zit met tranen in mijn ogen hier voor je. ik vind dit oh zo verdrietig voor je.. *houdt je even vast*
ja ik kan mij hier wel in meeleven hoor. hier ben ik dus ook erg bang voor. zo zie je dat symptomen hebben ook niets zegt.. *zucht*
helaas heb ik het ook zo mee gemaakt, en vond ik de curretage heel rustig en pijnloos verlopen. Ben onder totale narcose gegaan en het duurt maar heel even. Neem de tijd he meid, om het een plaatsje te geven
ik ben na een keer niet kippe snijden gewoon weer gaan doen hoor.. idd was je handen maar extra goed voor en na het snijden.
dat kwam door mij.. hahaha ik heb in het begin gehoort dat ik geen rauwe kip mag snijden en heb vervolgens het verspreid