Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    guilty! :oops:

2. demi26

demi26 Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik ben trouw aan het meelezen, maar niet zoveel gereageerd de afgelopen dagen...

Sylvia, heel veel sterkte meid!

Alle andere dames, TOPPIE hoor, zo'n mooie echo!

Degene die morgen mogen. toi toi toi...

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik ben wel erg blij te zien dat de rest wel allemaal goede echo's hebben gehad..
    vind super voor jullie..

4. natjes

natjes Niet meer actief

mogguh meiden,

degene voor echo vandaag, succes! Hoop dat jullie een mooie frummel te zien krijgen!

Hier nog 1 dag wachten tot de 2e echo, ben benieuwd wat we te zien krijgen!

Zit hier al een half uur aan de hik en wordt er misselijk van... bleghh En net even op de weegschaal gestaan... weer 0,2 kg eraf.. 2,4 kg is er nu af sinds ik zwanger ben. En hoe het komt? Heb geen trek meer in zoetigheid dus snoep niet meer... :)

Maar 1.87 lang en 75,5 kg is toch nog netjes.. Geen klagen ieder geval!

5. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    goedemorgen meiden!

alle meiden met een goede echo fantastisch geniet er lekker van!

sylvia wat verschrikkelijk voor je, ben dr echt stil van. Meis heel veel sterkte en een hele dikke knuffel van mij

Natjes ik ben ook afgevallen hoor, komt bij mij ook door veel minder zoetigheid en gezonder eten. Komt later vast wel weer goed hoor.

Voor de meiden die een echo hebben heel veel succes vandaag!

hier gaat alles goed, af en toe misselijk en moe, maar verder eigenlijk weinig te klagen.

fijne dag allemaal!

6. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Mogguh!

Hier een weer wat vrolijkere zwangere dame. Heb gister veel geruststellende dingen te horen gekregen dus ben er nu wat geruster op.
    Begin nu alleen echt last te krijgen van de ochtendmisselijkheid! Daar had ik bij Britt helemaal geen last van, dus even wennen :pale:

Hoe is het verder met iedereen hier? SylviaM, gaat het nog een beetje meid? *dikke knuffel*

Iedereen met echo's en/of afspraken vandaag: succes!

De MvM-bus is hier net weg trouwens, eerste lichting flessen geruild, en het supermooie boek ontvangen! Wauw, echt super met al die foto's ook erbij.. Wie heeft nog meer dat boek?

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb het boek geleend....
    maar het is idd wel mooi

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gisteren vergeten...

Agenda
    Celinaaa, intake vk 14.00

Zeana, gyn en echo

Niki, vk en echo

Nrg50, mvm

roxanne, vk

debke,gyn+echo

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    goedemorgen allemaal,

Ik kom me even weer melden. Ik ben zondag uit het ziekenhuis ontslagen en gisteren gewoon nog rust gehouden. Ik voel me wel nog steeds heel zwak. Ik blijf deze week gewoon thuis zodat ik er ff de tijd voor kan nemen. Ik stond vanochtend op en het leek er op dat het weer van voor af aan begint. Misselijk, misselijk en nog eens misselijk. Ik eet steeds een beetje bij beetje. Ben bang dat het weer overgeven zal worden :(

@SylviaM: ik las dat je geen goede echo hebt gehad, verschrikkelijk hoor meid. Ik wens je het allerbeste en een dikke knuff.. En alle andere die in dezelfde situatie zitten heeeeeeel veel sterkte!

Meiden die vandaag een echo hebben heel veel succes!

Ik heb morgen weer een echo en a.s. vrijdag naar de gyn. ivm de controle (ondervoeding).

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen allemaal!

Anna83 en Dootje gefeliciteerd met jullie goede echo!

De meiden die vandaag een afspraak/echo hebben heel veel plezier!

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    iedereen die een ehco krijgt vandaag succes. dootje gefliciteere met je mooie echo.

xx joyce

12. MamaVanBrittje

Heftig smiley24.. Wens je heeeeel veel beterschap toe!
    Maar elke week een echo is wel weer leuk natuurlijk ;)

Hopelijk ben je er snel van af!

13. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Smiley, fijn dat je weer thuis bent! Hoop inderdaad wel dat je niet weer hoeft over te geven, want anders moet je weer naar ziekenhuis en zolang kunnen we je niet missen hoor ;)
    Doe lekker rustig aan en misschien went je lichaam wel aan het hoge HCG gehalte waardoor het straks stukken beter gaat :D

@Zeana, Niki en Debke, veel plezier vandaag met de echo. Probeer een beetje te genieten, want het is echt heel bijzonder. Gisteren heb ik dit te weinig gedaan en toen we buiten stonden barsten ik in tranen uit van alle emoties en spanningen en merkte toen dat ik met een behoorlijke afstand (qua gevoel) naar de echo had gekeken omdat ik bang was dat het niet goed zou zijn; te weinig van genoten.

@Celinaaa, Nrg50 en roxanne, veel plezier bij de VK en met MvM. Altijd leuk, want het wordt steeds echter met dit soort afspraken. Geniet ervan!

Liefs Anna

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik had met 6w5d een uitwendige echo. Was prima te zien.

@ iedereen met goede echo: van harte gefeliciteerd!

@ Sylvia: wat ontzettend naar voor jullie. Heel veel sterkte.

@ de rest: heb ik nog iets gemist?

Ben gisteren naar het concert van Alicia Keys in Ahoy geweest. Helemaal super, maar was zo ontzettend moe daarna... :oops: Heb in de trein al geslapen en ben nu nog steeds niet echt wakker.

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Zijn jullie de laatste tijd ook zo onhandig?
    Ik heb in een week tijd al een aantal borden en schaaltjes kapot laten vallen :oops: .
    Maar ach nu heb ik mooi een reden om nieuwe dingen te kopen. Ik ga dus zo maar even naar de ikea.

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Iedereen die vandaag de echo heeft veel plezier :)
    @Mamavan brittje:Ik heb voor de dvd gekozen.
    Het boek leek mee ook erg mooi, maar heb zelf ook al een boek gekocht.
    Heb de eerst bus al vol, plas echt veel.

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

goedemorgen! iedereen met een echo vandaag heel veel plezier :D
    ik mag er morgen aan geloven...mannetje en ik zijn best wel zenuachtig ;)

18. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier gaat het weer iets beter met me!
    Heb gewoon een rotweekend achter de rug! Moe en voelde me gewoon ziek joh! bahbah!
    Niks gedaan! Veel geslapen en mn buikpijn die ik had is ook weer minder!
    Fijnnnnnnnn!

Heb ziekenhuis gebeld voor een afspraak want mn controles verlopen daar! En ik mag dinsdag 4 november al komen! :D Dit is op het spreekuur ofzo iets! En dan nemen ze een half uur de tijd voor je en krijg je een vragenlijst van te voren thuis die je dan moet invullen en meenemen!
    En natuurlijk gaan ze naar het hartje kijken!
    Spannend dus allemaal!

Fijne dag allemaal!

19. MamaVanBrittje

Ik had juist al zo'n dvd! Ja oke, en al zo'n boek, maar ik lees graag ;)
    Ik had de bussen ook allemaal bijna helemaal vol, niet normaal dan zie je pas hoeveel je eigenlijk plast :D
    Ik moet alleen eraan denken om naar het toilet te gaan want mijn blaas geeft niet meer aan dat ie vol is, krijg dan alleen heel erge buikpijn en dan weet ik :) Tijd Voor De Kan!

20. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Merel, anna83 en dootje geweldig een goede echo, lekker genieten nu.
    Ik mag 15:30, eerst zou het op de ochtend zijn, maar manlief heeft een cursus dus hebben we het verzet.....
    Heb ik gelijk een dagje vrij, ik werk nl op de BSO (15:00-18:30).
    Vind ik niet zo erg, kan ik mijn koters wat eerder ophalen en op tijd koken en naar mijn ouders om te vertellen da'k zwanger ben (als de echo tenminste....).

Smiley; ik hoop wel dat je een beetje aansterkt, en niet dat je weer overnieuw begint :confused:
    Doe lekker rustig aan, en idd kleine beetjes eten, hopelijk helpt het!
    MammavanBrittje; fijn dat je weer wat gerustgesteld bent, enne al is dat misselijk zijn niet fijn het geeft wel aan dat er nog iets groeit :D

Liefs Jacqueline (strax terug met hopelijk geweldig nieuws)

Deel Deze Pagina