Jawel scheelt toch bijna een week...(heb toen voor uitgerekende dag het gemiddelde genomen...omdat mijn cyclussen steeds anders waren)maar maakt niet uit ben allang blij dat alles goed is! Dus ik mag op 8 Juni...1 dag na mijn verjaardag hihi
Ik had net voor mijn zwangerschap 'n cyste in mijn baarmoeder en ik had 'n soort van kralenketting op mijn linker eierstok ( pcos) maar met de echo was alles verdwenen
je kan hyves toch zo maken dat alleen wij erop kunnen en verder niemand het ziet! ook niet in je eigen dacht ik?
sorry was niet bedoeld om het je voor te zeggen ofzo, wilde alleen meedenken, maar zal het niet meer doen!
Hij is nu onzichtbaar. Ook kun je niet meer zomaar lid worden, maar moet je een geheime vraag beantwoorden: Wat is de naam van de beheerder op het zwangerschapsforum? antwoord: marb Denk aan de kleine letter!
Hmmm.... hij staat wel bij 'prive hyves', maar volgens mij is ie wel zichtbaar in het overzicht... Maar misschien is dat alleen voor mezelf. Voeg mij anders toe, dan kun je kijken of ie in het overzicht staat? kleinbeestje.hyves.nl
Oh, even iets heel anders: Tweede lading flessen van mvm was net ingewisseld en heb de dvd binnen! Enneh... die ga ik nu even kijken Dus misschien een beetje onbereikbaar op hyves en hier