Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hey meiden

met hyves wacht ik nog even
    wil eerst een goeie echo

Over de site dat kan nog wel even duren voordat ie eruit ligt ,.Maar goed dat jullie al actie hebben ondernomen

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy heb me net aangemeld op hyves en idd niemand kan het zien, zelfs moelijk want dan moet je dus goed de naam onthouden en iedere keer intikken, want je kunt dus niet zo even de site aanklikken haha.

joehoeeeee 7 weken, pffff nog 3 dagen tot de echo ben zooooo benieuwdddddd hoop zooooo dat het goed zit!

xxx

3. Emme

Emme Niet meer actief

Leuk idee van Hyves! Ook ik wacht nog totdat ik een goede echo heb gehad en mijn familie het weet, maar heb de link al opgeslagen :). Ben erg benieuwd hoe iedereen eruit ziet...

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    We zijn tegelijk uitgeteld :D

5. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    In de praktijk waar ik zit, zat toen ik zwanger was van mijn zoon ook een man. Hij was heel vriendelijk en ook deskundig.
    Hij mocht wel mijn bevalling doen, maar goed het werd het ziekenhuis. En daar was dienstdoende gynacoloog een man. Ik heb er toen helemaal niet bij stil gestaan, want ik wilde gewoon bevallen (en snel!)
    Na die tijd heeft hij ook mijn knip gehecht.

Echt, tijdens de bevalling is het mijn ervaring dat je er niet bij stil staat dat het een man is.

Groeten
    Friezin

6. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ha meiden,

Jullie hebben het over een hyves? Ik kan het niet vinden over hoe en wat. Dus op wat voor pagina staat dat?

Alvast bedankt

Groeten
    Friezin

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey friezin als t goed is staat de link op e vorige pagina, juni2009.hyves ofzo weet t niet precies meer.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    \

hey lautje :D:D toch zwanger? had al wat dingen gelezen in de bus, maar nog niet over dit goede nieuws! Super meid, na al die onzekerheid! gefeliciteerd!

9. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi, dat heb ik dus ook.
    Ik kan alleen "de grote verassing" vinden, dit is voor meiden die in april, mei en juni weer moeder worden. Dat is hem toch niet?

Groeten
    Friezin

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meiden ik heb een vraag;
    hoe zit het bij jullie met je (.)(.)? zijn die elke dag even gevoelig of de ene dag meer dan de andere? En gaat dan ook weg in de loop van de zwangerschap of hou je heel de zwangerschap gevoelige borsten?

Ik had vrijdag en zaterdag heeeeeel gevoelige borsten, nu voel ik ze ook nog wel, maar echt een heel stuk minder dan van het weekend. Maakt mij een beetje onzeker..... of is dat niet nodig?

11. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ach ja het valt misschien ook heel erg mee en ik geloof graag dat je tijdens de bevalling je daar niet druk om gaat maken. maar ik had zoiets van; ik voel me dan niet 100% op mn gemak en denk dat dat wel heel erg belangrijk is met de bevalling.
    maar goed eerst maar eens de eerste afspraak volgende week afwachten..

12. Niet meer actief

*Breekt in*

Mac, wij hebben nu 12 juli mama's!

*Breekt uit*

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Dit is de link :)
    http://www.juni2009.hyves.nl

14. Emme

Emme Niet meer actief

En ook allebei in de vierde ronde :).

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hey Lautje :d toch nog op de valreep bij de junimama's :D
    gezellie :D en van harte he meis ;)

16. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@jolan, ik heb dat ook. de ene dag voel ik mn borsten de hele dag dreunen en steken, en dan weer een paar dagen alleen gevoelige tepels.
    toen ik net een paar dagen overtijd was voelde ik het meeste. toen deed het echt pijn, nu dus niet meer. ik maakte me hier ook een beetje zorgen om. maar sinds een paar dagen is bij de misselijkheid echt begonnen en dat is dan weer een goed teken!
    je borsten zullen wel met vlagen groeien ofzo!

ik heb ook maar eens de eerste buikfoto in mijn album gezet. je ziet dus nog helemaal niets maar dan heb ik een aandenken voor later, hoe mijn buik eruit zag! ga proberen vol te houden om de paar weken een foto te maken.

hoe zijn de echo's verlopen? hoop dat alles goed is met iedereen..

17. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hallo allemaal,

Yes, een super echo!!
    Wel een inwendige echo gehad maar dat boeit me niet.
    Alles klopte, het hartje en de grootte van ons beebje..... :whistle:
    Ben super blij!

Leuk idee trouwens Hyves, ik meld me van de week aan, nu eten en dan ouders vertellen!
    Debke en niki ook proficiat met jullie kloppend hartje!
    Liefs Jacq

18. debsje1977

Gefeliciteerd meis ;) geeft wel lekker gevoel he zo'n super goeie echo :D

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaa Jacqueline... gefeliciteerd met je mooie echo!
    super meid

20. debsje1977

meiden...hebben jullie dat ook wel eens..het gevoel dat er iets uit hangt daar beneden :oops:...ik wel namelijk en dan ga ik naar de wc en is er niks....ja ja ik broekloer me suf hihi :oops:

Deel Deze Pagina