nee niet het gevoel dat er iets uit hangt, wel dat er iets uitloopt, en dat broekloeren komt me ook erg bekend voor he meid geniet morgen van je echo he
GEFELICITEERD!! @ Emme: haha ja dat is helemaal toevallig. Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?
he debke leuk dat je een goede echo hebt gehad de andere meiden natuurlijk ook. maar ik zag toevallig dat je bij mij uit de buurt komt. ik loop nu alleen in maastricht. meiden een vraagje ik heb nogal veel last van uitscheiding en het is wat gelig ruikt verder niet maar zou dat een schimmel kunnen zijn of hoort dat er gewoon bij? xxx joyce
************************* AGENDA Marloes80, intake vk merlin1979,1e afspraak vk Anna83, 14.40u intake MamaVanBrittje, vk 11.00 Natjes, echo Debke83, vk + echo christie,2e echo Debsje1977, echo Ellen1983, echo *************************
sorry kan ik helaas geen antwoord op geven Joyce... liep ik vandaag door de kruidvat te struinen zie ik in mijn ooghoek een babyboek (geboorteboek) liggen ergens weggefrommeld in een hoekje van babypooh en vriendjes....HELEMAAL GEWELDIG vond ik die natuurlijk dus kon hem ook niet laten liggen en is nu dus ook in mijn bezit hihihi
Lautje gefeliciteerd! Jolan hier zijn mijn (.)(.) ook de ene dag gevoeliger dan de andere, volgens mij heeft dat niks te betekenen. Zeana gefeliciteerd met je goede echo!
heb me ook aangemeld bij hyves hoor! erg leuk! zat al te wachten tot ie er was...mn schoonzus is bij de decmebermama's daar zijn al kindjes geboren! verder voel ik me eigenlijk heel goed! niet zo misselijk meer...moe valt vandaag ook wel mee...maar ben gisteren ook om elf uur naar bed gegaan en er ook weer zo laat uitgekomen ben wel lekker wezen wandelen met de hond vandaag...in de regen :x nog 6 nachtjes tot 1e echo!
ik gebruik een warme kruik als ik zo'n pijn in mijn (.)(.) heb dat helpt wel moet ik zeggen...leg nu ook elke avond vlak voor het slapen gaan een kruik in mijn bed op borsthoogte en moet zeggen dat ik minder pijn heb als ik naar bed sinds ik dat doe normaal lag ik nog een uur te draaien vanwege de pijn en dat heb ik niet meer....miss en tip en proberen waard!
ik kan daar absoluut niet tegen zou gek worden haha ik neem een kussentje onder mn zei dat wil ook wel eens helpen
leg hem niet direct tegen me aan dat is idd te heet maar zorg altijd dat ik hem in een dikke doek gewikkeld heb
Hoi tamtam, Hartstikke bedankt. Ik ga me pas aanmelden als ik 12 weken ben en iedereen het zo'n beetje weet. Anders zien mensen op mijn hyves dat ik in juni uitgerekend ben. Maar ik hou hem in gedachten Groeten Friezin
ik heb het al snel warm in bed dus met een kruik zweet ik eruit maar voor meiden die het wel lekker vinden is het een optie
Hoi meiden, Ik heb eigenlijk geen last van mijn (.)(.). Ik had dit weekend wel ontzettend jeuk aan één tepel. Gek werd ik er van. Hoort dat er ook bij Verder ben ik alleen maar misselijk, misselijk en misselijk. Niet zo fijn. Ik ga deze week ook even met bazin er over hebben, want mijn werk lijdt er wel onder. Ik voel me gewoon constant beroerd. Vanmiddag stond ik op en toen had ik ineens een felle steek in mijn buik. Au! Wat dat nou weer was. Het ging gelukkig snel over. Misschien een verkeerde beweging ofzo. Kan ik met het omdraaien in bed ook hebben. Groeten Friezin
Hij komt niet bij je hyves te staan hoor, ik wil ook nog niet dat mensen op hyves het weten. Hij is onzichtbaar