heb het idee dat er veel hier zijn die elkaar al heel goed kenen misschien van ander topic.. klopt dat?
ja, er zijn een aantal meiden van het temp topic zwanger! 3 of 4 deze maand... jent, pookie, marb en ik sowieso... en ik klets in het net bevallen en als kriebels-topic.. en Vermanen ook...
't begint hier druk te worden, gezellig! Pookie gefeliciteerd! Harstikke leuk. Nu nog even wachten op de rest uit het temp topic. Voor de andere nieuwe zwangeren welkom! Hebben jullie enig idee wanneer je wat kan zien op een echo? Moet morgen nl. er een laten maken.
He meiden ik zelf heb 1 zusje die is 7,5 jaar jonger die is nu 20. Mijn man heeft 3 broertjes Hij zelf is 29, dan 27, 25, dan 21. We zijn al blij en dolgelukkig als we 1 kind hebben. Liefst willen we er meer maximaal 4. Maargoed we kunnen niet in de toekomst kijken. Alle nieuwe zwangere van harte gefeliciteerd. xxx Joyce
wat gaat het hard hier. Alweer nieuwe zwangeren erbij Gefeliciteerd! Zijn jullie ook zo mooooooeeeeeeeeee?
goeiemorgen wat een vroege echo sunshine Ik weet niet of er al wt te zien is, volgens mij alleen een vruchtzakje zo vroeg. Nog geen ongi hier, wel misselijk en kramp. op naar de test vanmiddag
Dames, de kruidvat van vanochtend was toch echt positief Ik wacht echt m'n nod nog even af, maar ik heb heeeeel goede hoop!
Marb gefeliciteerd! een steep is een streep he. Meisje ik heb nu al een echo omdat we niet zeker weten hoever ik ben. Vorig maand was mijn ongi nogal erg kort, dus vandaar. Denk dat er ook niet veel te zien zal zijn hoor.
(kan niet stoppen met grijnzen... ) Nogmaals: ik weet dat t vroeg is... Wil mezelf ook niet té blij maken, maar dit ziet er wel veelbelovend uit...
Marb je bent gewoon hartstikke zwanger. Idd vroege echo ik vond mijn echo met 6 weken en 1 dag al vroeg, maar krijg hem toch. Volgens de arts gaat met 5 weken en 4 dagen normaal het hartje al kloppen, maar goed er kan natuurlijk altijd verschil in zitten. xxx Joyce
tja ben benieuwd hoe het zal zijn. Heeft iemand trouwens ervaring van een begeleiding van een gyneacoloog. Is er veel verschil tussen de gyn en vk?
Nee niet echt verschil sunshine, maar ik voel me bij een gyn toch meer op mijn gemak, maar dat is meer omdat het in het zh is en alles daar bij de hand is. Het is toch fijn als al meerdere keren heb meegemaakt dat het dout gaat, want als het uiteindelijk fout gaat wordt je toch vaak vanuit een vk naar een gyn gestuurd dus ja ik vind het wel fijn in het zh bij de gyn. xxx joyce
Ze nemen toch ook wel de tijd voor je he, heb nl. bij vk. een beetje warmer gevoel dan bij een gyn, vind ik zo klinisch en ik moet zeggen heb er 1x een gehad die echt verschrikkelijk was. Moet wel zeggen dat ik het echt doodeng vindt morgen, dit is nl. nog niet bij gyn. maar vanuit ha. zometeen is het niet goed.
ik had de vorige keer bij 6 weken en 2 dagen en toen zag je al een hartje.. nu is het nog te vroeg om een hartje te zien kloppen denk ik
hallo ! Wat leuk zo een pagina! ik weet nog niet precies wanneer ik ben uitgerekend dit in verband met een rare cyclus. ik teste 27 sep licht posi dus denk 2 weken zo een beetje daar voor eisprong gehad dus denk begin juni. me eerste dag van me laatste ongi was al op 18 aug. maar we zullen het horen 20 oktber naar de gyn, omdat ik al 4 mk heb gehad in het begin wou ik nu ff wachte met gelijk een echo want dan krijg je hem inwendig, en dat wou ik niet dus 3 weken in spanning . ik heb nog wel een vraag aan jullie hebben jullie ook last van buikpijn van die steekjes onderin vooral als je opstaat of als je in elkaar zit , maak me er een klein beetje zorgen over omdatt ik al 4 mk heb gehad 3 daarvan met 5 6 weken. alvast bedankt voor de antwoorden
ik heb de vorige keer 2 afspraken bij de vk gehad en daarna moest ik naar de gyn. Kreeg geen 'echte' gyn, maar een arts assistente. Een hele vriendelijke dame. heb de hele zwangerschap dezelfde gehad... het hartje van de baby hebben we maar 2x gehoord, maar elke afspraak kreeg ik een echo...
Welkom beertje en gefeliciteerd! Steekjes heb ik ook en een soort van spierpijn alsof je buikspieroefeningen gedaan heb. Buikpijn niet echt. Ga maar weer eens naar mijn werk, kom af en toe nog wel eens langs vandaag. Fijne dag!
Zo, weer een nieuwe morgen. Vannacht gelukkig geen rare dingen gedroomd. De afgelopen drie nachten werd ik er ook wakker van en dan heb je je ogen open maar droom je nog... Heel onrustig slapen zo. Maar afgelopen nacht niet hoor. Hannah heeft gister een halve banaan op en om 22 uur nog de voeding van 20. Ze heeft heerlijk doorgeslapen tot half 8. En ik heb nog steeds geen idee of ik de nod ga halen of dat het toch een ongi wordt.