Gelukkig, weer mooie echo's vandaag. @jent, jij hopenlijk ook terug met een zeer mooie echo! duim, duim, duim
meiden dank jullie wel voor het duimen. we hebben een echo van een half uur gehad volgens mij was ze nog niet zo ervaren. maar echt een beebje volgens planning . het is 1,8 mm hartje klopt goed hebben het ook gehoord. dus yes alles is gelukkig goed. ik mag dus geen testen meer doen, het klopt wat je zei danjo. testen moet je gewoon niet doen als je zwanger bent, omdat dit dus wel eens kan gebeuren terwijl wel alles goed is. ik ben zo blij. Christie en deb en alle andere die ook een echo hebben gehad gefeliciteerd beertje als je toch al een ma hebt gehad dan krijg je toch ook eerder een echo. ik zou dat toch eens navragen als ik jou was. xxx joyce
ja mama, mijn man gaat ze voor de zekerheid toch maar verstoppen, maar ik geloof dat ik mijn lesje nu wel geleerd heb hihi. ik zal over twee weekjes wel weer op mijn donder krijgen van mijn eigen gyn hihi dit heeft nog een nasleepje haha. xxx joyce
Ik eet wel iets meer, maar volgens mij heb ik er toch echt geen 3 kilo bij gegeten haha. Ik zal eens wat minderen kijken of het helpt, want als ik zo doorga dan groei ik dicht. Een tweeling pff dat zou een grap zijn, hebben nu al moeite om een plek voor de 3e te zoeken (slapen),maar dat redden we ook wel weer. Kan pas over 6 weken voor de echo, dus tot die tijd maar ff afwachten haha
@ jent! Super, ik ben echt blij voor je. Gelukkig heb je je voor niks zorgen gemaakt! JOEPIE! Die les heb je nu inderdaad wel geleerd. Dus tja, het gaat er om dat je beeb helemaal in orde is!
ach ja aldoende leert men he, heb me zelf ook moeten bedwingen hoor om niet nog een test te doen. Dus je bent niet de enigste
@marloes & pixie Volgens mij moet de juni lijst even aangepast worden. Helaas heeft Ellen1983 een mk gehad. Misschien wel pijnlijk dat ze nog op het lijstje staat voor de echo....
goed gezien berenbotje. is misschien al beetje laat nu daarvoor. maar ga even goed controleren op ander afspraken.
Mag ik trouwens met mijn nieuwe afspraken in de agenda? Di 18 November: Echo Gyn Di 25 November: Echo VK Ow en mijn uitgetelde datum gaat dan naar: 7 juni 2009 Alvast bedankt, Liefs Deb
Inderdaad misschien nu een beetje laat, maar inderdaad misschien staan er nog meer dames met een mk bij. Thanx
debke heb je afspraken toegevoegd.. zou je wel vervolgens een pb kunnen sturen omdat als er veel gekletst word kan het over de hoofd worden gezien
Iedereen die een mooie echo heeft gehad GEFELICITEERD! Toch weer mooi mee genomen Ik merk nu dat ik wat vaker 's ochtends misselijk word, maar gelukkig niet overgeven.
meiden de echo was niet goed. Heb een missed abortion. Ben wel gewoon zwanger maar er zit niks...en mijn lichaam heeft niet door... Volgende week woensdag terug komen en kijken of miskraam al op gang is gekomen, anders curretage.. Zijn er echt kapot van. Kom voorlopig niet meer online en moet even niet denken aan een eventuele nieuwe zwangerschap straks..
Ach natjes wat verschrikkelijk is dit, ben hier helemaal stil van. Heel veel sterkte meis en we denken aan je!
Oh Natjes wat erg meis, ik wens je heel heel veel sterkte. Gatsie wat is het al veel mis gegaan bij onze maand, ik word er zo verdrietig van en ook heel erg onzeker...