Er is deze maand echt veel mis gegaan. Bij 13 meiden zat het niet goed.. Dat zijn er echt veel. @ iedereen Het mag nu bij niemand meer fout gaan. Afgesproken? Positief blijven denken!
oh meiden wat vreselijk he al dat slechte nieuws ik zat al niet lekker in mn vel.... heb nergens zin in. En heb vandaag ineens helemaal geen last meer van mn borsten. Wel al heel de dag een ongi gevoel rechts in mn onderbuik, beetje zeurend gevoel en daardoor ook in mn onderrug.... Pfff het maakt me allemaal ontzettend onzeker, en zeker na al die verhalen zullen we met elkaar een potje gaan janken ?
natjes, wat erg voor je meid. ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven en denk aan jezelf en doe rustig aan. heel veel sterkte. hopelijk zien we je over een tijdje weer zwanger. xxx joyce
Meiden ik had ook last van bruinverlies en ben nu zo bang voor een mk. Heb maandag pas mijn eerste echo kan wel janken.
misschien kan je hem vervroegen, maar aan de andere kant.... bruinverlies is niet erg heb ik altijd gelezen!
positief blijven hoeft niets te zijn! Makkelijker gezegd dan gedaan, maar de rest van de beebjes moet nu toch echt blijven zitten!
ow wat erg nou heel vel sterkte meis en probeer kalm te blijven en desnoods bel je of je nu niet al terecht kan ik kon vandaag ook in het zh terecht. succe meid. xxx joyce