Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nous26

Nous26 Actief lid

13 okt 2008
    112
    0
    0
    Ik kan helaas niet eerder terecht dan 3 november.
    De vk zegt dat bruinverlies heel vaak voorkomt en dat het niet altijd een miskraam hoeft te betekenen...maar nu ik die verhalen hier lees....

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Bleeeh ik voel me niet lekker vandaag....misselijk,en zo ontzettend moe.
    Heb al een paar uur geslapen, maar kom maar niet mijn bed uit.
    Moet eigenlijk nog poetsen...en vanavond komen vrienden eten.Dus moet ook nog koken, en die vriendin moet ik knippen en verven.
    Zou het het liefste afzeggen...maar heb t al 2 keer moeten afzeggen omdat ik me niet lekker voelde.
    Voel me dan zo schuldig:(

3. Emme

Emme Niet meer actief

Natjes, wat erg voor jullie. Veel sterkte!

Dat vind ik zo eng, dat je je zwanger voelt, geen bloedverlies hebt en het toch niet goed is...

Ik trok vandaag trouwens een bloes aan die opeens wel heel strak zat. Grappig hoor, al zijn het natuurlijk alleen nog maar mijn darmen ;).

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    debke ik kom trouwens uit geleen niet maasticht

xxx joyce

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hartstikke fijn Jent dat de echo goed was!

Oh Natje wat verschrikkelijk erg voor je. Heel veel sterkte voor jou en je partner!

Ik wordt ook wel erg onzeker van al die verhalen, maarja ik moet nog 3 weekjes wachten tot de eerste echo.

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    guusje die echo is dan ook wel erg leuk, je ziet al ehct dat het een mensje wordt.

xxx joyce

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ow uit Geleen dat is nog dichter bij!
    En ja gaat in Maastricht naar ziekenhuis?

Liefs

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ja dat hebben ze mij ook vertelt, het duurd alleen nog zo lang. Mijn man heeft al helemaal geen geduld haha, hij is niet zo goed in wachten. Wat hem betreft weet nu de hele wereld het ook al, maar ik hou het liever nog even voor onszelf.

9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik denk dat we allemaal een beetjeonzeker worden van t slechte nieuws.... heb op 11/9 een vmk gehad dus is bij mij nog behoorlijk vers en de onzekerheid dus volop aanwezig. Zat te brullen om natjes nieuws....

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    hey natje: verschrikkelijk hoor. Neem er idd de tijd voor en luister naar je lichaam. Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte. Dikke knuff..

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Heel veel sterkte lieverd *knuffel*

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ja omdat ik dus al 2 mk en 1 bbz heb gehad hebben ze ons maar doorverwezen. voor deze zwangerschap ging ik altijd naar maasland

xxx joyce

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Owzo...das vervelend zeg:(
    Maar nu gaat alles goed:)
    Ik vind Maasland wel een super ziekenhuis moet ik zeggen!

14. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    zijn ook goed alleen 1 keer zijn ze ons vergeten hebben we echt kei en kei lang in de wachtkamer gezeten, maar zijn allemaal leuke mensen.. maar ik moet zeggen in maastricht is ook fijn. ik heb niets te klagen.

xxx joyce

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag meiden,

Allemaal al aan het koken?

Goh, wat een slacht nieuws van Natje. Als je dit nog leest, heel veel sterkte voor jou en je man!

Wat gaat er toch nog veel mis he. :(
    Vreselijk!

Meiden met een goede echo, gefeliciteerd!

Hier alles oke, ga nu even de hondjes uitlaten en dan koken.

Liefs

16. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    He bah natjes, wat vreselijk.....Neem de tijd en heel veel sterkte.
    Knuffel van mij

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @natjes: sterkte de komende tijd!

Zit zelf nu in spanning, morgen mag ik voor de intake en echo! Hoop zo dat alles goed zit. Zal wel zo zijn, maar door alle ellende hier, ben ik er toch meer mee bezig.
    Moest eigenlijk volgende week pas, maar kreeg gister een berichtje met de vraag of ik morgen kan komen wegens personeels te kort volgende week!. Dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg :D
    Dan zit er ook weer wat meer tijd tussen voor de 12 weken echo!

Hebben jullie het ook zo erg koud? De afgelopen paar dagen zit ik soms rillend op de bank. Ligt het enkel aan het weer, of zijn we er meer vatbaar voor de kou?

Groetjes girafje

18. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Iedereen met goed bericht super, geniet er nu maar van!

Alle meiden in onzekerheid, die gaat pas over als jullie over 9 mnd een kleine vasthebben :(

@mamavanBrittje ik zag dat je nog dichter bij woonde dan ik dacht, ik kom uit Asten!

De gyn heeft aan mijn vk geadviseerd de suiker en de groei in de gaten te houden, dus krijg ik volgens mij ook extra echo's :) :)
    Omdat ik al 36 ben krijg ik nagenoeg alle extra dingen zoals nekplooimeting ed vergoed, vraag me af als ik een ziekenhuisbevalling zonder medische reden heb of dat ook wordt vergoed (heb er bij m'n dochter [in t ziekenh]nogal een zooitje van gemaakt; vruchtwater spoot tegen de muur omhoog) :oops:

Ga nu mijn schoonouders vertellen dat het zover is.....
    Oja, mijn kinderen hebben een shirtje aan met "ik wordt grote zus" en mijn zoontje
    1 Roan
    2 Jynthe
    3...........
    Mijn moeder was blij verrast, vader was naar een vergadering :(

spreek jullie strax weer.
    Groetjes Jacqueline

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey Girafje, ik heb het de laatste dagen ook heel koud hoor. Maar daar tegenover heb ik het 's nachts weer heel warm terwijl ik dat anders nooit heb.

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    meiden, na veel slecht nieuws, (sterkte meiden!)heb ik hopelijk toch een beetje goed nieuws!
    ik ben nu een week niet hier geweest, dacht dat ik een mk had gehad, maar vandaag een echo gehad en er zit zeker een vruchtzakje met vruchtje! het minder goede nieuws is, dat het nog heeeel klein is... dus OF ik ben veel minder lang zwanger dan ik dacht(nu zo`n 6 weken), OF het vruchtje is al vroeg gestopt met groeien. ik moet 1 week wachten, 5 nov. weer een echo. als het dan niet gegroeid is, is het over... ik ga dus een heeeeel spannende week tegemoet!
    duimen jullie met me mee?
    Groetjes Ellen
    *einde ego-bericht*

Deel Deze Pagina