He ik zag jou zaterdagavon zo een groot stuk appelgebak wegeten met slagroom, dus daar komt die 3 kilo vandaag ... en anders lieve zus.... zijn het er TWEEEEEEEEE .
WOW Ellen! Dat zou toch goed nieuws zijn zeg!Wat goed dat je dan toch nog geweest bent voor echo! Ik ga heel hard voor je duimen!heel veel sterkte deze week Liefs Debbie
super ellen dan moet pixie of marloes maar gauw de afspraak op de kalender erbij zetten. yehyeh ellen maakt nog een kans. je bent door naaar de volgende ronde. xxx joyce
hey meiden ik heb net even geteld en als t goed is zijn we hier nu nog met 78m mama's, en er zijn 12 mk geweest, dus we waren met 90, we zitten dus al boven het percentage van 1 op de 10, en ik vind dus dat het nu genoeg moet zijn!potverdikkeme! jent mooi meid dat het toch allemaal goed was en idd niet meer testen he! alle meiden met een goeie echo gefelicicteerd!heb t wel gelezen die paar maar weet ff de namen niet meer sorry!maar super hoor genieten nu! hier alles goed, overmorgen echo, ben behoorlijk zenuwachtig, mijn ma zit nog goed in me geheugen, en met al dat slechte nieuws hier word ik best weer onzeker pffff was t maar al vrijdag....
natjes wat vreselijk voor je, ik snap dat je even geen zin hebt om online te komen, dus misschien lees je onze berichten niet. heel veel sterkte in ieder geval.. pfff hier moet je toch niet aan denken zeg. ik kan niet wachten tot ik volgende week de eertste echo heb gehad.
sterkte natjes door die berichten ben ik hier nog maar heel weinig... wordt er zo verdrietig van steeds
ik heb ook wel het zal ik komen kijken of niet gevoel... ik word er ook helaas meer onzeker en unhappy van dan wat ik blij word... ook al zijn er zoveel goede echos. het is gewoon onzettend spannende tijden momenteel.. wat zullen we een beetje kunnen ontspannen zodra de 12 weken over zijn. natuurlijk blijft de onzekerheid tot het eind (en daarna ook nog) maar het is nu toch echt het wel/nietes gevoel ... ellen. ik hoop het zo voor je.
Dit is niet waar! Het is heel slecht om af te vallen tijdens je zwangerschap. In het opgeslagen vet zitten namelijk afvalstoffen. Als je afvalt komen die stoffen vrij, wat niet fijn is voor je beeb. Je mag natuurlijk wel gewoon gezond eten, maar niet echt lijnen of dieten.
Ellen: ik zal zeker voor je duimen. Ik hoop zo voor je dat het allemaal wel goed zit. Ik heb vandaag ook een echo gehad en ons beebje is weer druk bezig Het is inmiddels 1,2 cm Alles gaat voor de rest hartstikke goed. De gyn wou een 3D echo maken van hoe het lag, maar het is een eigenwijsje en ging meteen op zijn/haar zij liggen. Dus hebben we alleen een 3D echo van de moederkoek. (ook leuk)
ik bedoelde ook NIET bewust afvallen, maar zwanger zijn en normaal eten maar toch afvallen, dus dat je beeb alles van jou neemt! ik weet echt wel dat je niet bewust moet afvallen!
@natjes, w.s. lees je het niet meer, maar heel veel sterkte! @ellen spannende week Ik heb een aantal broeken en rok gekocht! helemaal super, allemaal positie!
Ah oke. Dat kan idd geen kwaad lijkt me... Hoewel je dus gewoon sowieso niet teveel gewicht moet verliezen... Of je het nou bewust of onbewust doet: als je teveel afvalt blijft het een feit dat je afvalstoffen kwijtraakt ofzo. Maar ik vroeg me dat ook wel af: ik ben ook 2,5 kg afgevallen. Zomaar... Als dat zo doorgaat is dat niet goed toch?
@marb waarom bel je je vk niet om te vragen? dan weet je het zeker bestellen durf ik niet zo goed. de helft past dan toch niet enzo, pas het liever in de winkel. prenatal was erg leuk, en een tweede hands zw. kleding winkeltje xxx
waar bestellen jullie je positiekleding? hihi net voor het eerst weer gevreeen sinds 3 weken ik durfde gewoon niet, maar gelukkig ging het goed! wel heel voorzichtig gedaan.. oja meiden met een goede echo gefeliciteerd! vanaf nu alleen nog maar positieve echo's ok!
Ik bestel alles op de site van esprit. Dan kun je alles gratis weer terugsturen als het niet bevalt. En ik vind passen in de winkel vreselijk... Ga morgen even de vk bellen denk ik. t Heeft niet zoveel haast. Zit nu aan de pasta met spinazie, pijnboompitjes, kip en boursin. Als ik nu niet aankom weet ik t ook niet meer En vrijen doen wij ook niet zo vaak als normaal. Eerste paar keer vond ik idd erg eng, maar nu valt t wel mee...
hier nog droog.. *zucht* volgende week mogelijk meer geruststelling voor vriend.. positiekleding. ik ga zeker eerst bij H&M kijken want ik zag wel wat redelijk geprijsde spullen daar.. maar zal nog wel duren voor het tijd is