hmmm heb lekker zelf tomaten(creme) soep gemaakt....geen groente of vlees nee alleen tomaat en ui lekker in de mixer en door de zeef mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
je he ceker lekker haha. brrr heb t koud zeg, ga zo na gtst lekker hondje uitlaten en naar bed, vriendlief is toch pas tegen 12en thuis......
ik kan mijn banner misschien beter weg halen! ik heb hier van de week mijn verhaaltje gedaan. ik heb vorige week een echo gehad ik zou dan 10 weken zijn maar er was alleen een vruchtzakje te zien en nog geen vruchtje. als ze de vruchtzak bekeek moest ik zo'n 6 weken zijn. ik ben in ronde 1 zwanger geraakt het kan dus zijn dat mijn cyclus niet klopte of het is helaas mis gegaan bij mij . volgende week weetik meer als er dan niets te zien is zit het niet goed. de vrouw van de echo was wel positief omdat het vruchtzakje er zo mooi uitzag.
Ik heb je verhaal wel gelezen. Wat spannend zeg! Ik hoop voor jou dat 4 november een mooie echo zichtbaar is!
dat weet ik niet ik ben niet meer ongesteld geworden. bij mijn dochter duurde het een jaar voordat ik zwanger was en was mijn cyclus heel onregelmatig, de ene x 6 weken de andere keer 3 of 8 weken.
ok maar hoe lang was je al met de pil gestopt dan, of anders gezegd hoe lang was je laatste menstruatie nu geleden? ik had t de eerste keer trouwens ook wel gelezen hoor haha.. weet niet wie gtst kijkt maaruh pfff let op die anita gaat weer aan kinderen beginnen en is volgende week al zwanger...onzin...
Toevallig Ik heb ik net ook een kopje tomaten soep op geen zelf gemaakte maar de nieuwe tomaten cup a soup Pomodori tomaat maar het vult je maag wel voor effe
dank je berenbotje ik hoop het ook, maar ik begin al positiever te worden! ik ben s'ochtends misselijk en heb vreselijk gevoelige borsten dus de kwaaltjes zijn er wel.
Nat heel veel sterkte meid, pfff en ik dacht ik juli echt dat ik een uitzondering was.. Ben benieuwd of het bij de andere maanden ook zo vaak fout is gegaan. Dit lijkt me ook wel erg veel allemaal... Ik denk aan jullie allemaal meiden! Mandy jij heel veel sterke, het lijkt me wel erg lang om een hele week te moeten wachten. Merel wat een super duidelijke echo zeg, was het een inwendige? Ik ga zo lekker even lezen in bed onder mijn dikke dekbed, ik ben ook van de ril de laatste tijd brrrr. Ik vroeg me trouwens af, ben ik de enige Zeeuwse mama-2-be?
11 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie dan zou ik 18 mei uitgerekent zijn. maar dat kan dus niet naar aanleiding van de echo.