Hoi meiden, Met dichtvallende oogjes twee dagen bijgelezen. Pfffff, ben er niet veel vrolijker van geworden.....veel liefs voor de meiden bij wie het mis is gegaan. Ellen, wat spannend! Doe het rustig aan he meis! Verder las ik iets over positiekleding.....ik loop al ruim een week in mijn nieuwe broeken van de H&M, hip en ze zitten heerlijkkkkkkkkkk! Ik begin ook wel echt een buik te creeeren, op het werk riepen ze gister: zo, die groeit goed, hihi! Ik ben er trots op! Zo en nu met pijn en moeite de trap op en hop hop hop naar mijn bedje toe! Ik kan wel een winterslaap houden..... Trusten, knuffel
He meiden, Hoe gaat het met jullie? Natjes, heel veel sterkte meid echt verschrikkelijk... Iedereen met een goede echo, van harte gefeliciteerd! Nou ik ben al eventjes niet geweest...ik ben dan ook de hele dag door misselijk en kan het echt niet opbrengen. Ook lig ik om 20.00 al te knikkebollen en wil ik eigenlijk al naar bed. Verder is alles goed met de baby en daar gaat het tenslotte om! xx minnie oja mvm komt vandaag langs...zie er wel tegen op hoor om weer in die potten te plassen...heb het bij mn dochter ook gedaan en was toen ook zo misselijk en dan is het echt geen pretje...heb toen gezegd dat ik het nooit meer zou doen nou ja ik kon het dus echt niet over mn hart verkrijgen en ga ik dus vanaf vandaag weer beginnen... ach...het is ook maar zo kort en het is voor een hééél goed doel!
iedereen met een echo vandaag veeel scu6 en geniet ervan! morgen om deze tijd ben ik joehoeeee word al misselijk als ik eraan denk...als ik maar niet in die w8kamer ga lopen spugen van de zenuwen haha... fijne dag allemaal. brrrrr tis kouddddd
Oh wat een rotnacht heb ik gehad zeg, echt supermisselijk en nu nog steeds. 's avonds ben ik al om 20.00 helemaal gevloerd en moet ik echt gaan slapen. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje had ik veel minder last van alles, wel precies dezelfde symptomen alleen dan wat minder extreem. Ik had de vk nog even gebeld en na mijn intake op 19 november mag ink een afspraak maken bij het echobureau en volgens haar gaat dat heel snel. Dus die week erna zal ik wel de eerste echo hebben, hopelijk! Hoe gaat het met jullie, ook moe en misselijk? Vandaag pas ik op mijn kleine nichtje ze is pas 4 maanden en zo super lief. Oh...nu krijg ik er echt zin in om ook weer zo'm kleine ukkie te hebben.
ik stond op 8 juni. maar dat wordt t zeker niet! waarschijnlijk pas eind juni... dat hoor ik dan volgende week, ALS mijn kleine smurf gegroeid is... mijn voordeel is wel dat iedereen het weet nu, (collega`s, vrienden, familie had ik verteld dat ik een miskraam had) en ze gaan allemaal voor me duimen en kaarsjes branden. zo lief! ik wil liever nog niet op de lijst van zwangeren, maar wel in de agenda! kan dat? hoe laat heb jij de echo woensdag pixie? ik dus om 10.15 uur. iedereen met echo`s vandaag, succes! groetjes Ellen
Goedemorgen allemaal! Voor de meiden met een echo heel veel plezier en succes. Hier echt een rotnacht gehad, ik werd midden in de nacht wakker en toen was mijn hele rechterschouder verkrampt. Ik denk dat ik op de tocht heb gelegen, maar daarna kon ik dus niet meer lekker liggen. Ik ga zo maar even lekker onder de warme douche staan, eens kijken of het dan wat losser wordt.
Iedereen met een echo succes vandaag, ik moet nog meer dan een week wachten op een int. bij de vk. Wordt er helemaal gek van haha, duurt allemaal zo lang hihi. Vanmorgen ziekenhuis gebeld en kan daar onder controle, waren mijn 2 vorige zwangerschappen ook. Maar kan er pas over 2 1/2 week terecht haha, nog langer wachten. Verder voel ik me vandaag wel redelijk goed, dat is weer een pluspunt, ga zo ff HB prikken bij de huisarts en dan zien we wel. Liefs Simoon
Voor de dames met afspraken: enjoy Hier ook een slechte nacht gehad. Niet misselijk, maar steeds draaien. En ik moet tegenwoordig standaard midden in de nacht naar de wc... En nu heb ik het zo koud dat ik mijn badjas aan heb over mijn kleren heen...
Hoera! Een kloppend hartje en en goed groeiende baby. Kom net terug van de vk en het begint nu echt tot me door te dringen Mag een afspraak maken voor de 12 weken echo en de datum hoef ik tot nu toe nog niet aan te passen. De vk die ik vandaag heb gehad is de moeder van een kind uit mijn klas. Was dus een erg leuk gesprek. Ze komt ook een keer in de klas langs om wat dingen over de baby te vertellen! Helemaal blij ga ik nu lekker genieten van mijn vrije dag en weer op kraamvisite bij mijn zus! Hopelijk zijn alle andere echo's ook goed! Liefs girafje
goede morgen meiden, Iedereen met een echo succes en veel plezier vandaag, ik moet weer ff wachten... girafje, gefeliciteerd meid! Wat een heerlijk gevoel he?! Hoe groot was de baby nu bij jou? Hier gaat alles goed, alleen heel erg verkouden en erg moe... Liefs Inger
Gefeliciteerd Girafje en alle anderen met mooie echo's! Hebben jullie ook al weer zo'n slaap? Ik hoop dat mijn energiepeil in de 4e maand zoals velen zeggen, inderdaad toeneemt anders ga ik nu vast verlof nemen voor een mooie winterslaap!
girafje super! lekker genieten! Pff ik voel me met de dag onzekerder worden..... mn zere borsten verdwijnen en verder heb ik nergens last van..... Ik word gek van mezelf!
goedemorgen dames, hier nog heerlijk in de pyama, eigenlijk geen zin om aan te kleden, heb gister mooie positiekleding gekocht, maar eigenlijk durf ik het nog niet aan, hihi, dan wordt het zo echt he. @girafje, gefeliciteerd met je mooie echo. ik las iemand over namen, daar zijn wij helemaal nog niet mee bezig, ach we hebben nog ff. ik zit hier lui op de bank met laptop en tv aan. grr baal eigenlijk van mezelf want moet eigenlijk nog het een en ander doen! maar geen zin!
Goeie morgen meiden! Jippie, mooie echo's berichten! Jolan, ik had ook in het begin heeeele zere borsten. Dat wordt nu ook al steeds minder. Net als de rest van de kwaaltjes. Ken 't gevoel van onzekerheid. Maar aan de andere kant... wees blij Probeer ik ook te zijn hoe moeilijk dat soms is als je onzeker bent. Hier zo nu en dan misselijk, veel honger, korte lontje wordt langer en heb zomaar al een aantal dagen niet hoeven huilen! =D> Oh ja, en slaap. Moe moe moe. Ben een echt avondmens, maar lig tegenwoordig om 22:00 in coma op de bank. Ook erg gezellig voor vriendje hahaha Ik ga me zo omkleden (gewerkt) en dan boodschappen doen met mams. Liefs!
hoi hoi, ja dat zegt iedereen: je moet blij zijn dat je geen kwaatljes hebt.... Dat kan ik dus niet.... Ik voel niet aan mezelf dat ik zwanger ben en dan lees ik hier alle verhalen over kwaaltjes etc. Totaal nog geen last gehad van misselijkheid. Afgelopen weekend wel echt zere borsten, maar vanaf dinsdag zijn die weer weg.... Maakt mij echt super onzeker.. Ik zal blij zijn als het 6 nov. is. En over janken gesproken: kan heel de dag wel janken
jeetje, positiebroeken, ik merk nog helemaal niets aan min buik. Ik hoop ook dat dat nog even zo blijft want wil nog niet dat mensen t zien....
goede morgen meiden @girafje feliciteerd met je mooi echo. @ namen... we hebben voor beiden geslachten.. heeft erg lang geduurd voor meisjes naam. jongens naam hadden we al. als het een jongen is word ie vernoemd naar mijn pa. @kwaaltjes... tja. denk dat ik hier de vrouw bent het langst zwanger met het weinigst teken van zwangerschap...