Lieverd, dat is toch ook een kwaaltje? Ik weet dat t lastig is, maar probeer je niet teveel te focussen op de 'standaardkwaaltjes' (moe&misselijk). Er zijn er nog veeeel meer. Alles wat anders is dan anders kan een teken zijn van jouw zwangerschap. En er zijn ook zat vrouwen die zwanger zijn zonder veel kwaaltjes. Mijn moeder kreeg op een gegeven moment weeen en toen dacht ze: 'heeeeee! nu heb ik eindelij ook eens ergens last van' Dus: probeer te genieten! @ Stephanie: hihi, je was me voor
Ja dat probeer ik ook zeker..... Maar het maakt het allemaal wat echter als je ergens last van hebt.... Kan ook pas gerust zijn als ik volgende week een goede echo heb.... En omdat ik iedereen hoor over zere borsten en die van mij zijn ineens weg...... (had wel echt last ervan en was daar heel blij mee)
je mag mijn misselijkheid en moeheid echt wel overnemen hoor! oke het hoort erbij, maar had het liever niet!
zou het graag willen! Maar ik weet al waar mn onzekerheid vandaan komt. VOrige week zei mn schoonzus (zij heeft vorig jaar een miskraam gehad) : ik had het moeten weten dat het fout zat, ik had ineens geen last van mn borsten meer.....
@girafje; jippie!mooie echo.... @jolan, ik had dat precies zo met mijn andere zwangerschappen, en nu trekken bij mij ook weer alle kwaaltjes weg. Zwanger voelen doe je je toch pas echt als je je buik ziet groeien en helemaal als je de beeb voelt! Nog een weekje, dan heb jij ook je bewijs! Verder heb ik ontzettende last van mijn onderrug wat schijnt te komen door de groei van de baarmoeder.....Is niet prettig Maar ik ben gelukkig niet meer de hele dag beroerd, nu beperkt het zich tot de avond..... Groetjes Jacqueline
Ik kan het me heel goed voorstellen hoor! Ik was in het begin ook erg onzeker omdat ik nergens last van had. Maar voor mij helpt het gewoon dat ik toch nog steeds zwanger ben Op een gegeven moment wen je eraan dat je weinig kwaaltjes hebt en ga je het waarderen. Ik hoop dat jij ook snel kunt genieten. Maar voel je niet schuldig dat je nog niet geniet, want het is heel logisch. Je kunt nog niets zien of voelen van je baby, dan wil je op de een of andere manier toch een bewijs ofzo... edit: jeetje, ik weet al wat mijn kwaaltje is: ik kan ineens niet meer typen Wat een hoop fouten moet ik eruit halen voor ik op 'ok' kan drukken
je hebt gelijk! en elke zwangerschap is ook weer anders! Worden jouw borsten ook minder gevoelig dan? En ik had gister ook last van mn onderrug en onderbuik, echt een soort van ongi gevoel alleen dan iets erger. Beetje zeurend.... Zal ook wel de baarmoeder zijn.....
Lieve Jolan, als je borsten pijn doen, komt dit door de bloedtoevoer die ervoor zorgt dat de klieren groter worden, zodat je straks een goedlopende melkfabriek hebt . Indien je borsten even een paar dagen geen pijn doen, dan betekent dit alleen maar dat de klieren alweer een maatje groter zijn en er meer bloed nodig is om die klieren weer pijn te laten doen. Dit gaat allemaal in fases en vandaar dat het ene moment je er wel last van hebt en het andere weer niet. Daarnaast kan je ook duidelijk verschil merken als je ze regelmatig van temperatuur laat wisselen (lees: warm douchen en daarna koude buitenlucht) dit verzacht de pijn ook. Zelf ben ik ook 1 van de weinige vrouwen die haast geen kwaaltjes heeft. Ik ben niet moe en ook niet misselijk heel af en toe voel ik me borsten, maar dan alleen als ik er echt hard op druk en dan ook niet altijd. Af en toe heb ik een vlaag van hongerigheid, maar dat is ook niet elke dag. En afgelopen maandag heb ik een super echo gehad met een prachtig kloppend hartje, dus ben echt zwanger. Ik hoop dat ik je zo een beetje heb gerustgesteld! Liefs Anna
wat lief je reactie! Het heeft me idd weer wat gerustgesteld! Bedankt! Stom he.... als je nergens last van hebt, wil je graag kwaaltjes. En als je ze dan hebt, wil je er vanaf!
Spannend hoor die vandaag weer een echo hebben! Veel plezier! Net is bij mij moeders voor moeders langsgeweest...test staat in mn album blijft leuk! Ik ga zo even bellen wanneer ik weer een echo mag! Wel leuk dat ik m nu 2 keer mag.. fijne dag allemaal xx minnie
fijn he weer zon positieve test, en nu maar in kannetjes plassen hihi, ik moet zeggen dat ik de geur van de groene flessen echt vindt meevallen!
ik ook! Had het erger verwacht! Hier hebben ze net de eerste lading opgehaald, maar helaas geen cadeau erbij nog een weekje wachten dan maar