hey meiden hebben jullie dat trouwens ook, als je hoest of onverwachts opstaat ofzo dat het dan soort van trekt onderin je buik?
pfff ik moet maar is gaan douchen en iets gaan doen, begin ook weer misselijk te worden, gister bij de drogist pilletjes gekocht en een soort van armbandjes seaband heet het, schijnt ook te helpen bij misselijkheid, heb ze al wel omgehad, maar of ze nu echt werken, weet ik nog niet, moet ik nog ff langer uitproberen dus. Sea-band tegen ochtendmisselijkheid Miljoenen vrouwen worden ieder jaar zwanger. Meer dan 80% daarvan ondervindt min of meer het probleem van ochtendmisselijkheid. Het merendeel van de toekomstige moeders ondergaan die symptomen tot de 14e week van de zwangerschap, doch enkelen dragen die last van misselijkheid en braakneigingen tot het einde van de zwangerschap. Het is niet verwonderlijk dat de meeste vrouwen angst hebben om een behandeling tegen die ochtendmisselijkheid te ondergaan, uit angst voor de gezondheid van hun baby. Gelukkig hebben wetenschappelijke studies aangetoond dat het dragen van "Sea-Band" ochtendmisselijkheid kan voorkomen en dit zonder bijwerkingen. Een Italiaanse studie heeft aangetoond dat in 70% van de gevallen de ochtendmisselijkheid bij vrouwen was verminderd met het dragen van "Sea-Band". Een andere studie door Amerikaanse vroedvrouwen toonde aan dat de dragers van "Sea-Band" minder angstig, depresseif of afkerig waren. Acupressuur: Veilig en efficiënt. De traditionele manier om de ochtendmisselijkheid tijdens de zwangerschap onder controle te houden kan helpen. Dit omvat het elke dag eten van een droge toast of beschuit voor het opstaan of kauwen van een gemberwortel. Ochtendmisselijkheid Sea Band geeft constante druk op het P6 punt van beide polsen, door middel van een plastiek knopje. Het punt is zeer eenvoudig te vinden. Dat acupressuur de ochtendmisselijkheid kan voorkomen is voor het eerst wetenschapppelijk bewezen in het verenigd koninkrijk door wijlen Prof. J. Dundee van de Queens universiteit. Zijn rapport in 1988 in "The journal of the royal Society of medicine" toonde aan dat vrouwen dewelke de acupressuur test ondergingen, beduidend minder last hadden van de misselijkheid en braakneigingen dan zij die de test niet ondergingen. Een recentelijke studie in Italië toonde dat in 70% van de gevallen de vrouwen dewelke Sea Band droegen minder last hadden van de ochtendmisselijkheid. ... "Ochtendmisselijkheid vermindert bij 70% van de vrouwen welke Sea Band droegen." En meer, een studie onder leiding van een Amerikaanse verloskundige kwam tot de bevinding dat vrouwen welke Sea Band droegen minder last hadden van angst, depressie en afkerigheid. Sea Band kan gedragen worden (aan beide polsen) steeds wanneer men zich misselijk voelt. Sea Band is comfortabel, wasbaar en discreet.
Zo, ik ben er ook weer eens... Ik zie dat er weer veel goede echo's zijn, super! Ik had eigenlijk tot voor kort ook nergens last van, maar sinds een aantal dagen vaker misselijk. Gek is dat he, dat dat zo wisselend kan zijn..het ene moment heb je honger en dan ineens ben je kei misselijk. De steken in de buik bij onverwachte bewegingen herken ik, schijnen de banden te zijn heb ik me laten vertellen...? Hebben jullie ook nog vaker buikpijn en lage rugpijn?
ff snel leuk berichtje: Net bij mijn zus op visite geweest en die kreeg bezoek van de vk. Toen die weer weg ging zei ze tegen mij: tot ziens en wie weet zie ik je in de toekomst. Ze moest eens weten dat ik vanochtend bij haar in de praktijk was bij een collega Het valt me op hoe makkelijk ik het kan verzwijgen voor iedereen. Een collega vroeg gister voor de gein: je bent toch niet zwanger he? omdat ik de afgelopen paar dagen niet zo lekker was. Met een stalen gezicht gewoon kunnen ontkennen. Heerlijk , maar ben ook wel blij als we volgend weekend het gaan vertellen aan ouders en broer en zus! Nu verplicht werken aan de rapporten voor mijn klas. Helemaal geen zin in, maar het moet Zal vanavond alles weer lezen! liefs girafje
Ik heb het setje met bordje enz genomen, heb ik voor mn dochter ook, vond ik wel leuk. Altijd handig. De dvd is ook erg mooi , die had ik nog
Jolan, meis niet zo onzeker zijn hoor. Het komen en gaan van kwaaltjes zegt echt helemaal niets. En ik heb nog helemaal geen last van mijn borsten gehad zelfs. Was ik ook wel een beetje onzeker over omdat iedereen het hier wel schijnt te hebben maar ik dus niet. En ja herkenbaar als je hoest dat je het voelt. Kan ook best een scherpe steek zijn bij mij, maar dat zijn je banden. Het zit vast wel goed hoor bij jou, probeer ergens anders aan te denken anders word het wachten wel heel erg lang en kan je helemaal niet genieten. Enne moeheid en misselijkheid mag je van me hebben want ik kan je vertellen dat het helemaal geen pretje is!
Ik durf nog steeds geen afspraak te maken met mvm. Ik wil heel graag meedoen, vooral omdat ik dankzij hun zwanger ben geraakt, maar op de een of andere manier vind ik het heel eng. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon nu een afspraak moet maken, maar mijn verstand zegt dat ik beter kan wachten tot na de echo. Moeilijk moeilijk. Wat zouden jullie doen?
moe en zere borsten.. en die zijn ook niet constant.. niks anders.. had zelfs in een week waar ik geen kwaaltje had. en die kwaaltjes vallen nu ook wel weer mee. of ik ben aan het wennen of ze zakken steeds langzamer weg ik heb af en toe een rare óne time' kwaaltje, zoals slecht slapen, brandende voeten, steken..
@guusje waarom zou je wachten, ik snap wel dat je graag wil wachten tot je zeker weet dat het goed zit, maar aan de andere kant hoe eerder je met mvm mee doet hoe meer vrouwen je helpt. succes met je keuze! ik heb heerlijk gedouched en toch maar een zwangerschapsbroek aan gedaan, ow ow ow wat heerlijk zeg, volgens mij doen ik hem nooit meer uit en dat voor 12.50 euro haha. mn seabandjes ook maar omgedaan, werd toch weer misselijk. zo nu ff met de hond wandelen. en dan ff wat eten!
nou dat is eigenlijk niet iets waar je van uit kan gaan. kijk naar sylvia.. die voeldde nog alle kwaaltjes en haar vruchtje leefde al 2 weken niet meer
Hoi, zijn er onder jullie nog die de ganse dag misselijk zijn en moeten braken? Ik kan echt weinig voedsel binnen houden, water lukt me wel. Ik ben momentiel op ziekterverlof, maar maandag moet ik terug gaan werken. Ik vroeg me af hoe jullie dat doen op jullie werk, want ik vind het lastig dat ik steeds loop te kokhalzen en te braken.
Girafje gefeliciteerd met je mooie echo, hopen dat er nog veel meer volgen, geen slechte meer. Vandaag gesprek op mijn werk gehad en mijn contract wordt niet verlengt 3 december loopt ie af. Had het wel verwacht ,want zit al een half jaar in de ziektewet en het wordt maar niet beter. Zit met een peesontsteking aan mijn rechter pols, ben geopereerd, maar is geen verbetering in gekomen. Loop nu bij de fysio. Baal er toch van, had het goed naar mijn zin Ga wel ff informeren hoe het nu zit met solliciteren. Werk nu 50 % en licht werk Ze weten niet dat ik zwanger ben, maar dat vertel ik nog wel vlak voordat ik weg ga.
heb je al vsm puur mama zwangerschapgranules geprobeerd of gember? of misschien zijn seabandjes iets voor je. paar berichten terug van mij staat hierover uitleg!