Hey meiden, Hier vanochtend ook een mooi kloppend hartje gezien en het groeit precies volgens schema... wel moet ik nu helaas wachten tot de 20 weken echo om ons beebje weer te kunnen bewonderen, maar het doet het en dat is het blangrijkste
super dat je een goede echo had! je zou nog naar een echo bureau kunnen voor een echo met 12 weken. Ik zelf zou het heel jammer vinden als ik die niet zou krijgen, die is juist zo mooi
Ik wacht nog even af wat ze hier over 4 weken zeggen bij de VK, ze hebben zelf zo'n apparaat, dus wellicht als ik het nog een keer vriendelijk vraag... en anders ga ik wel voor een pretecho denk ik...
Ik werk in een supermarkt op de vers afdeling Heb me ingeschreven bij het CWI heb daar over 2 weken een gesprek en dan zullen we zien. Dat ik nu half in de ziektewet zit en weinig kan werkt natuurlijk niet mee en dan ben ik ook nog zwanger. Daar zit ook niet iedereen op te wachten.
Tamtam.. vind het wel verschrikkelijk voor je maar je kom er wel uit hoor.. heb er wel hoop voor is wel even klote maar wie weet vind je iets dan je ontzettend leuk vind en vinden ze het niet erg dat je zwanger bent.
@ Demi: gaaf zo'n goede echo! Gefeliciteerd. @ Tamtam: wat balen van je werk Ik hoop dat je gauw iets anders vindt! @ all: Ik heb het zo KOUD... Zit echt te rillen hier, met m'n badjas over alles heen... Ik wou dat we een bad hadden Oh... trouwens een tip voor als je veel misselijk bent: rode paprika! Ik krijg (warme) groente steeds amper weg, maar een paprika in reepjes gesneden zit ik zo weg te snoepen. Worteltjes zijn ook een goede!
demi en girafje gefeliciteerd met jullie mooie echo!geniet ervan! jolan al een beetje gersutgesteld?wel doen hoor!het zegt echt niks!ga gewoon lekker genieten, meer kun je toch niet doen tot je echo... zo morgen me eerste echo, pff ben zenuwachtig, niet normaal, gelukkig mag ik al om 8.40. moet daarna wel werken dus het zal een uurtje of 3 zijn voor ik hier ben, tenzij het niet goed is, dan ga ik niet werken en ben ik er eerder, maar ik hoop dus dat ik er pas heeeel laat ben.....
meiden succes met de echo morgen! hier ook vaak koud maar toch gloeiende wangen. zijn jullie borsten al gegroeid? die van mij niet of zo weinig dat ik (en mijn vriend) geen verschil zie. wel aderen duidelijk zichtbaar trouwens. heb de laatste paar dagen constant ruzie met mn vriend en waarom? heel veel irritaties (die van mij komen) en onbegrip van beide kanten.. ik vind zelf dat ik normaal doe maar volgens hem doe ik heel onredelijk en opgefokt! zucht..
Tam tam, is mijn grootste angst... ik start maandag bij een nieuwe baas en heb 2 maanden proeftijd dus dikke kans dat ik weer op straat sta binnen 2 maanden.... Hopelijk vind je heel snel iets anders...
ik heb vandaag een boek voor hem gekocht om t een beetje goed te maken, ik maak ook ruzie om niets, loop te schreeuwen en te janken... (maar ben ook gestopt met roken zal wel een combi zijn)
gelukkig ben ik niet de enige! stoppen met roken en zwanger zijn is dubbel op! hihi ben blij dat ik een aantal maanden geleden al gestopt ben ook zo'n verschrikkelijke kwaal: als ik misselijk ben moet ik zoetigheid dan gaat het over dus ik zit elke dag aan de dropjes en chocolade..
anoniempjuh: ik wil je hier morgen pas heel laat zien hoor! succes! Madelon: pff hier ook veel ruzie ineens. Ik schijn nogal opgefokt te reageren steeds.. vind zelf dat ik best redelijk ben
Hallo allemaal, Nou heb ik steeds zo hard geroepen dat ik niet misselijk was en niet hoefde over te geven. Zaten vanochtend in de auto...moest ik langs de kant gaan...alleen kwam er maar nix...bleeeh verschrikkelijk! Hele dag me ook niet lekker gevoelt. En weer ontzettend moe pff en dat na 2 dgn vrij gehad te hebben. Nu weer lekker op de bank met pyama aan en een warme deken! Hoop dat ik nu niet elke ochtend misselijk ga worden haha!
dan is het hier het tegenovergestelde mannetje zegt dat ik zo lief ben hahahah meiden ik heb een koortsblaar auwieee annoniempje ik wil je morgen ook pas laat zien hier hoor en de rest die een echo hebben ook suc6 ik ben maandag aan de beurt. Ik ga zo denk ik boodschappen halen dan heb ik dat gehad
auw een koortsblaar das geen pretje! ik moet ook maandag danjo! vind het zo spannend! door al die nare verhalen hier ben ik soms ook bang dat het vruchtje het niet doet... het is soms echt moeilijk om positief te blijven