en misselijk de ene dag is het erg en de andere dag valt het mee het is hier vaak om de dag haha Mn borsten beginnen wel steeds met vlagen heel zeer te doen Oh ga zo ff buikfoto plaatsen
Het kan gewoon je baarmoeder zijn die aan het oprekken is meid niet te druk om maken Ik heb soms ineens zulke krampen dat ik denk ohoh ik word ongi ga als een gek na de wc en niks hoor hahaha
Lieve allemaal, Ik heb zojuist weer 8 pagina's gelezen, @iedereen die een goede echo heeft proficiat en fijn he! @iedereen die morgen afspraken heeft suc6, geniet ervan en kom vooral met goede berichten @mamavanBrittje balen, helemaal nix dat het nog doet....Ik woon bij de rotonde van heusden Asten in en de rotonde daarna rechts......Hazepad. Over het onredelijke reageren, neem maar van mij aan dat we dat echt doen, zo prikkelbaar als iets en niets is goed! Blijven praten helpt echt (vertel hoe jij je voelt en wat jij wilt) mannen kunnen immers ook geen gedachten lezen. Lieve knuffels Jacqueline
Hai allemaal, Ben alweer 7 weken! Leukkkkkkkkkk! En gaat toch ook wel hard! Moest het even kwijt! hihi Dinsdag afspraak en gelijk een echo! Spannend! Hoop zo op een kloppend hartje! Vind het super! Iedereen die morgen of maandag een echo heeft succes! Hopenlijk is voor iedereen alles goed! fijne avond!
Zoooo.... net uitgebreid zitten huilen bij t vriendje. Onder het mom van lange uithalen: 'ik weet ook niet waarooohooom'
Ach meis toch allemaal hormonen hoor ik lees dingen wat nergens over gaat en de tranen staan in mn ogen hahaha Gooi het er maar lekker uit
Hihi, ik weet dat t hormonen zijn, maar toch... Vind t wel bizar hoor. Ken mezelf zo helemaal niet... Anyway: ik ga slapen dames! Tot morgen!
Ik heb ook dingen dat ik totaal niet ken van mn zelf maar het hoort erbij ha ha Ik ga zo ook mn bedje opzoeken nog 1 dagje werken en dan lekker weekend
Ik loop ook al bijna standaard de hele dag met een zakdoek in mn hand.. Word nu wel een beetje moe van dat gesnotter de hele dag om niks
dag dames, hier trug uit mn werk. lekker gewerkt! @alle dames met afspraken intake echo morgen veel succes! en met positieve berichten terugkomen he! ooooowwww wat zit die zwangerschapsbroek toch heerlijk! xxx
haha Mac, zo blij met je zwangerschapsbroek? Danjo: ja ik hoop wel dat het weer overgaat.. En snel graag! Want is erg vermoeiend
Hoi meiden! Ik ben doodop, maar wil de meiden met goeie echo's van harte feliciteren! Helaas las ik gister en eergister ook een paar slechtnieuwsberichten: dikke knuffel voor jullie! Wat ongelooflijk naar! Ik ben heel moe, ik ga lekker slapen. Weltrusten!