hey chicas hierbij nog even een berichtje van mij. Vervelend voor alle nare berichten. Sterkte allemaal! Hier gaat alles nog steeds goed. Ondanks de stress voor aankomende zaterdag houd die garnaal zich prima! Ben wel veel misselijk maar leer er mee om gaan door voldoende te eten. Ik ben in de ochtend ook na ong 10 minuten een paar uur misselijk maar het schijnt dat het helpt om meteen na het wakker worden al iets te eten. Als is het maar een plakje ontbijtkoek ofzo maar iig IETS. Morgen eens even proberen. Ik kan gewoon voor 11 uur nog niet presteren. slaap lekker dames!
ik kan het gewoon weer niet bijhouden dames! even geen tijd gehad en gelijk 40 pagina's erbij! het lukt me echt niet om alles te lezen! ga zo lekker naar mn bedje! Nog 4 nachtjes en dan heb ook ik 1e echo! SPANNEND!
goede morgen meiden voor iedereen die vandaag een echo heeft heel veel plezier! ik ga zo werken moet van 7.30 tot 18.00 uur lange dag dus vandaag! en vanavond heb ik een speelgoiedparty thuis van jan bibi jan.
Zeana: volgens mij weet ik wel waar dat ongeveer is Ik woon om de hoek bij Cafetaria Noord! Bekend? En mijn buik... Tis eerder een 6 MAANDEN buik ipv een 6 wekenbuik Wel leuk hoor, daar niet van, maar op mijn werk weten ze nog van niets en als ik daar morgen met zo'n buik aan kom zetten valt er weinig meer te raden En ben bang dat ik een contractverlenging dan wel op die dikke buik kan schrijven Naja, kijken wel... Mandy1, je banner maar tijdelijk weggelaten? Oh, en dames met echo's e.d. vandaag, heeeeeel veel succes!
Wat gaat het snel he. Iedereen die vandaag een echo heeft veel plezier. Ik ga in huis het een en ander doen en vanmiddag nog naar de fysio.
Goedemorgen meiden. Het is weekend en heerlijk weer, dus alleen een snelle krabbel om de meiden die een echo hebben vandaag veel succes te wensen!
He meiden hier even een egoberichtje, voel me weer zo niet zwanger en dat maakt me zo vreselijk onzeker bah . Weet niet goed hoe ik hiermee om moet gaan, hoe doen jullie dat? Heb het hartje al 2x zien kloppen, dus ik mag echt niet klagen hoor, maar ja die onzekerheid he. Volgens mij heb ik hier wel eens gehoord dat als het hartje klopt de kans dat het goed gaat erg groot is. Hebben jullie dat ook weleens gehoord? Zo einde geklaag, hoop dat het met iedereen goed gaat hier. MEiden met een echo vandaag heel veel succes, we duimen voor jullie.
Mijn vk zei woensdag ook dat als eenmaal het hartje klopt, de kans dat het misgaat een heel stuk kleiner is. Als ik onzeker word als ik even niets voel, pak ik mijn testen erbij en zeg ik tegen mezelf: kijk nou naar het bewijs, er zit echt wel iets! Geduld is een schone zaak
meiden veel plezier met de echo Ik voel me soms ook een beetje onzeker... Ik voel op het moment niks van de verschijnselen... Ben alleen ontzettend moe.. Moet nog even wacht tot aan de echo enz...
Wat ik me afvraag. Kun je bij de intake ook het hartje al te horen krijgen? Soms lees ik dat Mijn man gaat namelijk niet mee, omdat hij bijna geen dagen meer heeft en graag mee wil naar de echo. Ik zou het wel mooi vinden, toch een beetje onzekerheid weg als het hartje klopt.
Goedemorgen meiden, Ik voel me echt K... heb sinds gisteren echt ontzettende buikpijn, bijna niet te houden. En vanochtend vond ik wat helder rood bloed... verder nog niks nu. Alleen mn temp is sinds maandag gedaald en mn boobs zijn niet zo gevoelig meer En mn buik zijn echt ontzettende krampen, herkent iemand dat?
Soms proberen ze het wel tijdens de intake... Maar er is dan nog geen garantie dat je het dan kan horen. Bij mijn zoontje was hij wel te horen dat was met 9 of 10 weken geloof ik... Ik denk dat als je het niet hoort dat je dan toch weer een beetje onzeker wordt en je niet kan wachten tot de volgende afspraak..