Ik zou idd meteen je vk bellen, dan kan ze je misschien doorsturen voor een echo! Wat je beschrijft klinkt mij iig niet helemaal goed in de oren, maar het kan net zo goed helemaal niets zijn. Daarom, bellen meid!
In principe begint het hartje aan het eind van week 6 te kloppen, lijkt mij dat je het dan ook kunt horen toch?
Ja dat klinkt wel logisch, was het ook maar zo! Ik weet niet waarom het zo is, maar je kunt het rond 12 weken pas met de doptone horen. Van tevoren is het misschien nog te klein en te zachtjes om te horen?
ga ik straks even doen... maar mijn vk maakt dus geen echo's :x lekker handig he? Ik moet maandag zoiezo voor een echo naar het ziekenhuis. Ik maak me alleen echt druk om die pijn. Ik ga ff googelen.
Ja op de echo kun je vanaf ongeveer 6 weken het hartje zien kloppen, als een klein knipperlichtje. Zo is het mij iig verteld!
maar als je nu belt verwijst ze je misschien nu wel door naar het ziekenhuis om nu een echo te doen! heb je wat zekerheid
Misschien kan ze je dan doorverwijzen voor een spoedecho in het ziekenhuis, je verliest bloed en hebt krampen dus lijkt mij wel een sterke reden voor een echo Als je tot maandag wilt en kunt wachten vind ik dat heel knap! Maar ik zou wel meteen gaan bellen, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Klopt ja, zal hem meteen eens erbij zetten! Zou soms ook wel eens willen dat ik gedachten kon lezen, kan af en toe errug handig zijn
Oke meiden bedankt, ik zal naar jullie luisteren en bellen . Inmiddels heb ik mezelf weer helemaal gek gemaakt met dat googelen, maar ok ik moet eerst nog iets verzinnen om hier op het werk weg te komen.
Ow Dizzy succes, ik hoop dat je snel voor een echo mag. Niet wachten tot maandag hoor! En ik zag een vraag over hartje luisteren bij vk. Die van mij doet het pas na 12 weken omdat de beeb tot die tijd nog achter het schaambot zit. Daardoor is het vaak nog niet te horen.
Daarom zei ik al, bellen, van dat googelen word je echt niks wijzer (weet dat uit ervaring!) en je vk kan je daarin veel beter helpen. En mocht je voor een echo wegmoeten dan meld je je gewoon ziek. Is in feite met een paar bochtjes erin ook wel zo toch?
@ Dizzy: Wat betreft googlen; er staan zoveel verschillende klachten waar je niet veel wijzer van wordt, en in dit geval zou ik als eerste contact opnemen met de vk. Als zij je toch niet verwijst voor een echo, zeg gewoon dat de pijn ondraaglijk is en dan moeten ze wel. Ik duim voor je dat alles in orde is. Succes meid!
goedemorgen meiden, dizzy, gewoon bellen hoor, als je je zorgen maakt. hoop dat er niks aan de hand is.