ik had woensdag intake bij de vk, en net als bij de vorige zwangerschap is mijn bloeddruk te hoog. volgende week weer meten, is hij dan weer te hoog, dan naar de gyn
Mac, bij nader inzien valt de buik toch nog wel mee, iig op de foto Alleen mijn werkbloes staat compleet strak en mijn buikje steekt helemaal naar voren hihi
ben ook wel benieuwd of je al hebt gebeld dizzy @marloes80, jammer dat je bloeddruk hoog is. hopelijk valt het allemaal mee, maar bij gyn ben je wel erg goed onder controle als je daar heen moet. wel veilig idee of niet ik ga ff naar de Action.
Dank je Durf het niet te vertellen, ben zoooo bang dat mijn contract dan niet wordt verlengd... Heb een halfjaarcontract en die loopt 3 december af, vandaar. Toen ik zwanger was van Britt, 5 jaar geleden, flikte mijn oude werkgever precies hetzelfde namelijk. Nou is niet iedere werkgever hetzelfde, maar zwangeren zijn nou eenmaal ontzettend duur en de meeste werkgevers verlengen dan gewoon het contract niet. Lekker makkelijk.
officieel mogen ze het niet om je zwangerschap niet verlengen, maarja dan hebben ze vaak een andere smoes, maar hoe ga je dat doen met je werkkleding dan? 3 dec is nog eindje weg. dan is je buik wel aardig gegroeid neem ik aan.
de vorige zwangerschap was hij bij de vk ook niet goed en bij de gyn steeds wel... dus daar gaan we dan maar weer van uit. Ik zou graag weer bij de gyn willen blijven... afwachten maar
waarom zijn zwangere dames duur? Het kost ze NIETS! ben je ziek, wordt betaald door het UWV, verlof ect... je werkgever is niks extra's kwijt hoor
gefeliciteerd meis, en welkom hier! mocht je op onze lijst willen zie onderaan bericht van marloes80 of pixie! xxx @marloes80 op hoeveel dames zitten we eigenlijk kan dat niet terug vinden in onze lijst, en om ze nu te gaan tellen...
gefeliciteed en welkom hier! we hebben een mooie lijst gemaakt, staat in het onderschrift van Pixie en van mij... stuur 1 van ons een pb met alle gegevens en je komt ook op de lijst, agenda ed
Ja ze verzinnen altijd wel wat idd.. Ja 3 december, dan ben ik alweer ehm.. Bijna 11 weken. Dan ben ik gigantisch vergeleken met nu En ik heb geen idee hoe ik het allemaal moet oplossen.. Denk dat ik toch maar in het spreekwoordelijke diepe moet springen en het gewoon moet vertellen. Als ik met mijn buikje daar rondparadeer en niks zeg zullen ze ook wel gaan denken. Toch maar doen dan.
dat is het lastige met werkkleding, ik heb mn eigenkleding aan en zou het kunnen verbergen, maar op mijn werk weten ze het om medische redenen al. dus camoufleren op mn werk hoeft niet!