Hey meis wat ben ik blij dat je goed nieuws hebt gebracht super meid ik zag iemand die iets bloed verloor en tempen Maak je zelf nou niet gek met tempen en gewoon je vk bellen en zorgen dat je eerder een echo krjg Ik duim hier iig Ik heb weekend pff was er ook wel aan toe zeg
hahah ja marloes dank je en jij ook danjo!en heide! ja marloes pff ik probeerde hier de foto te zetten ipv in me album maar dat lukt dus echt niet, terijwl die t op een ander forum wel doet, hij geeft hier aan dat ie te groot is, maar volgens mij klopt dat helemaal niet, en kleiner kan niet want dan pakt mijnalbum m niet, nou ja dan maar zo: MIJN ECHO STAAT IN ME ALBUM JOEHOEEEE
dacht eerst dat links het hoofdje zat en rechts de kont, maar weet t eigenlijk niet haha.. maaruh waren er hier meer meiden die niet meteen het hartje zagen op de echo?en klopte het bij jullie echt heel snel of?bij mij gewoon normaal volgens mij niet echt snel ofzo zoals ze meestal zeggen....
meid als het er niet goed had uit gezien had je gyn je dat wel vertelt ga nu maar gewoon lekker genieten ( ik weet dat het moeilijk is ) heb nl de eerste keer hetzelfde gehad. Maar probeer het wel en maak je niet al te druk
*FF inbreken waauw meis super mooie echo,en blijf het zeggen me is zooo happy voor jullie * weer weg*
dat het wel oke was de eerste keer en 2e echo niet en 2e keer was meteen eerste echo al niet goed Nu gewoon genieten
ow okeej jij had ook eerst een goeie echo en daarna niet,ja dat had ik ook met 8wk goed en 1,5wk later niet, maa ik liep bij de eerste echo toen wel 8dgn achter dus dat was al geen goed teken...had jij ook geen voortekenene toen? ach we gaan ervanuit dat het nu lekker goed gaat!bij iedereen hier! al nieuws over sanne en dizzy?
Lieve a.s. mama's! Ik zag net in mijn onderbroek bruine afscheiding... Ben nu opeens harstikke ongerust. Voel me verder nog wel erg misselijk en heb zere borsten maar door mijn 2 eerdere miskramen ben ik wel extra bang dat het weer mis is! Verder nu geen erge pijn of (helder)rood bloed maar ben erg geschrokken. Zijn er meer meiden die last hebben (gehad) van bruinige afscheiding? Kus ikke _________________
noname sorry maar ik heb er geen ervaring mee, heb het 1 keer een beetje oranjo gehad maar verder niet, maar ze zeggen altijd als t bruin is kan het geen kwaad, maar begrijp goed dat je je zorgen maakt, anders je vk even bellen als t zo blijft..