Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Goeiemorgen allemaal.

Zie dat er weer veel gebeurt is...en ook weer mindere dingen:( vreselijk!
    Sterkte!

Met mij gaat t goed....alleen weer last van ochtendmisselijkheid...maar ja moet er wat voor over hebben hihi!
    Zometeen werken, heb zo geen zin haha!
    Maar ja dan weekend...helaas moet mannetje morgen ook werken:(

Fijn weekend allemaal!

Liefs Deb

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb ook geen zin om te shoppen hahaha mag ook in de krant.
    Maar goed heb genoeg kleren in de kast gelukkig.

Debke vervelend hier heb ik dat altijd in de namiddag en avond maar goed alles voor een goed doel

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

een beetje kaneel kan geen kwaad, je moet zeker 6 hele appeltaarten ophebben wil het te veel zijn, dus maak je geen zorgen!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

sanne ik ga voor je duimen, heel veel sterkte!

Hier echt super gaar! Gisteravond naar de lama's geweest. Was super alleen was om 8 uur al moe en het begon pas om 22.45..... Terug in de auto meteen in slaap gevallen en ben nu nog steeds super moe.... Vandaag dus maar lekker rustig aan doen en dan maar morgen even poetsen hier in huis.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

maakt ook helemaal niks uit hoor, kon gister ff niet hebben dat mn man onverwacht zoooo laat thuis kwam, normaal loopt hij altijd laatste ronde.
    maar heeft niks met mn zwangerschap te maken hoor.
    jawel met mn hormonen natuurlijk hihi.

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@pixie, hopelijk heb je toch nog een beetje geslapen. werkse het weekend, en kop op meis, komt goed!

Hier vandaag mn nieuwe spijkerzwangerschapsrok aan, ow wat lekker en wat mooi

ben zo blij mn met positie kleding.

xxx

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik ben gisteren ook zwangerschapskleding gaan kopen. En oh wat zit die jeans goed. Heel wat beter dan men gewone jeans, want die kreeg ik niet meer dicht :)
    Kopen jullie veel kleding? Ik heb 2 broeken gekocht, en 1 t-shirt voor de zomer al omdat er 50% korting op was.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb nog veel kleren van de vorige keren
    en ook een hoop gekregen
    Ik moet eigenlijk nog wat truien en shirtjes hebben maar dat ga ik pas halen na een goeie echo.

Mac die hormonen het is wat he hahaha

Jolan lekker rustig aan doen meid vandaag

Ik ga zo ff met mannetje na de markt ff lekker vis halen en ff ergens wat eten gezellig

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

alles goed hier?

sanne meid wat kloote zeg, en wat moelijk om nog een week te wachten, wens je heel veel sterkte, en ik zuim voor een klein wondertje!

dizzy?hoe gaat het met jou?

hier alles goed, me schoonmoeder bood vanmorgen aan dat als ik 2 weken w88 op me volgende echo te lang vind ik volgende week wel 1 mag doen van haar...klinkt wel heeel verleidelijk maar aan de andere kant denk ik...ac laat ik maar gewoon 2 weken w88 op me echo in t ziekenhuis...

xxx

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zou ik ook doen annoniempje en dan bvb 2 weken erna een extra echo als de aanbieding nog staat haha

11. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Weet iemand de link naar de hyves pagina? Kan hem niet vinden op hyves zelf...

12. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
  13. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Zo ik zit hier heerlijk in mn positiejeans te genieten van een kopje thee! Wat n verademing zeg, heerlijk. Pas dan merk je pas echt hoe rot de rest zit.

Hoorde iemand vragen hoeveel we kochten. Heb nu een jeans en een nette broek voor op het werk en een tuniekje gekocht, was allemaal 20% korting, dus dat scheelt weer.

Heb nog steeds last van mn rug onderin, hoop toch echt niet dat het bekkeninstabiliteit wordt. Hoorde iemand zeggen dat het je banden kunnen zijn, maar zitten die op bij de rug dan?

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kan doortrekkken meid

Oh ik heb zon leuke trui gezien bij de miss etam geweldig zwart en daaronder had je keuze uit 3 felle kleuren shirts helemaal toppie
    als de echo goed is ga ik mn zelf daarmee verwennen haha. en niet duur

15. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hey Sanne, hoe vervelend, heel veel sterkte en hopen op een hartje [-o<

Wat positiekleding betreft; ik heb nog het een en ander liggen, maar ik moet ook enkele niuwe dingen aanschaffen. Ga van de week wel een keer voor een spijkerbroek oid of ik vraag het ff binnen mijn kennissenkring.
    Vind het sonde om er zoveel geld aan uit te geven terwijl het maar voor 6-9 mnd is. En ik moet zeker 1 outfit halen omdat m'n vriendin trouwt!

@pixie hier ook halve nacht beroerd en wakker geweest van boeren en winden.......Gistern kool gegeten, misschien heeft dat er iets mee te maken?

Liefs Jacq

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Kom even binnenvallen voor ik zo moet werken.
    Jullie ook al last van de darmen? Ik ook. Vreselijk!
    Verder alles oke.
    Zou alleen willen dat ik ook al leuke positiekleding kon gaan shoppen. Maar pas m'n broeken nog gewoon hier!

Fijn weekend allemaal.

Liefs

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee meiden,

Ik zal de komende dagen wat minder aanwezig zijn misschien. Mijn lievelingsoom is vannacht overleden dus daar ben ik veel mee bezig. Hoop dat de baby er geen last van heeft als ik zo verdrietig ben...

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Met mij verder wel, hoor...

Wie weet ben ik dit weekend juist heel veel aanwezig, maar ik kan t gewoon niet echt zeggen.

18. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Gecondoleerd marb, heel veel sterkte de komende dagen

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    marb, veel sterkte in de komende dagen, en ook voor de tijd daarna. Hoop dat jullie op een mooie manier afscheid van hem kunnen nemen en aan hem kunnen terug denken met een lach en een traan

dikke knuffel

20. demi26

demi26 Niet meer actief

Marb gecondoleerd...

'k kwam ff kijken of dizzy al was gesignaleerd.... niet dus...

Deel Deze Pagina