Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Marb, gecondoleerd meis. Denk aan jezelf, doe rustig aan en geef het de tijd. Veel sterkte!
    Knuffel dootje

2. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    zo ben weer bij gelezen, :) duurd altijd even, hi hi.
    Zag dat er wat slechte echo waren :( sterkte meiden.
    Voor de dames met een positive echo, geniet ervan :D

Ik ben sinds gisteren ziek heb me ook ziek gemeld op mijn werk :( het ging echt niet, niet misselijk misselijk maar heel erg moe en heel zwak. (en heb niet overal trek in, dus misschien is dat wel een beetje de misselijkheid.)

Om 5 uur gisteren mijn intake gehad bij de verloskundige.
    Ik woon in een dorp dus mijn voorgangster die uit de kamer kwam bij de vk ken ik (jammer) hopen maar dat ze haar mond houd.
    Na een hoop vragen kreeg ik mijn uitwendige echo en ja we zagen iets op de echo. Het was nog geen 8 weken daar was het te klein voor.
    (heb 3 september mijn laatste ongi gehad, maar waarschijnlijk is het 6 of 7 weken) We dachten dat we ook een hartje zagen maar het was nog heel onduidelijk en de vk dacht dat ze bovenin ook iets zag....?
    De VK denkt dat het vruchtje of heel jong is of al gestopt is met groeien en het kan ook zijn dat er nog een vruchtje in zit.

Dus ik zei tegen haar; het kunnen drie dingen zijn, geen kindje (omdat het gestopt is met groeien) 1 kindje of 2 kindjes :confused:

hmmmm

Ze gaat maandag ochtend gelijk bellen en dan krijg ik een inwendige echo in het ziekenhuis. Hier ben ik wel heel blij om krijg ik wel gelijk duidelijkheid.
    Hoop dat ik me ook snel beter ga voelen want nu kom ik amper uit bed.
    Ook is sinds gisteren mijn smaak een heel eigenleven gaan lijden, als ik er geen trek in heb eet ik het echt niet (normaal ben ik net een vuilnisbak, ga op mijn voet staan en mijn mond ging open voor alles) :D

@Tamtam dus je kan wel met een uitwendige echo al iets zien, wij zagen ook heel licht een hartje, maar denk als je een week verder bent dat je het al best wel duidelijk ziet hoor.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    spannende dagen voor jullie dan ook Lieke. Hopelijk mag je snel voor de echo

4. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Marb: Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd!

@Dootje: Mooie echo! Zie dat jij ook in het CWZ onder behandeling bent! Dat is toevallig, ik ook! Eerste echo staat op 12 nov as. Spannend...

Hier gaat alles prima! Nog steeds niet misselijk maar ben ik bij mijn zoontje ook niet geweest. Hooguit wat brandend maagzuur. Verder wel harden en pijnlijk (.)(.) en een pijnlijk stuitje. Volgens de gyn komt dat laatste omdat mijn baarmoeder achterover ligt gekanteld. Dit had ik nl de vorige zwangerschap ook, heeft gelukkig niets met het bekken oid te maken! En verder nog steeds moe, moe, moe....

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Marb gecondoleerd.

Met mij weer alles prima, buikpijn gezakt en bloedverlies weer over. Ik heb gelukkig (nog) weinig last van misselijkheid, alleen mijn borsten doen ontzettend zeer!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Marb gecondoleerd meid

euh las iets over een echo wel goed niet goed 1 of 2kindjes meid ik duim voor je en hoop dat je maandag een goeie echo hebt

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Marb, heel veel sterkte!

@ Lieke, wel fijn idd, dat je zo snel nog een keer mag...hoef je tenminste niet lang in de zenuwen te zitten!

@ Sanne, ik hoop echt voor je dat je volgende week wel een goede echo hebt, en dat het toch goed komt!

@Dootje, waat een gave echo foto heb je zeg! echt heel erg mooi! Hoop dat ik maandag ook zo'n mooie mag!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden
    hoe doen jullie dat met eten?
    Ik heb het zo druk gehad van de week, dat ik eignelijk maar 1 keer echt groente op heb. Wel elke dag 2/3 stuks fruit......
    Ik voel me slecht hierover....

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tijd voor maken meid
    Wij eten hier 6 dagen in de week gezond en vaak 1 x in de week halen we wat

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    marb gecondoleerd, wat vervelend zeg, wil je veel sterkte wensen de komende tijd!

lieke snap je verhaal niet helemaal, dat wat ze bovenin zag zitten kan dus ook een vruchtje zijn?nou iig veel suc6 maandag met je echo!

nog niks van dizzy gehoord he?hoop dat ze zich snel even komt melden...

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oja heb het aanbod van me schoonmoeder toch maar aangenomen haha, hoe meer hoe beter, heb nu dus volgende week zaterdag al me 2e echo, bij een echobureau, en dan 1week later me 3e weer bij de gyn.

zat eerst te twijfelen om m later in de zwangerschap te doen ofzo, maar ze zei ach dan krijg je er nog wel s een, en van me schoonzusje krijg ik er ook 1, nou en we zullen t zelf ook wel s doen, dus ook na de 12 weken zullen er nog genoeg echo's komen haha.word iig goed verwend!
    maar vind t nu toch wel fijn zo snel de 2e, ivm met vorige keer ben ik toch nog steeds wel een beetje nerveus...

xxx

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Doen ze daar wel inwendig dan of was het uitwendig al te zien?

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pretecho's bureau's doen de echo's toch altijd alleen maar uitwendig

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Daarom ook mijn vraag want als het uitwendig nog niet zo mooi zou zijn is het zonde of weinig zien
    je hoort nl wel ens dat met 9 weken het nog niet duidelijk is

15. Emme

Emme Niet meer actief

Marb, gecondoleerd.

Meiden met een onduidelijke echo of bloedverlies, veel sterkte! Bah, wat een nare verhalen allemaal...

Meiden met een goede echo, gefeliciteerd!

Ik moet waarschijnlijk nog twee weken wachten op de intake en minimaal vier op een echo. Dat duurt zo lang :(. Volgende week horen we meer over de exacte data.

16. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hey Anoniempjuh,

We zagen 1 vruchtje duidelijk en volgens mij hebben we daar ook een hartje zien kloppen, maar we dachten nog iets te zien...? dus het zou evt nog een vruchtje kunnen zijn. De VK kon niks met zekerheid zeggen, ze zag het niet goed genoeg daarom gaat ze maandag bellen voor een inwendige echo.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dus het ene vruchtje is wel oke...? en ze twijfelt over een 2e?

snap ik het zo goed?

18. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    ze zag het helemaal niet goed, dus ze kon nog heel weinig zeggen.
    dus het kan zijn dat het nog heel klein is dat het gestopt is met groeien, het kan zijn dat er een jong vruchtje zit en heel misschien wel 2 vruchtjes, omdat we nog iets zagen in mijn baarmoeder.

Dus we hebben echt geen idee, hoop dat we maandag gelijk terecht kunnen :)

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    neem zwangerschapsvitaminen en van die fruit/groenteflesjes uit de supermarkt

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ iedereen: bedankt! Jullie zijn lief! En m'n vriend ook. Hij verwent me mateloos vandaag... :oops:

Deel Deze Pagina