Bij mij weten deel van familie al dat ik zwanger ben en een grote groep vrienden. Mijn baas en de collega's en baas van mijn man. Voor mijn moeder en mijn schoonouders heb ik wat leuks gedaan. Hebben jullie dat ook het idee dat je buik nu al beetje gegroeid is? xxx Joyce
Op de site staat dat je kan kiezen uit een boek over zwangerschap en babytijd of een DVD van Lennart Nilson - Het wonder van een nieuw leven. Die schijnt wel heel mooi te zijn. Liefs Anna
Ahhhh, wat lief al die mannetjes! Die van mij is ook zo'n scheet ja! Ik ben heel erg onzeker door die miskramen en elke keer als ik weer moet huilen zegt ie: "maar schatje, jij bent echt mijn mama treubstraat hoor, komt echt wel goed!" Gisteravond om 23.30 uur is ie nog een Big Mag voor me gaan halen, ik had zo'n honger, haha! Ik kan me geen betere papa wensen, zucht.......
Ja zeker......al komt het groeien nu nog door je darmen die opzetten en alle organen gaan omhoog. Normaal heb ik gewoon een 'zwembandje', maar nu is het een bolletje, haha. Heb alvast een buikfoto in mijn album gezet. Slaat eigenlijk nog nergens op, maar misschien dat ik dan over een jaar denk: "ooo, die goede oude tijd dat ik nog maatje 38 pastte,haha!" Maar van mij mag die buik gaan groeien hoor! Ik wil niks liever!
oooh ben zo benieuwd wanneer de eerste echo is... misschien kan mijn vriend nog even langs de vk rijden voor de papieren...
Hahaha, anders had je nog 3 kwartier moeten knijpen....haha en dat terwijl je nu al meer moet plassen. Veel plezier dadelijk met MvM!
Heej meiden, wie ff wil huilen moet naar de site van Hello Wereld en dan het welkomstliedje downloaden. Ochochoch, tranen met tuiten gehuilt net en dan ook nog eens twee van die lieve hondjes die dan tegen je aan kruipen, dan gaan we nog een toontje harder!
hahahahaha die Marloes! Al netjes 2 bakjes vol. Jaaa, ik kan ook echt niet wachten op de echo.. Oh ik ga meteen even in de brievenbus kijken of de vk alle papieren al heeft toegestuurd!
Dootje: ja erg he dat nummer? Ik heb dat nummer gebruikt om een soort van filmpje te maken van foto's van mn zoontje zn eerste half jaar. Maar telkens als ikhet dan bekijk ga ik weer snotteren.. zo mooi. *ok, nu ga ik echt naar de brievenbus*
Hey meiden, leuk om allemaal te lezen Gisteren waren we bij mijn schoonouders en wij eten daar altijd op donderdag dus mijn vriendje vraagt: wat eten we donderdag? ohja weten we nog niet - Ok, als het maar geen biefstuk is want dat mag Inger niet en toen hadden ze het al snel door. Mijn moeder vond het ook weer helemaal geweldig, voor het eerst oma Maar veder hebben wij het nog tegen niemand verteld en is het nog even ons geheimpje Volgende week woensdag ga ik naar de vk, ik ben benieuwd. Ohja ik had mvm gemaild (afgelopen zaterdag) en ik ben benieuwd wanneer ze contact met mij op nemen, was dat bij jullie snel? Liefs Inger
Hallo dames, Ik kom me ook melden bij de juni2009mama's! Afgelopen vrijdag had ik heeeeel licht zwanger getest, zaterdagochtend was het tweede streepje veel duidelijker. Alleen had ik eerder die week al wel een paar keer last van bruinverlies (sorry voor de onsmakelijkheden) gehad, dus durfde ik het nog niet helemaal te geloven. In mijn vorige zwangerschap had ik namelijk helemaal geen kwaaltjes, vandaar de onzekerheid. Ik weet dat iedere zwangerschap anders is, maar toch... Maandag heb ik contact gehad met de assistente van de huisarts en zij bevestigde me dat het niets hoeft te betekenen. Het is nu "gewoon" de onzekerheid van de eerste 12 weken dus. GELUKKIG! Als alles goed gaat, mag ik in de 10e week de verloskundige bellen voor een afspraak voor de termijnecho (12wk). De vorige keer had ik met 8 weken de eerste afspraak, dus morgenochtend ga ik toch maar even bellen om te horen hoe en wat. Oja, als ik uitga van mijn cyclus van voor mijn vorige zwangerschap, ben ik op 2 juni uitgerekend. Ik ben namelijk nog maar drie keer ongesteld geweest na de geboorte van Annabel (12 dec. 2007), dus van een regelmatige cyclus is niet echt sprake. Ik had eigenlijk verwacht mijn menstruatie nog veel langer op zich zou laten wachten, omdat ik borstvoeding geef. Vrijdag en zaterdag had ik trouwens alleen getest en zondag heb ik het tegen mijn man "verteld". Manlief was zaterdagavond naar een verjaardag en toen had ik mooi "[plaatsnaam]s next top sister" op een rompertje gestreken in dezelfde stijl als Hollands next Top model. Het duurde even voor het kwartje viel, maar hij was superenthousiast! Verder weten alleen wij tweetjes/drietjes het (en ook wat forumdinnetjes). Ik denk als we bij de vlos zijn geweest, dat we dan meer mensen op de hoogte stellen. Ik ga nu weer gauw verder werken en probeer vanavond wel terug te lezen, wat jullie allemaal gekletst hebben. Groetjes, Nelly
hier is moeders voor moeders weer weg. Test, met de nieuwe urine, was super positief. mag dus meteen gaan plassen in de flessen. maandag worden de eerste opgehaald. super dus... heb voor het dick bruna serviesje gekozen, hebben we van sam ook, en is toch wel handig. Iets wat je zeker gaat gebruiken.
Proficiat Nelly! Ik zou ook graag met mvm meedoen maar ik woon dus niet in Nederland, ik vind het wel super dat jullie daaraan meedoen.
Ik heb me stiekem ook vast opgegegven voor mvm... Ik dacht zo: als ik een positieve test heb, heb ik genoeg hcg om mee te doen, toch? Bovendien belden ze de vorige keer pas 5 dagen nadat ik me had opgegeven... Maar nu ik het gedaan heb ben ik ineens bang dat ze zo belt en dat ik dan moet zeggen dat ik 3w,4d zwanger ben