Ja lautje het is maar net wat je je aanwent toch Ik werkte eerder dagen van 10 uur en kookte daarna ook gewoon netjes en ook ik ben moe maar goed het gezonde eten vind ik wel belangrijk vitamine tabletten en flesjes etc is geen totale voeding anders mischien je mannetje laten koken ?
ik heb dezelfde mening als lautje..... Ik probeer altijd gezond te koken, maar soms lukt het me gewoon niet en wordt het inderdaad brood met soep of nasi ofzo.... Mn mannetje is pas om 7 uur thuis, als ik daar op moet wachten eten we nog later.... Nu kunnen we om 7 uur eten (als ik op tijd thuis ben.) Maar danjo, fijn dat jij het wel redt.
Je moet doen waar je je goed bij voelt Maar noem je soep en nasi etc niet gezond dan ? Dat is voor mij ook gewoon gezond eten hoor probeer alleen te zeggen tis maar wat je je aanleert. Nu werk ik nog maar 20 uur gelukkig dus geen last meer van dat soort dingen.
wij koken vaak voor 2x. en dan een gezonde maaltijd. zodat we de tweede dag lekker makkelijk alleen op hoeven te warmen. of in de diepvries voor een andere keer. ik ben ook wel van het makkelijke hoor. 1x per week halen we wat. en hollandse groenten zoals gesneden bietjes, gehakte spinazie etc. kost heel weinig tijd. ik koop altijd van die zakken al geschilde aardappelen, hoef je ook niet te schillen en toch vers! danjo het is ook zo moeilijk om na 3 miskramen gewoon te genieten. we duimen gewoon voor maandag! lieke ik hoop ook niet dat dit lang doorgaat..
voor 7 uur eten red ik nooit ben pas om 7 uur thuis uit mn werk, als manlief in nederland is, hij ook pas rond die tijd of later. Fijn dat het bij jou beter gaat Danjo! Ik haal echt niet alleen mijn voedingswaarde uit potjes en flesjes. Door de nasi of macaroni gaan ook verse groenten en een salade of verse soep is ook niet per definitie ongezond. Patat of pizza valt voor mij onder ongezond en dat eten we zelden. Ik geef met gemak toe dat ik zonder mn flesjes en potjes 2 ons groenten en 2 stuks fruit per dag niet haal.
Hoi meiden, Ik las een bladzijde terug ofzo dat het over positiekleding ging. Ik liep al vanaf week 5 in positiebroeken of thuis in joggingsbroeken. Ik kon nog wel in mijn gewone broeken, maar kreeg dan buikpijn. Ik heb sowieso gevoelige darmen (tijdens puberteit vaak voor bij de dokter gezeten), dus waren die broeken echt een verademing voor mij! Maar sinds een paar dagen merk ik dat er echt een aardverschuiving bezig is. Alles komt omhoog, taille is echt foetsie en ik voel me echt al een tonnetje, haha! Echt niet normaal ineens, heb gewoon een BUIK! Ik zal mijn mannetje vragen of hij morgen een buikfoto wil maken,pfffff, hij kwam vandaag thuis uit het werk en ik had een strak truitje aan, hij schrok er gewoon van, haha! Hij riep:"Je bent echt zwanger, joepie!" En gelijk over mijn buik wrijven enzo. Net of de echo niet laat zien dat ik echt zwanger ben, haha! Ik moest het ff kwijt! (liep net naar de wc en zag mezelf in de ruit van de achterdeur, ik schrok gewoon van mijn buik, haha). Ik ben natuurlijk supertrots, maar moet er toch nog wel ff aan wennen hoor! O ja, wat ook wel grappig is. Ik had al een week niet meer zo'n last van mijn borsten (wel groot en strak,maar geen steekjes meer), nou volgens mij wordt er nu weer een cupmaat bij gekweekt hoor, steken en kriebelen! Verder vandaag weer kei misselijk geweest en heerlijk op de bank gelegen met de hondjes. Wel ff boodschappen gedaan enzo, maar dit weekend is vooral bijtanken, zodat ik aankomende week weer wakker op mijn werk verschijn! Dikke kus
Gisteren een dagje weg geweest en daarom liep ik weer heel wat berichtjes achter. Daarom nog bij deze: Sanne...wat zul je je onzeker voelen. Sterkte! Marb..gecondoleerd met je oom. Hier verder weer alles goed. Ik heb sinds vrijdag een bruine afscheiding meer gehad en liep vanochtend kokhalsend de trap af. Dus dat zijn de betere berichten! verder voor de meiden die heel erg misselijk zijn.. Ik heb met mijn vorige zwangerschap 7 maanden lang iedere dag overgegeven. Op een gegeven moment wen je er al aan. Alleen heb ik toen ik 4 maanden zwanger was speciale medicatie hiervoor gehad van de dokter omdat ik toen alleen maar aan het overgeven en afvallen was in gewicht terwijl ik wel een dikke buik kreeg. Dit ging mijn misselijkheid tegen en ik nam het alleen als het niet anders kon. ( op mijn werk) Ondanks dat het niet schadelijk was voor de baby toch voel je je meteen schuldig! En uiteindelijk heb ik een hele gezonde dochter gekregen. Moraal van het verhaal: misselijkheid is goed maar tot op zekere hoogte. Dus ga je zelf lichamelijk achteruit.. maak een afspraak met de dokter! x
he meiden ben eventjes niet geweest, maar even over de echo's of je het wel of niet duidelijk ziet ligt oook aan de apparatuur. mijn gyn heeft bij ons nog geen echo gemaakt omdat zijn apparatuur verouderd is en het beeld van slechtere kwaliteit is daarom heeft tot nu toe steeds een echosopiste gedaan met betere apparatuur. marb ik heb het niet echt meegekregen maar ik las in een vlaag dat je oom is ovrleden sterkte meid en gecondoleeerd. xxx joyce xxx joyce
pfoe hier weer om 8 uur klaarwakker. moest natuurlijk plassen maar goed daarna kan ik niet meer slapen dus nou zit in in mn eentje beneden. misschien ga ik maar een lekker ontbijtje voor manlief maken. ik hou het zelf wel bij een kopje thee, moet er niet aan denken gekookte eieren *kots* normaal vind ik dat heerlijk hoor maar nu! nee ik ben blij dat ik een cracker met kaas naar binnen heb kunnen werken! morgen is het al zover....... jippie! eerst nog werken das wel kl*te.
Goede morgen meiden! Jeetje wat een onzekerheid allemaal dit weekend Ik hoop voor iedereen dat het positief uitpakt. Hier alles goed, ik voel me prima (en daar wordt je ook onzeker van ) maar we blijven positief. Prettige zondag vandaag! Liefs Inger
heyy meiden heb net dat echo bureau gebeld en ja hoor er nam iemand op op zondag haha, heb dus even gevraagd over uitwendige echo, en ik zou later teruggebeld worden...ben benieuwd... nou ik werd al een week iedere ochtend om 7 uur wakkeer om te plassen, en vanmorgen ineens niet, nou ja t zal wel..... tis hier de laatste tijd trouwens wel een stuk rustiger als in t begin he? wat makkelijker bijhouden haha xxx
Ik ben ook sinds de laaste dagen dat ik wat langer kan blijven liggen gelukkig wakker om 7 uur liggen draaien en woelen tot half 9 maar daarna nog lekker 1,5 uur geslapen. Morgen zal het wel weer drukker worden maar het is niet meer zo als 2 weken geleden idd Nou ben benieuwd wat ze zeggen annoniempje Inger onzeker ben ik ook met klachten lekker genieten meid wel of geen klachten het zegt helaas niks
het wordt idd rustiger hier.. toch wel een beetje blij om, ik vind het niet bij te houden als er elke dag 15 pagina's worden geschreven hebben jullie al grotere borsten? ik nog niet, soms denk ik hee, ze zijn wel voller maar mn vriend ziet geen verschil..
Bij ons is t andersom: m'n vriend ziet een enorm verschil. Ikzelf zie niet zoveel, maar ik voel t wel.
hallo meiden.. ik kom me even melden weer. na mijn geldzorgen is er een plan van actie bedacht. nu hopen dat het ons ga lukken om het voor elkaar te krijgen. Het zal maar een tijdelijke plan zijn omdat de grote plan natuurlijk is dat we allebei aan het werken zijn..hopen nog dat die plan ook uitpakt. Ik ben ook de laatste week erg onzeker door geworden. Juist met nu een baby op komst, kwam die schulden niet echt op een goede moment (en ik schop mezelf omdat ik het heb moeten zien aankomen) Maar goed ik moet het nu maar accepteren dat we hier aan vast zitten voor een tijd en er komt een kind (als goed is .. daar ook onzeker over) en we moeten voor hem/haar kunnen zorgen. woensdag is mijn echo en sylvia's ervaring blijft in mijn hoofd ... ben zo bang.. ik vind het afgelopen dagen moeilijk hier te komen lezen..ik distancieer mezelf ook een beetje van het 'zwanger zijn' momenteel.. denk als voorbereiding op als woensdag niet goed blijkt te zijn. zal niet makkelijk zijn voor mij als het nu fout blijkt te zijn. ik zit al zo in een put.. het zal natuurlijk niet het eind van de wereld zijn. maar het zal voor mij echt een klap in mijn gezicht zijn. omdat ik momenteel erg 'negatief' voel en denk dat alles gaat mis momenteel...en als het zou kloppen.. nou ja.. dan natuurlijk sta ik weer op en ga weer verder.. maar ik ben dan ook zo gewend om altijd PECH te hebben... genoeg over mij nog nieuws over Dizzy?
mmm nog geen Dizzy nieuws.... Euhm tis altijd vrij rustig in het weekend... denk dat het deze week wel weer feest wordt hier
pixiemeid ik hoop dat het allemaal goed komt met het geld etc wat betreft je onzekerheid kan ik me voorstellen iheb het ook heel erg ( maar heb natuurlijk ook al 2 x in die situatie gezeten) maar toch wil ik je meegeven lekker genieten. Id nog geen nieuws van dizzy maar goed het komt wel vaker voor dat meiden in het weekend gewoon helemaal niet reageren Dus we wachten morgen wel even af ' Hier druk aan de schoonmaak boven bijna alles klaar alleen nog wat stofzuigen en dweilen en dan eens bekijken of ik beneden ook wat doe Gaan vanavond lekker zuurkool eten jummie
Middag! Zat ook al te kijken of dizzy al had gereageerd. Niet dus... Marb gecondoleerd met je oom. Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd. Ik had een vraagje. Vanaf wanneer vertellen jullie het aan de buitenwereld? Dan bedoel ik dus echt iedereen. Wij denken eraan om het te vertellen als woe alles nog steeds goed is. Dan ben ik 8 weken. Ouders en opa en oma willen het dolgraag kunnen vertellen op werk en clubjes en zo. Ik twijfel.. Wat zeggen jullie?