Hallo allemaal, Wat een rust hier...altijd in het weekend haha! Ik heb zo een lieve mama...ze is me vandaag komen helpen met poetsen. Heb er zo weinig puf voor...maar nu ging het goed lekker samen Nu lekker op de bank hangen...wachten op mannetje die is werken! Liefs Deb
Heerlijk debke ik heb ook alles klaar in huis ga zo ff lekker in bad liggen met een boekje en dan morgen ochtend om 9 uur de echo iedereen met een echo morgen suc6 en dat we met zn alle maar terug mogen komen met heel goed nieuws
Meiden met de echo morgen: Heel veel succes en hopelijk plezier toegewenst. Ik moet nog 1,5 week wachten.... heel spannend hoor! Verder hebben wij het nog niemand verteld. Ook omdat ik hiervoor al 2 MK heb gehad. 1 met 6 weken en 1 met 11,5 week. Daarom wacht ik tot ik 12 weken ben. Want ik vind het erg moeilijk om eerst goed nieuws te vertellen terwijl ik zelf nog zo onzeker ben. En voor mij wordt dan de angst dat het weer mis gaat nog groter. Verder nog een vraagje... hebben jullie ook meer last van je buik / baarmoeder na het eten en s'avonds als je rustig gaat zitten? x
Ik vind het juist fijn als het mis zou zijn dat je je verdriet kan delen Maar goed dat is bij iedereen anders
Hier hebben we het iedereen al verteld.. Meiden die morgen net als ik ook de echo hebben: veel plezier! Morgen gaat een topdag worden hoor!
Ja precies dat heb ik ook....ook op werk, anders moet je mocht het mis gaan vertellen ik was zwanger maar....of iets gaan verzinnen. Maar ja iedereen zijn eigen ding...ben blij dat iedereen t weet, iedereen is nu zo lief voor me hihi
Ja kan ik me voorstellen Ik heb t meteen verteld....vorige keer ook een mk gehad...dus ze wisten dat we zwanger probeerde te worden. Toen meteen verteld, ze houden veel rekening met me nu dat is zo fijn! Mijn contract loopt in dec af maar al gesprek met regiomanager gehad..en wordt gewoon verlengt! Morgen kun je het de hele wereld kan laten weten!Alles komt goed!
ik ook 9 weken! heerlijk weer zo'n volle week erbij! Volgende week hebben we 2 cijfers Ik heb zo'n in morgen! Gelukkig mogen we om 10 uur gelijk, hoef ik ook niet nog eens heel de dag te wachten! Ik denk dat ik pas weer in de avond even achter de computer kan, dus niet schrikken als het even duurt! Iedereen die ook morgen gaat voor de echo heel veel succes!
Succes Sarah met de echo! Eerst keer echo? Spannend Begint toch al op te schieten...9 weken nog 3 weken en dan zijn we een beetje ui de gevaren zone! Liefs Deb
Was ik ook maar al 9 weken! Ben trouwens benieuwd of jullie zometeen willen weten of jullie een jongetje of meisje krijgen? Ik denk het niet maar weet het niet zeker! x
hier weten ook veel mensen het al hoor. Familie en vrienden en wat collega's. Ik schreeuw het nog niet over straat, daar wacht ik nog mee hahaha, maar wij hebben allebei zoiets van: waarom zouden we het geheim houden. Ik heb ook een beetje het idee alsof er een taboe heerst over het vroeg vertellen.... jammer vind ik dat. Mensen reageren soms echt zo van: oh dat is nog wel kort..... NOU EN! Wij zijn blij en willen het graag vertellen.
lautje, dat hoeft niet hoor. Je bent niet verplicht te vertellen dat je zwanger bent, en misschien slim ook om dat niet te doen.