Het vruchtje is niet doorgegroeid Ik ben dr ff klaar mee ben nog steeds kotsmisselijk en mn borsten doen ontiegelijk zeer ( nu het mis is wil ikme ook niet meer zwanger voelen) Ik wens iedereen een fijne zwangerschap en ik hoop dat vanaf nu alles goed gaat meiden
Heel veel sterkte meid. Kan me heel goed voorstellen dat je er even klaar mee bent. Neem de tijd om hier even van bij te komen!
Oh nee wat erg Danjo ,echt vreselijk. heel veel sterkte gewenst. Moet je nu een week wachten totdat ze de curretage doen?
Danjo wat vreselijk... Ik ben er echt even helemaal kapot van. Pfff kom ik dan met mijn blije nieuws. Niet echt gepast nu.
Oh nee, danjo. Wat vreselelijk! Sterkte meid! Is er eigenlijk een reden voor je miskramen, of is dat nog niet onderzocht?
ohneee Danjo! Vreselijk ! Had zo gehoopt dat vandaag een topdag zou worden. Sterkte meid.. Kom ik dan aan met goed nieuws.. vind het ook niet echt gepast, maargoed. Echo gehad, hartje klopte, dus alles was goed.
nee meid alles is onderzocht en alles is goed oekoek lekker genieten meid wees blij dat het bij jou wel goed is niet schuldig om voelen
reden van miskraam is gewoon dat er iets niet goed is met de vrucht, komt bij 1 op de 10 voor. Tis niet gemakkelijk ook al is het zo vroeg in de zwangerschap, kheb in juli en mk gehad en deze loopt waarschijnlijk ook zo af tis hard
mij is altijd vertelt door mij gyn 1 op 5 bij een 2e word de kans dat het mis gaat iets hoger en bij de 3e keer nog wat hoger. na 3 mks zit je weer op het normale percentage En plus het feit dat het zwanger worden hier ook nog niet zo snel gaat is het een beste domper Maar goed we moeten verder zal ff een klote week worden
ik dacht 1 op de 10 maar dat maakt verder ook niks uit tis al erg genoeg. heb je de andere keren ook een curretage gehad?
Oh jippie dan zit ik weer op het normale percentage.. Ben nu helemaal in de stress voor overmorgen *Steekt kaarsje aan voor Danjo en Sanne en iedereen waar het mis bij ging*
ja de vorige 2 keer heb ik me ook laten curreteren de eerste keer heb ik het wel met pillen gebrobeerd maar dat was een hel Ik wil trouwens hier niet zoveel over dit alles praten meiden worden er onzeker van en dat moet niet