Volgens mij kan een bubbelbad geen kwaad. Met een sauna moet je de eerste twaalf weken wel uitkijken.
Thuisbevalling vs ziekenhuisbevalling Ik mag geen thuisbevalling meer. Vorige zwangerschap is geëindigd in een keizersnede. Ik moet dus in het ziekenhuis bevallen. Bij mijn vorige zwangerschap wilde ik liever thuis bevallen. Maar nu ik een keizersnede heb meegemaakt, wil ik liever ook in het ziekenhuis bevallen. Dus dat komt goed uit!
Voor de meiden met een goede echo. Gefeliciteerd meiden. Het voelt misschien wel dubbel om daarover te schrijven hier op het forum. Maar meiden ben blij dat het goed is. Ik ben wel toe aan positieve verhalen! Alleen negatieve verhalen, daar worden we zo onzeker van. Geniet van die mooie echo meiden!
Hoi meiden, Ik wil me ook graag toevoegen aan de juni 2009 mama's! Ik ben woensdag 9 weken zwanger en ga morgen voor het eerst naar de VK voor een intake gesprek. Hoop dat ik daarna snel voor een eerste echo mag. Een bevestiging van een kloppend hartje zou toch wel fijn zijn... groetjes Mirjam
Ik moet toegeven dat ik elke keer weer schrik hoeveel zwangerschappen er mis gaan. Nooit geweten dat het zo veel was sinds ik zelf 2 miskramen heb gehad. Het zal wel een reden hebben al ben ik er nog niet achter wat die reden nou eigenlijk is (naast het feit dat er bij veel zwangerschappen blijkbaar iets mis gaat in het beginsel waardoor het kindje niet gezond kan worden. Het is en blijft zo zwaar... vooral al die onzekerheid. Maar goed.. even van de positieve kant bekijken, er gaan ook heel veel zwangerschappen goed haha. Misschien kan iemand mij op de lijst zetten voor mijn 2e (termijn) echo? die is aanstaande zaterdag om half 4.
Welkom Mirjamvh! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Bijna 9 weken al, dat schiet al op. Het zal wel niet zo lang meer duren voordat je een echo krijgt!
O ja, als je op de lijst van de juni mama's wilt staan, graag even een pb'tje naar pixie of marloes80
Lieve Allemaal, Ben hier een tijdje niet geweest. Ik had last van bruinverlies en was bang dat het mis zou gaan. Maar.... Vandaag mijn eerste echo gehad en die was prima! Zo zie je maar bruinverlies hoeft niet altijd iets slechts te betekenen.....!
@nous26. Ik hoop ook echt dat je geen 59 weken zwanger bent. Volgens mij zit er een foutje in je banner
Wat grappig dat jullie het daar al over hebben.. .Heb er nog helemaal niet bij nagedacht. Wel zag ik laatst iets staan op de verzekeringssite over als je in het ziekenhuis wil bevallen terwijl er geen medische indicatie is dat je dan een redelijke financiele bijdrage moet doen in de vorm van eigen risico ofzo... heeft iemand enig idee hoe dit werkt? Nu ik er over nadenk zou ik denk ik het liefste in het ziekenhuis bevallen...
*****INBRAAK****** lieve lieve Danjo, niet weer meis, zo oneerlijk. heel veel sterkte. dikke kus liefs Will *****UITBRAAK*****
Volgens mij klopt het inderdaad, dat als er geen medische indicatie is, dat je dan een gedeelte zelf moet betalen. Maar hoe dat precies zit, dat weet ik ook niet. Misschien kan je dat lezen op de site van je zorgverzekering of op de site van het ziekenhuis.
Ik zag zoiets toevallig op de website toen ik eigenlijk op zoek was naar het melden van mijn zwangerschap bij de verzekering zodat er kraamzorg gereserveerd kan worden. Hebben jullie dit al gedaan?