Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Ik wacht eerst op een goede echo....dat duurt nog 4 weken. Ik ben niet zo dol op de kraamzorg....maar ben bang dat ik het hard nodig heb, ik heb namelijk al een kindje rondlopen....en dan zonder kraamzorg.....dat wordt moeilijk ben ik bang...
verstandig.. ik wacht ook eerst mijn 2e echo af. Ik ben erg benieuwd hoe het hebben van een kraamverzorgster zal gaan.. dit zal mijn eerste kindje worden dus ik moet zowiezo nog veel leren. In de hoop dat ze mijn handige tips kan geven en om me te laten zien hoe bepaalde dingen gedaan moeten worden...
Lieve Danjo, heel erg veel sterkte! Echt heel erg rot dat het weer niet zo mag zijn! En dan mn echo...(leuke omschakeling ) Alles was helemaal goed! Zoals de echoscopiste zei: voor waar je nu zou moeten zitten is het perfect! Nou beter kan niet! Het hartje ging me toch tekeer! Je zag het zo goed! Echt een opluchting! Alleen ben ik 3 daagjes korter zwanger dan ik dacht, dus op 10 juni uitgerekend, maar ja...die paar daagjes maken eigenlijk niet zoveel uit! over 3,5 hebben we nog een 2e termijn echo, omdat dan alles gewoon veel beter zichtbaar is, dan ben ik net over de 12 weken! Het was super! Ow en de foto staat in mn album, hij is niet super duidelijk, maar toch! je ziet trouwens ook nog het dooierzakje!
@Sarah84 Gefeliciteerd meid! Leuk dat je de echo meteen hier online hebt gezet. Mooie foto geworden. Ik vindt het alleen altijd zo moeilijk om iets te herkennen in de echo's. Echt dramatisch ben ik daarin. Jouw echo is mooi duidelijk maar in die van mijzelf kan ik niets herkennen.
ligt er helemaal aan hoe je verzekerd bent, makkelijkste is ff je verzekering bellen en om te vragen wat je wel en niet vergoedt krijgt, leggen ze het je zo uit!
aan alle dames met goede echo gefeliciteerd en geniet ervan. pfff overgeven van misselijkheid hier nog niet gehad, maar lijkt me niet echt fijn. het weekend ben ik niet misselijk geweest, heerlijk zeg. xxx
Danjo wat vreselijk om te lezen! Heel veel sterkte! Voor degene die een goede echo hadden vandaag lekker genieten zeg! Super! Nu ben iik morgen zelf aan de beurt en als ik toch elke keer weer leest dat het best regelmatig nog misgaat wordt ik steeds zenuwachtiger.... Ben vanaf het begin al bang dat het hartje niet klopt! Vraag me niet waarom1 Ik weet t niet, naar gevoel gewoon! Heb ik bij mn andere zwangerschappen nooit gehad en nu wel Nou ja we zullen het morgen wel gaan zien, probeer zoveel mogenlijk positief te gaan blijven! Ga nu mn dochter uit school halen! xxx
positief blijven meis, het zit vast goed bij je! we zouden samen zwanger raken, en nu BLIJVEN we ook samen zwanger! Dikke kus en succes morgen!
Het wordt tijd voor alleen maar leuke verhalen hier. Het gaat toch echt nog veel te vaak mis he. Word je zo onzeker van. Woensdag mag ik weer. Ene kant heel leuk, andere kant doodeng
welkome hier en gefeliciteerd, wil je op onze lijst pb dan pixie of marloes80 zie voor lijst: http://juni2009.come2me.nl/ xxx
nu we met zn allen hier op het forum rondhangen hoor/lees je ook veel meer verhalen dat het fout gaat, wat veel meiden hier onzeker maakt. terwijl als je niet op het forum bent, het ook net zoveel fout gaat bij mensen alleen weet je het dan niet. in het dagelijks leven is het natuurlijk niet iets waar je zomaar mee te koop loopt. meiden wordt er dus niet te onzeker van, want bij heeel veeel meiden gaat het ook gewoon goed, kijk maar naar alle kids die er in NL rondlopen! xxx
Ik heb dat ook hoor. Morgen moet ik naar de VK. Daar doen ze geen echo, dat weet ik want ik moest bij mijn eerste zwangerschap daarvoor naar het ziekenhuis. Maar ik kon toen wel het hartje horen. Dus ik hoop daar morgen ook op. Echter ben ik ook bang dat we niets horen morgen. We zullen zien, maar het is zo spannend Groeten Friezin
Ben er ook weer! Helemaal in de wolken Vanmiddag de intake bij de verloskundige gehad en ze maakte meteen een echo, kei leuk! Het hartje klopte mooi regelmatig en de grootte van ons kleintje was ook perfect. Hopelijk kan ik nu echt gaan genieten.. Is zo mooi om te zien! Nou dit was in ieder geval weer eens een goed bericht! Meiden die morgen mogen, niet zenuwen, maar van het goede uitgaan he! Dat hadden we tenslotte afgesproken