Ja hey! Af en toe wat down voelen maar heeft geen nut om te piekeren denk ik zo! We zullen het morgen allemaal wel zien! Ben benieuwd en vind het super spannend!
Denk dat iedereen het stiekem wel een beetje heeft! Zeker als je ook wat negantoeve berichten hier krijgt te lezen! Vind het zo vervelend voor die meiden! Hoop dat je bij de verloskundige het hartje kan horen morgen! Succes! Ik moet idd naar het ziekenhuis en ik krijg wel een echo! Dus ik ben ook heel erg benieuwd! Succes jij ook morgen! En natuurlijk iedereen die morgen moet! xxx
Gefeliciteerd! IS idd pachtig! Ga nu lekker genieten dan! Heb jej wel verdient na een goede echo! En dan beloof ik niet heel erg te zenuwen voor morgen oke! xxx
Het is belangrijk realistisch te blijven, maar zeker ook niet pessimistisch. (zei ik heel dapper). De kans dat het goed gaat is nog altijd groter dan dat het fout gaat. P.S. Hoe frysk binne jo Friezin?
Is ook super spannend. We weten allemaal hoe je je voelt Heel veel succes morgen en we duimen voor je.
Geitenkaas en mozarella wel, creme brulee weet ik niet zeker. Ik heb dit nog heel specifiek bij de vk nagevraagd omdat wij thuis veel Turkse geitenkaas eten. maar dat mag dus gewoon. De kazen die niet mogen zijn volgens de vk de kazen die so to speak uitlopen als je ze een tijdje laat staan. dus de schimmelkazen, brie e.d.
@Mac: Ja geitenkaas en mozzorella wel dacht ik ook! Creme Brulee lijkt me wel! Zou eigenlijk niet weten waarom je dat niet mag! (maar ben er ook niet zo goed in hoor in wat je wel en niet mag!) Misschien dat iemand anders dat zeker weet! xxx
Creme brulee kan ik me iets bij voorstellen omdat er veel rauwe eieren in zitten (toch?).. een andere reden kan ik mij ook niet bedenken.
Hebben jullie het ook zo koud? Ik wordt echt gek van mezelf! Zo koud gewoon! Heel de dag zet ik de verwarming hoger en hoger maar werkt niet! Savonds als ik op de bank zit loopt het kippevel over mn rug heen! Brrrrrr! Dan wordt t vast een jongen! hahaha want mn 1e zwangerschap had ik het zo warm en was een meid! Bij de 2e had ik het juist heel erg koud en was een knul! Het zegt niet alles natuurlijk maar er zijn wel meer overeenkomsten! haha Maar die kou is vervelend gewoon! Ga zo maar eens wat aan het eten voor vanavond doen! Het wordt andijvie tampot! Met spekjes en rookworst! MMMMM lekker! Heb er nu al zin in! xxx
Ja rauwe eieren kan wel kloppen maar die worden toch verder ook weer verwerkt? Gaat toch de oven ook in? Of ben ik weer fout! hahaha!
Eet smakelijk allemaal! Moet nu echt even wat gaan doen! hihi! Waarschijnlijk zie ik jullie vanavond hier nog wel! Stelletje verslaafden! hahaha Ikke? Ikke niet hoor! xxx
haha je hebt gelijk hoor! Ik wist niet precies hoe creme brulee gemaakt wordt dus heb ff gegoogled. maar het wordt inderdaad 'afgebakken' in de oven. kortom.. toegestaan volgens mij.
Mag geitenkaas? OH heerlijk... ik had het al laten staan. Maar brie mag toch wel? En hoe zit het met Feta? En nog even iets heel anders, mag je je haar verven (blonderen) als je zwanger bent? Thanks! groetjes Inger
Ik heb begrepen dat je je haar niet mag verven als je zwanger ben! (oeps heb het vorige week wel gedaan! Wist het toenniet eens maar hoorde het later!) Dit omdat de verf waar chemische stoffen inzitten weer bij de baby terecht kunnen komen via de bloedbanen ofzo iets! (als je een wondje op je hoofd heb denk ik dan?) Maar staat ook op de verpakking van de verf zelf geloof ik zo! Eerst maar ff goed lezen denk ik! xxx
Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit op de verpakking zien staan en verf mijn haar dus gewoon als ik zwanger ben.... (vorige zwangerschap ook gedaan...) De verf komt toch niet in aanraking met je bloed, dus toch ook niet in aanraking met de baby....? Brie mag je ook gewoon eten. Alleen geen kazen waarin rauwe melk in verwerkt (au lait cru, of zoiets) maar dat komt bijna niet meer voor in voorverpakte kazen in de supermarkt....
Ik heb een paar weken geleden ook mijn haren geverfd. Volgens mijn kapster kan het geen kwaad. Zoals marloes80 ook al schreef, het komt niet in de bloedbaan!
meiden er zijn bijna geen kazen in nederland die je NIET mag rauwe melk word niet veel echt gebruikt in nederland. als je onzeker bent kijk op de label voor au lait cru.. dit is meestal bij franse schimmelkazen.. maar dit is niet altijd bij alle..