Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    :D ok haha. Maar uh.... niet veel kwaaltjes is ook niet fijn.... hoe moeilijk ook te geloven.

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    haha kan ik me voorstellen...maar misslijkheid is ook anders dan leuk:p

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    uhm ben jij niet veel te lang zwanger ;) je banner klopt niet
    fijn dat je echo goed was!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Zoooo...echo foto staat op mn hyves...gelik hysterische vriendinnen aan de telefoon! hahaha! echt geweldig al die reacties!

het vriendje van mn vriendin belde me net, die is helemaal enthouiast! echt gaaf!
    ben zo blij dat iedereen het nu weet/mag weten!

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Danjo: Wat erg voor je... Heel veel sterkte...
    @ Sanne: is het nou al mis of heb ik verkeerd gelezen? In ieder geval sterkte... Als t nog goed is zit je nu iig in onzekerheid...
    @ Oek Oek: Heel erg gefeliciteerd met je goede echo! En voel je alsjeblieft niet ongepast dat je een positief berichtje plaatst! Dat willen we ook (juist!) horen ;)
    @ Mac: oei, hopen dat er niks aan de hand is. Vallen is meestal helemaal niet schadelijk voor t kindje, maar kan me voorstellen dat je schrikt!

Heb niet echt goed teruggelezen, dus ik vergeet vast weer heel veel mensen...

Hier alles goed. Wel belachelijk weinig eetlust, koud, misselijk, heeeeel rare dromen (eng!) maar verder :) Donderdag begrafenis, hopelijk niet al te emotioneel. Daar kan ik nu gewoon niet zo goed tegen...

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy heb net ff gekeken bij mijn verzekering, menzis, maja daar staat natuurlijk alleen wat je vergoed krijgt, ik krijg max 180 vergoed voor bevalling in t zieknhuis, maja moet ik wel weten wat zo'n bevalling kost, anders weet ik nog niks.
    en kraamzorg hetzelfde verhaal moet ik wel eerst weten wat het kost, pfff word nog een hoop geregel, zal woensdag aan de vk is vragen of zij weet wat het allemaal kost....

of zijn er hier meer bij menzis die wel weten hoe t allemaal zit?

xxx

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Nee ik zit bij Ohra zie mijn berichtje:)

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    dat had ik dus ook...leuk dat die bedragen er staan, maar wat kost het!
    Ik zit bij Trias, en mn moeder zei al dat ik anders maar even moet bellen, om het zeker te weten!

9. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

jeetje Danjo wat erg meis :(...het was je zo gegund na al die tijd...sterkte meis!

10. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Normaal kost ziekenhuisbevalling (hier teminste) 300 euro eigen bijdrage

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    anders gewoon aan de vk vragen, die weten precies wat het gaat kosten

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zit bij VGZ en extra Kind en Gezin pakket.
    hier de bevalling volledig vergoed, eigen bijdrage kraamzorg en 20 uur extra kraamzorg.
    Kunnen ze die kraamzorg niet garanderen, dan krijgen we 20 euro per niet gekregen uur terug

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ook!

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik ben via IZZ verzekerd en krijg alles vergoed.. behalwe waar ik zelf naar richt waarschijnlijk (waterbevalling). dus word ook nog even uitzoeken wat betreft die kosten..

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ danjo: wat erg voor je :cry: heel veel sterkte meid! ik denk aan je.
    @ marb: nog gecondoleerd en sterkte donderdag. ben zelf tijdens begrafenis vaak erg emotioneel, terwijl ik dat helemaal niet wil.
    @ meiden met mooie echo's: gefeliciteerd.

Hier nog weinig kunnen genieten van de mooie echo van afgelopen donderdag.
    Mijn neefje van 6 is 's avonds opgenomen in het ziekenhuis. Heeft overdag een hevige astma aanval gehad en bleek ook een flinke longonsteking te hebben. Hij moest in het ziekenhuis blijven en is 's nachts overgebracht naar het AMC. ff flink schrikken natuurlijk, maar al snel kwamen er wat postieve berichten. Het hele weekend er toch mee bezig geweest in mijn hoofd.
    Vandaag is hij weer overgebracht naar het ziekenhuis hier in de buurt en aan het eind van de middag op bezoek geweest. Eerste blik op dat mannetje in zijn bed was ff moeilijk, maar al snel kwamen zijn praatjes weer en was mijn ongerustheid als sneeuw voor de zon verdwenen.

Helaas hebben we het goede nieuws nu dus nog niet verteld. De bedoeling is om het aan het eind van de week te gaan vertellen, maar dat hangt weer van mijn neefje af..... Vind het zo raar om te vertellen dat ik zwanger ben als het met hem nog niet helemaal goed gaat.
    Helemaal omdat niemand het zo snel zal verwachten :D 'k wil natuurlijk wel kunnen genieten van de eerste reakties van ongeloof!

Nu ff lekker relaxen op de bank en op tijd naar bed!

liefs girafje

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat vervelend van je neefje.
    sterkte.

xxx

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

Agenda van Morgen

lien, termijn echo
    mmooii,gyn+echo
    mandy1, 2e echo
    Elpro,vk
    Friezin, vk

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @danjo wat erg voor je, heel veel sterkte!
    @girafje wat zielig voor je neefje!

ik ben vanaf zaterdag niet hier geweest en ik moest gewoon 20 pagina's bijlezen zeg! hier gaat alles goed, morgen heb ik de echo ik ben echt super zenuwachtig!

19. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Ik heb vorige week mijn haar geverfd en heb het zelf op de verpakking gelezen! Jammer dat ik die verpakking niet meer heb want kon ik precies lezen wat erop stond! Er tond echt op dat het via de bloedbanen evt. bij de baby terecht kan komen!
    Ik snapte ook niet hoe maar dacht toen zelf als je een wondje ofzo op je hoofd had! Wist t anders ook niet!
    Maar heb het echt gelezen!
    He bah wat jammer dat ik nu die verpakking niet mee rheb! Was trouwens de verpakking van het kruitvat, weet niet of het per merk verschilt!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat een afspraken morgen weer.
    spannend hoor, maar we zijn positief toch dames!
    hier onderin mn buik nog wel wat gevoelig/strak, door mn actie op de trap eerder vanavond.
    morgen cursus dus niet echt lichamelijk bezig,
    maar beetje rustig aan doen dan he.

fijne avond allen!

xxx

Deel Deze Pagina