Dacht nog even snel spieken voordat ook ik naar het kdv vlieg, voor het werk dan in mijn geval. Ik kan even snel mijn gegeven doorgeven, als iemand die er voor me in wilt zetten? -Meris -28 jaar - 1e kindje (1 miskraam in juli) - borstvoeding - thuis (als dat tegen die tijd nog mag hier) - 17 oktober 1e echo - en ik mag niet meedoen aan mvm, die rijden hier niet.. Wilde ik vorige keer namelijk wel graag. Maar om nou naar Breda te rijden om de flessen weg te brengen... Ik vertel vanavond het test-verhaal! - 20 oktober intake vk
Hai Dootje, ik kom er bij! Ik ben eind mei/ begin juni uitgerekend. Weet het nog niet precies. Ga nu eerst uit van 29 mei, maar weet 23 oktober zeker. Dus voel me een mei-mama en een juni-mama. Gefeliciteerd! Ben je net als ik zwanger van de eerste? Liefs, Roos (4wk en 4dg)
ik dacht zal es kijken of er een topic van juni 2009 mama's is. En ja hoor, die is er al. Helemaal geweldig. Ik was zelf 13 juni uitgeteld maar ben bevallen op 31 mei. dus net een mei mama, maar voel me toch echt een juni mama. Ik wil jullie heel veel succes en plezier wensen in jullie zwangerschap, hoop dat alles goed zal verlopen. Heel veel lieve groetjes, van een mei (juni) mama
5 JUNI MAMA's 2009 Geslachten : 5 onbekend | Meisje | Jongen 27-05-09 MissQ - 28jr - 2e - mvm - ? - B 28-05-09 Meris - 28jr - 1e - T - B 29-05-09 Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B Roozje - 27jr - 1e - ? - ? 01-06-09 Robin77 03-06-09 Dootje24 - 26jr - 1e - Z - B Codes: mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding AFSPRAKENLIJST 01-10-08 MissQ, intake mvm 06-10-08 Dootje, uitslagen onderzoeken miskramen MissQ, 1e afspraak gynacoloog 13-10-08 Dootje, echo ziekenhuis 17-10-08 Meris, 1e echo 20-10-08 MissQ, 1e afspraak vk Meris, intake vk Voor het overnemen van het lijst : Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie, Dootje24, Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden. Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg. Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten
ij zal niet buiten vallen marb.. Ik ken je niet maar dit zal ook jou plekje worden.. jij zal heerlijk uitgerekend zijn midden in de maand of niet?
Hihi, leuke reactie Als ik zwanger ben ben ik idd 13 juni uitgerekend. Helaas niet op een vrijdag, haha! Maar, zoals gezegd, ik weet nog laaang niet of ik uberhaupt zwanger ben...
Hey Juni-mama's! Ik hoop heel erg dat ik me over 2 weken bij jullie mag voegen. Ik zou op 10 juni uitgerekend zijn, maar aangezien ik een weekend bij m'n ouders ben (ik woon in Duitsland) op mijn NOD moet ik nog langer wachten met testen... Even tanden bijten dus, maar ik hoop hier mee te gaan kletsen Veel plezier met zwanger zijn! Gentle
He de Juni mama's alweer. Wat gaat dat hard zeg. gefelisiteerd allemaal en geniet ervan he dames. knufffff en april mama
5 JUNI MAMA's 2009 Geslachten : 5 onbekend | Meisje | Jongen 27-05-09 MissQ - 28jr - 2e - mvm - ? - B 28-05-09 Meris - 28jr - 1e - T - B 29-05-09 Roozje - 27jr - 1e - ? - ? 01-06-09 Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B Robin77 03-06-09 Dootje24 - 26jr - 1e - Z - B Codes: mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding AFSPRAKENLIJST 01-10-08 MissQ, intake mvm 06-10-08 Dootje, uitslagen onderzoeken miskramen MissQ, 1e afspraak gynacoloog 13-10-08 Dootje, echo ziekenhuis 17-10-08 Meris, 1e echo 20-10-08 MissQ, 1e afspraak vk Meris, intake vk 22-10-08 Pixie, intake vk Voor het overnemen van het lijst : Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie, Dootje24, Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden. Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg. Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten
ik heb net de vk gebeld. en ze hebben mij op 1 juni uitgerekend. ik hoor erbij hehehe.. totdat ze mijn echo doen bwahhahaa..
Nog geen nieuwe juni mama's? Ze mogen nu toch wel komen dacht ik zo! Maar goed, de maand duurt nog lang, kan nog heel veel gebeuren......
6 JUNI MAMA's 2009 Geslachten : 6 onbekend | Meisje | Jongen 27-05-09 MissQ - 28jr - 2e - mvm - ? - B 28-05-09 Meris - 28jr - 1e - T - B 29-05-09 Roozje - 27jr - 1e - ? - ? 01-06-09 Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B Robin77 03-06-09 Dootje24 - 26jr - 1e - Z - B Codes: mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding AFSPRAKENLIJST 01-10-08 MissQ, intake mvm 06-10-08 Dootje, uitslagen onderzoeken miskramen MissQ, 1e afspraak gynacoloog 13-10-08 Dootje, echo ziekenhuis 17-10-08 Meris, 1e echo 20-10-08 MissQ, 1e afspraak vk Meris, intake vk 22-10-08 Pixie, intake vk 14.00 Voor het overnemen van het lijst : Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie, Dootje24, Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden. Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg. Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten getal was nu al niet goed.. ooh slecht pixie haha
Gefeliciteerd JUNI mama's... Hopelijk mag ik mij vanaf begin oktober ook bij jullie aansluiten en blijven.. ipv Mei mama's en een vmk... Hopelijk tot snel
ik heb het koud.. ik ga douchen vanochtend had ik het warm in bed ben ook daarom gelijk uit bed gestapt. raar toch.. was helemaal niet warm vanochtend zei mijn vriend.
Yes! Vandaag NOD, dus nog even een zekerheidstestje gedaan, (kruidvat 2 voor 5 euro) en een dikke streep! Jippie! Pixie, ik heb het ook snel warm!
hehe marb je bent er toch wel vroeg bij maar goed iedereen vond het belachelijk dat ik geen tests in huis had na mijn NOD.. ik denk dat ik een middagdtuje moet gaan inzetten want ik val bijna in slaap hier.. hahaha