Jiiipppiiiieee, ik ben zwanger ! We waren al gestopt met de pil omdat we over een jaar wilde gaan proberen om zwanger te raken, 1x onveilig (het was blijkbaar volle maan) en meteen zwanger ! Ik merkte het al meteen aan mijn lijf en we weten nu 3 weken dat het echt waar is... Ik wil het van de daken schreeuwen maar we hebben afgesproken om het stil te houden tot de echo. Eigenlijk wil ik het nu al vertellen, maar mijn vriend wil proberen vol te houden tot Sinterklaas, dan is het een leuk moment om het te vertellen en dat is ook wel weer zo. Gevoelige borsten, stoelgang problemen ik heb er last van, maar gelukkig niet dat ik niet kan werken. Dus helemaal prima. De echo en de eerste afspraak bij de VK hebben we over precies 2 weken, eerst dat afwachten. Volgens mij kan ik het daarna echt niet langer voor em houden. Het is nu al lastig, normaal gaan we regelmatig stappen en drinken we een wijntje, maar dat kan natuurlijk niet meer. Volgende week zaterdag een feestje dus ik ben benieuwd hoe ik dat ga oplossen. Mijn vriendinnen zien alles en hebben het meteen door als ik geen borrel neem Sorry voor het lange verhaal maar ik ben blij dat ik ergens kwijt kan! Groetjes !
Gefeliciteerd mamaVanBritje! ff een vraag had iemand hier die bellypops al eens geprobeerd? Ik ben de hele dag door misselijk maar geef niet over. Ben benieuwd of dat helpt? Heb ook onwijze buikpijn gehad maar geen bloed verloren ofzo. Ik mag 21 november bij de vk op intake. Spannend. Fijne dag allemaal!
@ m a r g o t. Gefeliciteerd meid. Het is inderdaad een spannende tijd. Mijn mond houden is nooit mijn sterkste kant geweest, dus ik weet precies wat je bedoeld. Geniet van de zwangerschap. En klets hier gezellig mee!
Gefeliciteerd Margot en welkom! Het is inderdaad zo ontzettend lastig om het stil te houden vooral als je zelf zo blij bent! maar het met sinterklaas vertellen is natuurlijk wel ontzettend leuk! P.S. je ticker werkt niet zag ik.
@ margot gefeliciteerd ik heb hetzelfde probleem. Heb ook zaterdag een feest maar ik ga denk maar zeggen dat ik aan de antibiotica zit ofzo. Dan valt t niet op denk.
Mamavanbrittje van harte gefeliciteerd! En zo wil ik er vandaag nog een paar horen hoor! Vinnies ik heb de bellypops in huis en ik moet zeggen ze werken bij mij goed. Heb ook de zw.schapgranules van vsm en die vind ik wat minder werken. Ben net weer even de stad in geweest voor pos.kleding, dat gaat nog een hele opgave worden hoor. Heb maat xs/s en ben niet groot en zoals vanochtend ook weer is alles dus weg. Heeft iemand nog suggesties voor winkels die kleine maten verkopen?
o ja, even voor alle nieuwe meiden hier. Wil je ook op de lijst, stuur even een pb'tje naar pixie of marloes80. Zij zorgen er dan voor dat je op de lijst komt!
Hebben jullie trouwens ook dat je met je hoofd nog steeds bezig bent met zwanger wórden? Als ik kwaaltjes heb denk ik soms serieus: OEH! Misschien ben ik wel zwanger!
Had ik ook vaak last van. Zodra de nieuwe collectie uit is, er hééél snel bij zijn. Maar ja, daar heb je nu niet zoveel aan....de winter moet nog komen en die collectie is al even uit. Ik heb heel veel gezocht naar verschillende winkeltjes, en uiteindelijk toch gevonden. Heb je al bij de H&M gekeken? Veel succes
hihihi! Het is bij mij ook nog niet helemaal doorgedrongen.... Laat die buikjes maar snel komen, dan ziet iedereen het ook. Dan is het ook sneller doorgedrongen.
Ja had ik ook al gekeken en bij miss etam maar t zijn allemaal grote maten. Heb bij hm een erg leuke spijkerbroek gehaald maar ben eigenlijk nog op zoek naar een lekker vest maar nog niets gevonden helaas. Misschien ga ik vanmiddag nog even op pad maar heb nu echt even geen puf.
@ sunshine: hier nog een mini. Ben 1.62m en ik weeg 53 kg dus je kunt je voorstellen dat positiekleding vaak niet past. Ben op marktplaats redelijk geslaagd... succes!
Oohh mooie echo Alien ...al echt een heel kindje te zien ...hoop dat ik zoiets ook heb met mijn volgende echo...al ben ik een week eerder..maar hoop meer te zien dan alleen de kruisjes zoals bij de eerste
pffff die stoelgang is me wat hoor, maar ik heb iets gevonden wat helpt! sochtends op nuchtere maag 3 kiwis eten! nou dan had me net toch een bevalling van een flinke bruine jongen! Hihi sorry beetje onsmakelijk maar wat lucht dat op zeg! xxx
iemand al wat van pix gehoord? die had vanmorgen toch al haar echo ? kiwi's kan ik niet eten...dat is blijkbaar te zuur ofzo..mag gelijk de pot een bezoekje brengen dan gelukkig gaat het hier nog goed met de stoelgang
Middag! Kwam even echo's spieken en kijken hoe het met iedereen was, maar is nog niet veel nieuws. De goede echo's gefeliciteerd! Hier ook alles goed. Kindje al op de uitwendige echo goed kunnen zien! Zelfs al zien bewegen! Nu 1,8 cm groot en dat klopt met de 8 weken. Hartje gaat als een sneltrein dus wij zijn helemaal in de wolken. Ook meteen tegen iedereen verteld straks. Nu werken. Dus echt geen zin in! Fijne dag vandaag! Liefs