Dank je wel voor jullie lieve reacties! Ik had inderdaad bloedverlies, met stolseltjes en al, met 4,5 week. Was of een innestelingsbloeding, of een tweede vruchtje wat is afgekomen. De echomevrouw zag wel wat oud bloed op de echo dus mocht ik nog wat bloed verliezen dan komt dat daarvandaan. Oh lautje1979, gezellig zijn we precies even ver Gaan we leuk vergelijken enzo Iemand zei dat ik eerst verder zou zijn dan zij? Klopt! Volgens 1e dag LM berekening zou ik al ergens in de 9 weken ofzo zijn, maar heb vorige ronde een miskraam gehad en daarom is mijn eisprong later geweest. Vandaar ook dat ik korter zwanger ben. Maar das niet erg, want ik BEN in ieder geval zwanger *Einde ego bericht* Nieuwe zwangere dames welkom en gefeliciteerd! Marb: heel herkenbaar!
Inderdaad Wat een genot na die miskramen Heb al sinds het moment dat ik het hartje zag een grote grijns op mijn gezicht en die wil er voorlopig ook niet meer vanaf! En bij vriendlief precies hetzelfde haha Die loopt nu al de hele tijd grapjes te maken in huis en is hyperactief 8) Dadelijk begint ie aan de tekening voor de wieg
nou kom me hier dan ook maar melden, de hyvespagina meld ik me aan als ik het iedereen vertelt hebt.Ben nu 6 weken n 2 dagen zwanger en 11 nov. hebben we de 1ste echte echo.Heb al wel een echo gehad met 5 weken en daar was een mooie zwangerschapsriem/vruchtzakje te zien en dus over 6 daagjes de echte dan klopt het hartje als het goed is ook.
gefeliciteerd Diana! zo te zien zijn jullie ook lang bezig geweest voor dit tweede wondertje geniet ervan meid
Gefeliciteerd! 1 dagje verder dan ik Alvast veel succes met de echo maandag! Eindelijk beloning voor het lange wachten
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee IK BEN ZWANGER hahaha...! kan nog niet geloven dat ie er echt ligt met kloppent hartje en 3,81 cm AAAAAAAAAAAAHHHHHH... te gek! 31 mei 2009... hahaha maar ik blijf lekker hier hoor
Alle meiden met een goede echo gefeliciteerd! Ik zag dat er ook een aantal nieuwe meiden bij zijn gekomen, jullie ook gefeliciteerd!
Jippie gefeliciteerd! Dan zijn we exact op dezelfde dag uitgerekend naamgenoot , leuk leuk leuk! Zet je je foto in je album?