Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    vriendlief gaat zo scannen. :D kan ik ook.. maar zet hem ook even aan het werk met wat leuks heheh

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

:)

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Pixie van harte meid! gaaf he? ik ben benieuwd naar je echo. Je hebt vast al een heel mooi mensje kunnen zien. Ik zat net even op je website te kijken. Wat heb je daar mooie foto's van de ontwikkeling van een kindje op staan! Ongeloofelijk dat er zoiets groeit in mijn buik :)

4. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hey gefeliciteerd met jullie geweldige echo's!
    Ik had die smile ook en die bleef ook even hangen!
    Ook weer enkele nieuwe mama's, welkom en gefeliciteerd.....

Ik ben bij de VK geweest, vooral veel vragen moeten beantwoorden. Was wel lastig, beide kinderen erbij want de oudste is ziek :( Tig folders mee gekregen.......

Krijg over enkele weken de termijn echo en gelijk de nekplooimeting. Hierna moet ik gaan bepalen of ik verder onderzoek wil vruchtwaterpunctie of vlokkentest.... Omdat ik al 36 ben krijg ik wel alles vergoed, dus daar hoef ik niet naar te kijken.
    Op het moment ben ik nog wel moe, maar ben gelukkig bijna niet meer misselijk (ligt aan wat ik eet).

Wat die positiekleding betreft, idd bij marktplaats kwam ik veel kleine maten tegen en misschien bij H&M via internet (werkt hetzelfde als wehkamp/neckermann).

Hopelijk krijgen we nog meer pos berichten, en ook ik zal eens proberen of ik m'n echo ingescand krijg.

Liefs Jacqueline

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    wow pixie! feli! genieten joh! ben zo benieuwd naar je echo!

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoi meiden:

@Pixie: gefeliciteerd met de super echo! Nu lekker gaan genieten en bij ons blijven, ook al ben je een mei mama :D

@ nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom!

Ben zelf gister weer een keer te fitnissen geweest. Merk nu al dat het minder makkelijk gaat, of ik word zelf voorzichtiger.
    Weet nu nog niet hoe lang ik het zal volhouden. Morgen mogelijk spierpijn.
    Gelukkig ga ik ook 1x in de week zwemmen en dat kan ik tot het eind blijven doen :D

Ga nu verder met het behang van de slaapkamer af te krabben.
    Mijn schoonouders komen vrijdag behangen.
    En vrijdag avond gaan we het nieuws vertellen aan onze ouders :) )

Groetjes Annemiek
    (zag dat er nog een girafje bijgekomen is :) )

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    foto is in mijn album meiden

8. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Anoniempjuh,

De VK vroeg of ik ochtend urine mee wilde nemen en het daarna laten afkoelen en in de koelkast zetten(mijn afspraak was pas om 5 uur s'middags), het is voor de beter kwaliteit voor de testen die ze ermee doen.

anders slaan die testen niet zo goed aan of zo.

Zag dat er weer een paar zeer positieve echo's waren
    VAN HARTE GEFELICITEERD :D

Ook een paar nieuwe zwangere, jullie ook van harte en welkom hier.

Ik ben nog steeds ziek, hmmm hoop dat ik een keer meer energie ga krijgen, kan toch niet blijven zeggen dat ik griep heb, dat moet na een week toch over zijn.

Wil tegen me moeder misschien toch al gaan vertellen dat ik zwanger ben.
    Hebben jullie nog leuke tips of ideeen? Hoe hebben jullie het je ouders verteld?

9. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Whow....mooi kindje Pixie. gefeliciteerd

10. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

mooie echo hoor Pix :D

11. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

mooie echo pixie! gefeliciteerd, en de anderen met een mooie echo ook!
    ik vond het hartje kloppen nog heel onduidelijk, ik zag het eigenlijk niet goed, maar gelukkig zag de vk het wel meteen en zij zei dat het een goede hartactiviteit was! nou ja, dan zit het wel goed dacht ik als zij het zegt!
    gelukkig mag ik over 2 weken weer!

wij hebben het onze ouders verteld, ze vonden het geweldig! ik heb nu al mn eerste kadootjes en felicitatiekaartjes binnen hihi! echt zo leuk, nou word het allemaal een stuk echter! :D

12. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Wij vertellen het de ouders (als het goed blijft gaan) met sinterklaas.

Ik heb een cover van ouders van nu bewerkt (zie hun site) met een foto van mijn dochtertje met daarbij de tekst... Hoeraaa! Ik word een grote zus!
    Leuk kadootje om uit te pakken!

Verder voor de meiden die het nog niet willen vertellen maar normaal meedrinken. Gewoon alcoholvrije rose halen! Smaakt een beetje naar vruchtensap maar echt niemand die wat doorheeft!

x :thumup:

13. sinada

sinada Niet meer actief

Hoi hoi
    Wat fijn dat er allemaal goede echo's zijn vandaag.
    Gefeliciteerd hiermee.

14. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0

Leuk idee van dat blad.
    En die rose ga ik zeker in huis halen, bij de slijter kan je die halen of ook in de supermarkt?
    Wilde het eigelijk ook pas later vertellen tegen me ouders, maar ik ben de hele tijd ziek... gaan ze niet blijven geloven.

als er nog meer ideeen zijn, I'm interested :D

15. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    je kunt ook boekjes kopen in de boekhandel voor opa's en oma's.
    en hier bijvoorbeeld een datum inzetten.

of kleine sokjes inpakken.

x

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    begrijp je volkomen!

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    * Inbraak*

Hai Anoniempjuh.................Meid niets te danken ik ben echt super blij voor je...............ik weet niet of ik je in mijn hyves had maar anders voeg me toe meid,dan kan ik je daar ook in de gaten houden,ik zeg nog nites daar hoor,ik weet niet of iedereen het al weet van je :)

www.patrieske16.hyves.nl/

Maar ik ga je zeker in de gaten houden,hahahah,van mij kom je niet zomaar af he dat weet je hahahah.

De rest van de meiden allemaal succes met jullie echo's en geniet ervan voor je het weet loop je op het einde net zoals wij :) van de jan mama's

18. Emme

Emme Niet meer actief

Wat veel goede berichten vandaag! Meiden met een mooie echo, gefeliciteerd. En nieuwelingen, welkom :).

Wij zijn in gevecht met de verzekering naar welk ziekenhuis we wel of niet mogen. Vervelend, want zo wordt de eerste afspraak steeds later...

19. Lien84

Lien84 Lid

9 jul 2008
    91
    21
    8
    hey allemaal, ben nu 7,2 week zwanger en heb t al aan heel veel mensen verteld. ik kan echt niet wachten tot 12 weken en waarom ook? hebben meer t zo vlug verteld of wacht iedereen tegenwoordig nog, (lekker ouderwets ;) ;) )

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    super pixie, datje een goede echo had :D:D En dat zonder (veel) klachtjes, dat geeft moed :D:D. Oooh ik vind het zo spannend, ik mag morgen! Ben zo zenuwachtig!

Andere meiden met een goede echo ook lekker genieten, super!

Deel Deze Pagina