Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Wat grappig, mijn vorige ronde is ook een mk geworden. Voorals nog sta ik ook op 30-6 maar volgende week weer echo en ze kunnen me zo weer verzetten want ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest.

2. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Beetje terug zitten lezen en zag weer positief nieuws over de echo's! :D Gefeliciteerd! Lekker genieten nu he!

Nieuwe meiden gefeliciteerd!

Ik heb net heerlijk mn kindjes gedouchd en zelf ook! Ga straks lekker uiteten en de kinderen eten mn mn vriend pannenkoeken! IS ook een feestje hier! haha ;)

Dus fijne avond allemaal!

xxx

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy patrieske wat een lieverd ben je ook he!nee had je hyves niet, zal je binnekort even toevoegen, en idd nog niet iedereen weet het haha!jaja jullie laatste loodjes al bijna spannendddddd, kom binnekort weer ff gezellie bij jullie kletsen!xxxxxxxx

4. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

een aantal mensen weten het van ons, de mensen die dicht bij ons staan en waar we veel om geven. van deze mensen hoefde ik ook niet bang te zijn voor opmerkingen als: oh, maar wacht nog maar eerst af, het is nog zo pril! dit hoor je toch weleens, dat mensen dit zeggen.
    ze zijn echt superblij voor ons en dit maakt mij ook weer gelukkiger!
    maar collega's, kennisen, buren, ooms, tantes, nichtjes en neefjes die moeten nog even wachten tot 12 weken!
    de kans dat het misgaat is natuurlijk stukken kleiner maar hij is er nog wel.
    en ik heb niet de behoefte dat iedereen het dan weet! maar goed dat is ieder voor zich natuurlijk. ;)

5. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Ideetjes om het te vertellen:
    Een fotolijstje met de kopie van de echo
    Chocolade letters "OMA" "OPA" of "baby"
    Ik heb het bij mijn schoonzus onze oudste laten vertellen (4jaar), zegt ie zomaar ineens "Hey, en weet je bij mama zit er een baby in de buik, ja nu al".....
    Wat is het toch een schat!

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    iedereen met ene goeie echo gefelicicteerd!super zeg!
    hier alles goed vandaag ineens totaal niet misselijk , helemaal niks.
    heb vandaag ook echt helemaal niet t gevoel dat ik zwanger ben, en dan niet door de kwaaltjes, maar gewoon t gevoel.....

nou over een uurtje intake bij de vk.

oja lieke nog bedankt voor je antwoord en alien ook.

xxx

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nou ik naar mijn werk..

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Werkse en genietse Pix ;)

9. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik zat me af te vragen waarom ze je weer zouden kunnen verzetten maar bij de vorige echo konden ze natuurlijk nog niets opmeten omdat het te klein was! Domme ik :oops:

Heb zelf trouwens ook geen idee wanneer dat moet zijn geweest hoor! Maar kan me nu niet zoveer meer schelen :D

10. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He Pixie, kwam hier even spieken en zie dat je al een schitterende echo in je album hebt! Gefeliciteerd hoor! Hier nu gelukkig ook alles goed, inmiddels 5 weken en 5 dagen zwanger en voel me ook echt mega zwanger: misselijk, zere borsten, slecht slapen en ontzettend moe ;)

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd meiden met een goede echo weer een stapje dichterbij een gezonde baby krijgen. Werk ze pixie.

xxx joyce

12. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Joepie, wat een fijn nieuws vandaag! Hele mooie foto Pixie, hopenlijk krijg ik er volgende week ook zo eentje :)

Vandaag alweer 10 weken (oke, als ik van de laatste echo uitga eigenlijk 10 weken en 2 dagen, hihi). Maar ik hou toch liever even mijn banner aan. Volgende week dinsdag horen we wel of ik voor, achter of precies gelijk loop!

Las net dat er veel meiden zijn die last hebben van de stoelgang.....hier ook hoor. En ik durf niet zo hard te persen, omdat ik bang ben dat de baby dan los raakt (ik weet wel dat dat niet kan, maar durf het gewoon echt niet). Dus dan komt er met pijn en moeite wat uit (voor mijn gevoel echt een flinke), is het zo'n klein pindarotsje, haha! Schiet niet echt op dus....

Vanacht heb ik echt flinke maagpijn gehad, heb de halve nacht wakker gelegen. Ik heb best wel last van brandend maagzuur, maar vanacht (en nu nog steeds wel een beetje), leek het of heel mijn maag samentrok. De pijn straalde uit naar mijn slokdarm/borstkast. Bah bah, wat voelde ik me beroerd. Ik heb vandaag nog bijna niks gegeten en het zit nog steeds niet lekker. Ik ga maar es ff googelen wat je beste kan eten bij maagpijn en toch maar naa de winkel en eten koken.

Het gaat hier wat dat betreft echt op en af. De ene dag ben ik lekker fit, zit ik lekker in mijn vel en geniet van die rose wolk. De andere dag ben ik beroerd, moe, huilerig en voel ik me gewoon kl*t*, zoals vandaag dus....maar meiden: alles voor het goede doel he!

Weer een heel verhaal, oeps!
    Nu snel naar de winkel!

Knuffel dootje enne............kom maar op met meer goed nieuws!

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ook een mooie echo zeg!
    Die van jou ligt net andersom haha.
    En mag de hele wereld het nu weten?

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik ga vanavond heerlijk zwemmen,
    samen met mn buuf, hopelijk pas ik mn badpak nog, en anders een badpak wat de buuf ooit te klein gekocht heeft.
    ga zo maar is ff passen, voor ik straks in mn nakie moet zwemmen,

xxx

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Pixie wat een mooie echo heb je zeg.
    Wij moeten nog 20 dagen wachten.
    Alle nieuwen welkom.
    Ik moet morgenvroeg nog werken tot 11 uur en dan heb ik bijna 4 weken vrij :)
    Moet in de weken wel naar het CWI en werk zoeken, maar ga ook proberen wat meer van mijn zwanger te genieten.
    Vanmorgen eerst 2 crackers gegeten voor het op staan en moet zeggen dat ik minder misselijk was.
    Kreeg vanmiddag wel ineens migraine terwijl ik dat al heel lang niet meer had gehad, die hormonen ook ;)
    Mijn stoelgang is ook niet zo goed, soms erg moeilijk.

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hallo nou ben weer terug van de vk.
    was opzich wel leuk, heb een tas gekregen met boekjes, buiksmeersels knuffeltje en nog veel meer.

alleen ik maakt een afspraak voor een echo rond 12 weken zegt ze daarna ow als je toch de nekplooimeting doet kan dat beter in een keer in t zieknhuis, die echo bij hun boort ze me nu dus gewoon door de neus....nou heb ook niet gezegt dat ik r volgende keer nog 1 krijg bij de gyn daaaggggg..

maar goed stelde weinig voor, alleen gewicht en urine, en wat informatie, geen hartje luisteren helaas...

xxx

17. girafje08

girafje08 Lid

10 okt 2008
    6
    0
    0
    Wat leuk al di echo foto's! Ik vond het ook heel erg spannend allemaal en helemaal toen wij het kloppend hartje zag :D

Hier ook problemen met de stoelgang. Ik heb weleens last gehad maar dit keer is wel erger. Er komt zo weinig uit dat ik nu begin te denken waar is de rest gebleven? :(

@girafje: wat leuk zeg dat je ook een juni mama bent :)

18. Oliviamama

21 okt 2008
    24
    0
    0
    Meiden met een goede echo: Gefeliciteerd! Moest Sanne nou ook vandaag voor haar echo? Hoop zo dat haar kleintje toch nog gegroeid is!

Vandaag intake bij vk gehad. Stelt niet zo heel veel voor, ben veeeeeel nieuwsgieriger naar de echo volgende week!

19. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Wat leuk, vandaag veel goede echo's. :D
    Goed bezig dames!

Volgens mij had Ellen1983 vandaag ook een echo. Iemand al iets gehoord?

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    hahaha dat heb ik precies hetzelfde! dacht al dat het aan mij lag...

wat minder fijn nieuws...ik heb ineens geen werk meer!

Alleen omdat ik niet in een anders filiaal wilde werken op koopavond (terwijl ik met mijn shopmanager heb afgesproken dat dat niet meer hoefde! maar ja die is op vakantie!)
    als ik het niet zou doen morgen, hoefde ik niet meer terug te komen.
    Dus jah..

Ben net thuis, heb nog niet eens gegeten, en het echt koppijn!~

Lekkere makkelijke manier om iemand die zwanger is er uit te werken. Wel heel toevallig dat ik het gisteren op mn werk heb gezegd!

Deel Deze Pagina