Heel veel sterkte voor de mama's met 'slechte berichten'. Ik heb aanstaande maandag 10 november mijn eerste afspraak bij de verloskundige en ik ben erg benieuwd of ze ook het hartje gaat luisteren of iets dergelijks. Ik ben zelf nog niet zo heel veel bezig met het zwanger zijn omdat ik in mijn omgeving veel mensen ken bij wie het mis is gegaan. Maar aan de andere kant; het gaat toch vaker goed dan mis? Ik ben zo blij als het half december is en ik hopelijk opgelucht kan ademhalen. Of kan ik er van uit gaan dat als mijn echo goed zit, het wel goed zal komen? Weet niet wat dat is met zwanger zijn, maar ik ben overal zo onzeker over en moet ook bij de minste dingen al huilen! Leuk he, hormonen! X en werkze vandaag
Simoon, laat je niet afschepen met het verhaal van je huisarts hoor. Mijn nichtje is met heel vee; bloedingen naar de ha gegaan en die heeft haar naar huis gestuurd met: ga je maar voorbereiden op een miskraam. Gelukkig lieten ze het er niet bij zitten en mochten direct naar het ziekenhuis voor een echo: niks aan de hand! En dat nadat ze al jaren bezig waren in de medische molen om zwanger te raken... Haar man heeft nu nog steeds de behoefte om daar langs te gaan met de kleine en te zeggen: kijk, hier heb je je miskraam! Gewoon naar de gyn. gaan, ik zou het eisen! Heel veel succes meid.
@ sarah84: Bizar hoor! Volgens mij mogen ze dat niet eens doen. Ik zou even goed nakijken wat je rechten zijn! Het is wel heel erg doorzichtg dat ze je nu net ontslaan nadat je net verteld hebt dat je zwanger bent. Dat zal een eventuele rechter ook inzien. solliciteren met een zwangere buik is niet leuk hoor (weet ik uit ervaring). @ellen1983: Ook jouw verhaal is bizar! Hoe kunnen ze zo'n fout maken. Echo's zijn heel moeilijk te lezen vind ik ook.. maar het lijkt me toch wel dat zij er voor geleerd hebben. Goed, het maakt je verdriet nu even niet minder denk ik... veel sterkte meid en ik hoop je snel weer te zien hier op het forum met goed nieuws. @Dizzy: ik vind het ook een raar verhaal van de vrouw die je echo heeft gedaan. Ik zou gewoon om een nieuwe echo vragen hoor. Het valt vast allemaal heel erg mee, maar ik vind het wel een beetje een raar verhaal van haar. Ze zijn toch geleerd? dus ze moeten kunnen zien wat er wel of niet 'raar' is. Gewoon op je strepen staan! ASAP een nieuwe echo! @anoniempjuh: ik denk ook inderdaad dat het gewoon door het sexen komt hoor.. alles daar beneden veranderd natuurlijk ook. scheurt sneller iets. Het grpappige is dat wij nu ik weer zwanger ben en na 2 mken, echt niet meer durven te sexen. wel op een andere manier maar niet dat hij 'op bezoek' komt zeg maar .
@ simoon, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Hopen dat je vandaag gewoon een hele mooie echo te zien krijgt, succes. JAAAAAAA Gisteren hebben we het grote nieuws verteld aan mijn schoon pa en mijn moeder en der man. Was echt super leuk. Mijn vriend zei tegen zijn vader, pa we moeten je wat vertellen, je wordt opa.................en stil was het. Hij vond het helemaal geweldig, werd bijna een beetje emotioneel. Hij kan het ook met niemand delen, zijn vrouw is 5 jaar gelden overleden. Dus het was wel een heel speciaal moment dat we het hem vertelde. Mijn moeder gaf ik een sieraden zakje (mooi roze-glimmend) en daar zat het kartonnetje/omslag van moeders voor moeders met de echo erin. Was helemaal blij verast. Ze dachten dat wij er nog helemaal niet mee bezig waren. Mijn moeder was helemaal door het dolle. ha ha en nu moet ze nog 5 weken haar mond houden, daar is ze niet zo goed in, ha ha nou we zien wel of het haar lukt. Was een super avond, wel heel erg moe gelijk weer Trouwens moeder voor moeders was er van morgen voor het eerst, ze belde aan wat ze hadden geen tassen en ze moesten het anoniem doen, zeg maar. ha ha staan ze met een hele grote blauwe bus voor de deur (woon in een soort hofje, iedereen kijkt daar op uit) dus denk dat iedereen dacht wat doet die bus daar. En ik zeg tegen die man, kon u het een beetje vinden, zegt hij: ja hoor moet ook op nr 10 zijn dus weet hier al de weg! Ha ha nou ben nog neit naar buiten geweest, maar als ik weet welk huis het is, weet ik ook wie er nog meer zwanger is echt anoniem is het dus niet, maar ja. sorry voor mijn mega lange story.
Ellen, wat een ellende zeg, heel veel sterkte en we zien je snel weer bij de mamas hoor. Dizzy fijn om weer wat van je te horen, maar wat een rare vk, niet stressen makkelijker gezegd dan gedaan. Simoon heel veel sterkte en je niet laten afschepen hoor, idioot gedoe. Hoop voor je dat alles in orde is. Hier vanochtend weer gezellig in omhelsing met de toiletpot gelegen bah. Sta ik later onder de douche ga ik bijna van mn stokje, helemaal duizelig. Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Sterkte voor de dames met een nega bericht! Hier komt ook mvm vandaag voor het eerst de flessen ophalen, ze staan gewoon buiten omdat ik vanmorgen ook weg moest nog en ik niet weet hoelaat ze komen, ach de buurvrouw weet het al wel, en de rest van de straat, hebben ze ook weer iets te roddellen hihi. Mijn bh begint te klein te worden, heb normaal C cup, wat doen jullie?Een grotere maat kopen of een meegroeibh kopen?En hoe werkt dat met zon meegroeibh?(bij de eerste waren me borsten niet veel groter geworden dus dit is nieuw)
ik zie zo'n meegroei bh niet echt zitten eigenlijk...zag van de week op tv die froukje de both die had er waarschijnlijk ook 1 aan net als Bridget maasland waarschijnlijk ook aan het eind...en ze "hingen"zo te bungelen vond ik ....nu heb ik vrij grote (.)(.) al van mezelf dus heb ik toch wel wat steun nodig en begeep dat een meegroei bh geen beugels heeft.
oeps zit me ineens te bedenken dat we aan de fietsroute wonen waar de helft van onze woonplaats die met z,n fiets naar het werk gaat langskomt, dus ook bekenden! hopelijk stonden de auto,s ervoor en hebben ze het niet gezien, ga ze zo toch maar even binnenhalen hihi
ok debsje, ik vind een beugel ook veel fijner zitten, dus dan zou gewoon een maat groter misschien iets zijn.
Iedereen bedankt voor de opbeurende woorden. Om 12.45 uur krijg ik een echo bij de vk. Ze wilden me niet door sturen naar het ziekenhuis. De vk vond het ook een beetje een wazig verhaal van de HA. Buikpijn is nog niet echt minder geworden, dus ga zo maar ff douchen en iets doen, maak mezelf helemaal gek op deze manier.. xx
dat zou idd een mogelijkheid zijn Diana...al weet ik natuurlijk niet of je ook maar 1 cupmaat groeit..anders moet je daarna er weer 1tje kopen die nog weer een maat groter is Simoon sterkte straks meis en hopelijk is alles nog goed...*dikke knuff meis*!
Succes simoon! Zal ook voor je duimen! Ik heb trouwens sportbh's aangeschaft, wat een genot! Ik wil niks anders meer voorlopig
Hallo allemaal! Ik ga me ook aansluiten aan dit forum. Als alles goed gaat mag ik rond 26 juni bevallen. Dit wordt mijn 2de kindje. Ik heb een dochter, ze wordt in januari 2. Dus lijkt me een mooi leeftijdsverschil. Ik moet nog wel even wachten om te zien of alles oke is, krijg pas 25 nov een echo. Maar goed ff geduld hebben dus! Het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen. liefs Rianne
nee..in leusden is niks. maar de prenatale screeningscentrum verhuisd 17 nov naar amersfoort..dan is het dichter bij mij
voor dat je op staan sochtends.. (ja snap dat je dan ook voor moet opstaan maar is niet veel werk) even een beschuit en kopje thee in bed nemen.
welkom remimi en gefeliciteer! je kunt ook op de lijst. zie link onder mijn banner.. pb mij met je informatie dan zet ik je op! ook je afspraken als je die al hebt. @sarah gewoon naar je werk gaan en als ze zegt je moet naar huis zeg je ik heb nog geen ontslag brief met goede redenering en blijf hier lekker op mijn plek omdat mijn contract nog zegt dat ik hier werk.
Sarah: Zoals Pixie het zegt zou ik het ook doen. Succes! Sunshine: Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Ik heb af en toe wel een vlaag, maar eigenlijk net als bij mijn vorige zwangerschap bijzonder weining last van. Ellen: Wat ongelooflijk naar voor jou! Dit zijn toch van die dingen die je niet echt ziet aankomen. Je weet dat het kan gebeuren, en toch ook niet. Veel sterkte meis! Danjo: Wat ontzettend oneerlijk voor jou! Na drie miskramen kom je toch in aanmerking voor chromosomenonderzoek? Ik heb begrepen dat één miskraam heel normaal is, twee kan toevalligerwijs ook nog wel, maar bij drie heb ik me laten vertellen dat er aanwijzingen zijn dat er bij voorbaat al iets mis kan zijn bij de chromosomen. Hoe het precies zit weet ik niet, maar misschien kom je via je gyn meer te weten? Ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik leef erg met je mee! Sanne, en alle anderen met een echo vandaag: Ik duim onmetelijk hard voor jullie!