@dizzy fijn weer wat van je te horen, maar vervelend dat je nog zo in onzekerheid zit, jij ook sterkte meid.
hier gisteravond heerlijk gezwommen, was echt lekker, en zo heerlijk dat ik vanmorgen pas om 11 uur wakker werd! mn darmen zijn weer opgang, flink geleegd zeg maar. nou maar hopen dat het zo blijft. xxx
ik durfde afgelopen weekend echt niet te gaan zwemmen. heb elke keer zo'n pijn in mijn tepels dat ik als de dood was dat als ik maar een seconde in het water zou staan dat ik zo'n pijn zou hebben dat ik het uit zou gillen...dus maar het zekere voor het onzekere genomen en een weekendje centerparcs gehad zonder zwembad gezien te hebben van binnen...vond het wel jammer hoor vind het wel altijd leuk om te zwemmen.
Jeetje wat voor ik me beroerd Dacht dat het eten van crackers 's morgens hielp, maar helaas vanmorgen heeft het niet geholpen. Ben nu bijna 3 weken vrij, dus lekker rustig aan doen. Ga zo eerst ff dutje doen. @ Ellen: Sterkte de komende tijd.
@ dizzy: fijn om weer wat van je te horen. probeer te genieten tot de volgende echo. @ simoon: sterkte meid met wachten voor de echo, ik hoop dat alles goed zit. geniet vandaag lekker van een fijne dag. eerst lekker in bed een film gekeken en straks rustig boodschappen doen! liefs Annemiek
Pff ik was vanmorgen ook weer flink misselijk .. nu heb ik een mini pizza gegeten hahaha en nu gaat het weer ! Ik kan echt de hele dag door wel pizza eten nu :O Maar ik eet ook mijn gezonde dingen hoor ... Vanavond late dienst, geen zin om te werken !
Hallo allemaal. Vanmorgen de 2e echo gehad en HOERAAAAA, het hartje klopte nog steeds en de kleine wup bewoog zelfs en zwaaide met z'n armpje! Ik begin nu toch wel te geloven dat het allemaal goed zit deze keer! Ik ben niet zo vaak meer hier met schrijven omdat ik het toch wel moeilijk vind met al die negatieve dingen die gebeuren. Vind het zo naar voor iedereen en ga mezelf er ook erg druk om maken. Is niet goed voor de beeb.... Ik las iets over bh's.....een meegroei bh is heerlijk hoor! Ik heb nogal grote (.)(.) van mezelf (cup f) en de meegroei is toch best stevig. Is de vorige keer meegegroeid de 3 cup maten die ze groeiden en bleef gewoon goed stevig. En een sport bh is ook heerlijk. En anders een voedings bh, zit ook erg prettig. Ik droeg altijd met beugel, maar ik had gehoord dat dat niet goed is tijdens de zwangerschap. Ik dacht nooit te kunnen wennen aan een bh zonder beugel, maar het zit veel lekkerder! Voor allen waarbij het mis ging....heel veel sterkte met het verlies. En voor iedereen met goede echo.....heel erg gefeliciteerd en veel geluk!
als ik echt misselijk ben, heb ik ook het meest zin in simpele pizza, paprika chips en cola! ik heb ook avonddienst vandaag van 3 tot half 11. ook geen zin haha werk je in de zorg? xxx
_________________ @Rimimi Welkom! Ik vindt het ook een mooi leeftijdsverschil voor een 2e kindje Tussen Felicity en haar broertje of zusje zit straks 2 jaar 3 maanden Groetjes
Hoi, Sorry dat ik al even niet meegeschreven heb! Lees wel mee maar heb weinig tijd op het moment. Komend weekend gaan we verhuizen naar ons tijdelijke appartement. We hebben een oud vrijstaand huis gekocht met veel grond maar dat moet eerst grondig verbouwd worden. Verhuizen en zwanger zijn en werken is geen ideale combi vind ik....Ben echt dood- maar dan ook doodmoe. Kom gewoon niet vooruit. Hopelijk is dat snel beter. Verder nog steeds gevoelig (.)(.) maar verder geen klachten. Voor diegene die vervelend bericht hebben gehad: Heel veel sterkte! @Rimimi: Wat leuk! We zijn bijna tegelijk uitgeteld en mijn zoontje wordt ook eind januari 2!
Ik merk ook dat ik steeds vermoeider ben over de hele dag. Hoort er allemaal bij Toen ik nog niet zwanger was kon ik niet tegen dat geklaag van die zwangeren, ik dacht alleen maar: Jij bent tenminste zwanger! Dus nu mag ik zelf ook niet klagen! Nog één dagje werken en dan lekker een weekje vrij, heerlijk!
FF snel een kleine update. Ben net bij de VK geweest en het hartje klopt en ook de lengte van de zwangerschap, pff wat een opluchting. Moet nu wel direct naar de gyn., ivm dat ik zulke buikpijnen heb. Ze gaan me daar verder onderzoeken. Zodra ik terug ben, vertel ik de rest. Helemaal vergeten: Alle meiden die vandaag een echo hebben, heel veel succes.... xx
gelukkig goed nieuws simoon en een kloppend hartje! maar het zal allemaal nog wel ff onzeker en spannend blijven...nu hopen dat ze de oorzaak van je buikpijn kunnen vinden en dat ze het behandelen zodat dat ook over is .
Ben net bij de vk geweest. Vruchtholte leek gegroeid en ze had het idee dat ze iets kleins zag zitten onderin maar omdat die wat gekanteld lag kon ze het niet duidelijk zien wat ze deed meten was 6 weken en 3 dagen stuk korter dus. ze zag het zelf wat positiever in en ik moet over een week weer terug. Zelf durf ik nog niet positief te denken en wacht ik volgende week af. Weer even een lange en spannende week
jeetje zeg sanne...wat een spanning allemaal zeg maar er is gelukkig nog een klein beetje hoop...hopelijk dat je volgende week meer duidelijkheid krijgt!
Wat een spannende tijd Sanne! Kan het zo zijn dat je minder lang zwanger bent dan dat jij zelf denkt? Of heb je altijd een gelijke cyclus?
Simoon goed nieuws zeg! Ennuh hopelijk ben je straks snel van je buikpijn af... OH Sanne, blijf hoop houden... Wat een nare onzekerheid zeg...
Hoi Hoi, @diana26; ik heb speciale voedings-bh's met beugel, gaat prima zit goed en kan ik strax na de bevalling ook nog gebruiken. Gewoon naar een klein lingeriezaakje gaan (niet livera oid) meestal kunnen ze je daar erg goed adviseren. @sunshine; ik had bij mijn eerste zwangerschap ook telkens dat bijna/helemaal wegdraaien, als ik jou was zou ik even langs de HA gaan om je HB (ijzer) en bloeddruk te laten meten. Als dit beide aan de lage kant is heb je daar veel last van. @rimimi welkom en gezellig weer een erbij @dizzy ben blij iets van je te horen, hopelijk is dat vage Hert gewoon scheel! @Sanne; mijn duimen draaien overuren! @Simoon; suc6 bij de gyn...... Heb vandaag mijn beoordelingsgesprek gehad op het werk, ze zijn helemaal tevreden over me 8) 8) Dus ik weer helemaal blij. I feel good........ Lieve knuffel voor iedereen Jacqueline
Lieve dames. hopelijk hebben jullie allemaal vandaag een goede echo. Ik moet nu werken tot vanavond laat dus ben er morgen pas weer. fijne avond dikke kus