Heb vanmorgen mijn echo gehad. Alles was in orde! Joepie! De gyn heeft de kleine opgemeten en het klopt precies met de zwangerschapsduur. Hartje klopt perfect! Heb het heel duidelijk gezien. Ben zo blij! Ga het vanmiddag aan de rest van de familie vertellen, hebben verjaardag. Moet over 4 weken terug komen. @Debsje: we zijn even ver volges mij. Leuk zeg.
Inge gefeli meis! zet je de echo nog in je album? ben wel benieuwd naar je frummel hoor idd zijn beide vandaag precies 9 weken heb je uitwendig of inwendige echo gehad? ik mag maandag weer voor een uitwendige maar ben best bang dat ik weer niet veel zal zien op de vorige staan ook alleen maar twee kruisjes...ach ja moet gewoon blij zijn dat alles goed was
Inge wat fijn zeg! Lekker genieten nu... mmm nog steeds geen tweelingmama's hier.... wie o wie zal de eerste zijn
Meiden, ik vroeg me iets af... als ik zaterdag mijn tweede echo heb gehad en alles is goed dan krijg ik officieel toch niet eerder een echo als met 20 weken? Wie gaat er tussendoor nog zelf een echo laten maken bij een echoburo?
Zal straks eens proberen de echo te plaatsen. Heb een inwendige echo gehad, had toen heel duielijk beeld.
Ik moet zelfs terugkomen over 2 weken. Op de echo van 10 weken is al veel te zien, maar nog niet alles. Zo is de buikholte bv nog niet helemaal gesloten (dat hoort schijnbaar), maar ze wilt wel weten of dat straks met 12 weken wel allemaal goed is. Zou het wel raar vinden als jij geen echo meer krijgt..
@ Inge: gefeliciteerd! Leuk zeg. Ik vraag me eigenlijk af vanaf wanneer ze een uitwendige echo gaan doen. Ik vind inwendige echos niet heel erg maar ook niet echt om nou heel erg van te genieten zeg maar... hoop dus eigenlijk dat ik zaterdag een uitwendige krijg.
ik heb ook alleen maar een uitwendige echo gehad en aankomende maandag weer...mijn vk doet niet aan inwendige echo's....wel beetje jammer vind ik het want de meiden met inwendige echo's hebben al hele kindjes op beeld rond de 10 weken zeg maar...en ik heb straks waarschijnlijk weer een twee kruisjes echo vind dat wel beetje jammer maar gelukkig was alles goed en daar gaat het om natuurlijk
Dus je bedoelt dat ze een 12 weken echo doen om te controleren dat er alles goed ontwikkeld is? Ze zei de vorige keer dat ze na zaterdag gaan kijken of er nog eentje nodig is of niet... mocht ik niet een krijgen dan ga ik denk ik maar een extra voor me zelf laten maken.. anders is het wel heel lang tot 20 weken
De echo van 10 weken in mijn album is ook gewoon uitwendig hoor! Jij krijgt vast ook een mini-mensje te zien hoor!
Ohhh dank je Meris idd een mini mensje te zien hoop dat die vk van mij ook een goeie echo maakt dit keer....mag ik haar vragen of ze een echo voor me wil afdrukken zonder kruisjes als ze weer met die kruisjes aan de gang gaat?
volgens mij als je het vraag zal ze het voor je doen. ik zal nog een foto in mijn album zetten die ik zo schattig vind.. heeft ze genomen van ander hoek. kijk maar over 2 minuten
Op mijn eerste echo staan ook kruisjes, maar de 2e niet. Voor de berekening zijn die kruisjes wel nodig, maar er kan vast wel een foto gemaakt worden zonder lijkt me.. En gewoon vragen joh, vragen staat vrij toch?
Moet ik zo lang wachten? En ik ben nog wel aan het werk... haha. Er komt niks uit mijn handen vandaag.
hey meiden basmallah ik denk idd als zaterdag alles goed is je geen echo meer krijgt. maaruh ik heb er vorige week 1 gehad en ga dit weekend naar zo.n echo bureau en als t goed gaat ga ik dat nog veeeel vaker doen. bedankt trouwens voor je antwoord denk ook dat het door de sex kwam, doe t voorlopig ook niet meer haha. meiden met de goeie echo gefeliciteerd! genieten nu he.