moet nog even veranderen in ons lijst. sta nog op 1 juni (vk datum) maar moet dus terug zetten op 31 mei (echo datum en mijn datum )
Gezellig! Vind het nog steeds heel toevallig omdat we ook dezelfde voornaam hebben. Mijn buurvrouw heet ook zo en is ook zwanger haha.
jeetje weer goede echo's vandaag top hoor gefeliciteerd. Mooie echo's ook in de fotoalbums. Ik zal er zelf ook een plaatsen zo als het allemaal lukken wil. @Basmalah ik heb maandag mijn eerste echo gehad en met 20 weken krijg ik pas een tweede. Nu heb ik ervoor gekozen om 11 dec een extra keer te gaan naar een pretecho bureau. Teneerste is mijn vriend dan jarig en die vind het zo gaaf allemaal en ten tweede vind ik het zo lang duren nog anders. Vond het nu al lang duren voor ik naar de eerste mocht aangeziene r veel met 8/9 weken gaan en nog eens met 11/12 weken
Leuk die echofoto's! Fijn ook dat er vandaag zoveel goede berichten waren... Hier is de misselijkheid inmiddels flink toegeslagen. Ik moest vandaag drie keer overgeven op mijn werk. En de wc ligt zo'n 50 meter van mijn bureau... 1x dus niet gehaald. Gelukkig heeft niemand het gezien, alleen de schoonmakers . Nu weekend, dus ik ga lekker uitrusten!
@sinada. ja klopt als het de eerste keer is dan moet je meestal wel lang wachten. bij mijn eerste zwangerschap kon ik pas voor een echo met 9 of 10 weken. helaas is het toen nooit zover gekomen. 2e zwangerschap kon ik al een stukje sneller naar het echoburo (met 8 weken). maar met 2 miskramen achter de rug wilden ze me deze keer snel gerust stellen dus kon ik met 7 weken. deze zwangerschap zit ik trouwens wel bij een andere vk. helpt ook denk ik. vindt ze4 tot nu toe erg meelevend
dan kan ik begrijpen dat je er vaker heen moet. ben blij dat ik de kleine nu gezien heb en dat we 11 dec weer een kijkje mogen nemen
ja leuk is dat he? ik zit er ook aan te denken om met 15 of 16 weken misschien nog een pretecho te maken. Lijkt me wel fijn om dan nog even te kijken of alles er nog steeds goed bij ligt.
ja lijkt me weer even geweldig. Mijn vent is jarig dus vandaar dat we ook gaan. niks mooiers dan de eerste paar ontmoetingen met je kindje
Haihai, Goede echo's vandaaag gefelciteerd zeg! Super! Pixie: wat een gave foto van je echo zeg! Heel leuk! Ik ben vandaag 8 weken! Moest het even kwijt! xxx en eet smakelijk voor straks!
zo weekend... lekker heftig weekje (liever uurtje gisteren) gehad. Morgen echo... spannend weer. Pixie: die echo is gaaf... hij zwaait gewoon al.. hihi Sanne: nog een week in spanning meid, pff.
Hoi, Als het goed is ben ik 14 juni uitgerekend (de precieze datum komt met de echo). 24 november heb ik eindellijk de eerste echo. Ik heb gelukkig weinig last van kwaaltjes behalve dat ik de laaste week erg moe ben.
Sanne oeh wat spannend voor jou. maar als de vk positief is dan zegt dat toch ook iets. Alle andere met goede echo's gefeliciteerd. Ik heb het idee dat mijn buik nu echt begint te groeien en mijn darmen doen wat lastig. Maar ach allemaal voor een goed doel. Basmalah ik weet niet precies hoe het zit met echo's waar je recht op hebt. Maar in het zh werkt het zo als zij het medisch gezien nodig vinden, dan krijg je een echo. Ik heb er 1 al met 6 weken gehad,1 met 8 weken en 2 dagen en krijg er 1 met 10 en met 12 weken en daarna weet ik het nog niet. Maar als je je bijvoorbeeld niet goed voelt of onzeker voelt of wat dan ook dan zullen ze er heus niet zo moeilijk overdoen als je nog een echo wil voor de zekerheid. Gewoon af en toe beetje misbruik van maken als het niet anders gaat. Succes. xxx joyce
Hoi meiden! Wat een mooie echo's weer En veel goed nieuws. Dat is fijn! Hier alles oke. Iedereen weet het nu en krijgen hele leuke reacties Ga nu wat eten, heb hongerrrr Liefs
Mag ik even vervelend zijn? Kan iemand de hyves link er even opgooien? Wil me graag aanmelden, maar ben alles weer eens kwijt. Dank je! Liefsss